Rudi Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 Zrobię komplet, ale dopiero w sobotę bo wcześniej nie dam rady. Tymczasem dzięki za odzew [br]Dopisany: 16 Wrzesień 2008, 10:57_________________________________________________Witam ponownie. Wczoraj zrobiłem logi i oto one: 000 BS 003 BS 004 BS 000 S 001 S 003 S 004 S 007 S 008 S 011 S 013 S 000 D 001 D 003 D 004 D 008 D 010 D 011 D Jak coś brakuje to dorobię. A co po tych można wywnioskować. Aha wywaliło mi ostatnio błędy: Saturday, 20 September 2008, 14:47:56 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 028 906 021 CE Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 11SG 0803 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00012 2 Faults Found: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground 00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs 17-00 - Please Register/Activate
zimny0000 Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 Witam! Ja nie jestem specjalista od diagnozy bo dopiero tego sie ucze ale na moje oko to troche zle masz kąty wtryskow i przeplywomierz tez raz ma za male a raz za duze wartosci... za to bardzo dobra masz turbine, ja u siebie mam mniejsze cisnienie. A pochwal sie jaki masz przebieg w tym aucie i czy jest potwierdzony?
Rudi Opublikowano 21 Września 2008 Autor Opublikowano 21 Września 2008 Turbawka w lipcu 2007 przeszła regenerację i chyba stąd te wyniki :gwizdanie:. Z wtryskiem nie wiem co się stało, bo go korygowałem jakieś 4 miesiące temu na 49-54, ale znowu nie gra . Przebieg mam 324000 i raczej jest poprawny (bez korekcji ) mam trzeci rok a wpisy w książce serwisowej były (jak dobrze pamiętam) do maja 2005 przy stanie 230000.
spanky Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 przedstaw 008 w czytelnej wersji .. wykasuj bledy i zobacz czy powroca ... a podsumowywuja logi do doopy [przynajmniej 010] pedal gazu nie opieral sie o podloge ...
Rudi Opublikowano 21 Września 2008 Autor Opublikowano 21 Września 2008 Spanky, chodziło ci zapewne o poprawienie 000 BS, bo 008 wydaje mi się, że są w porządku. Wszystkie logi dynamiczne trzeba poprawić czy tylko 010? Aha, a z tych statycznych "coś widać" czy nie?
spanky Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 Spanky, chodziło ci zapewne o poprawienie 000 BS, bo 008 wydaje mi się, że są w porządku. Wszystkie logi dynamiczne trzeba poprawić czy tylko 010? Aha, a z tych statycznych "coś widać" czy nie? co do 008 to zle Ci sie wydaje ... to zalezy .. jak we wszystkich dynamicznych od 1500 rpm do 4000 rpm pedal nie byl w podlodze to wszsytkie do poorawy ...
Rudi Opublikowano 21 Września 2008 Autor Opublikowano 21 Września 2008 Ok dla pewności poprawię wszystkie dynamiczne. A 008 chodzi o dynamiczną jak mniemam...
zimny0000 Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 rudi a ile Cie wynioslo regenerowanie tej turbiny? i co Cie sklonilo do tego? jakie byly objawy? w ogole nie chcial ciagnac, slabo, czy jak?
Rudi Opublikowano 26 Września 2008 Autor Opublikowano 26 Września 2008 Ok zrobiłem nowe logi i zamieściłem na miejscu starych żeby nie zaśmiecać forum. Jak na razie błędów nie wywaliło . Spanky mam nadzieję, że te nowe są ok? rudi a ile Cie wynioslo regenerowanie tej turbiny? i co Cie sklonilo do tego? jakie byly objawy? w ogole nie chcial ciagnac, slabo, czy jak? Zimny0000 robiłem regenerację z dwóch powodów. Po pierwsze miałem zawalone przewody powietrzne olejem i dość mocno dymił, a po drugie łapał mi NOT LAUF'y (chyba dobrze napisałem) bo łopatki się przycinały. Koszt 700 PLN [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2008, 20:16_________________________________________________Może ktoś zerknąć na poprawione logi. Bo nie wiem co jest grane z
przemik Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 termostat - OK statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku - OK dawka paliwa - OK mechanizm wyznaczania dynamicznego kąta wtrysku - OK Turbo - OK LMM - OK EGR - nie mozna nic powiedziec bo nie zrobiles 003 BS uklad wtryskowy - OK Niektore grupy skonwertowałes dwa razy - dlatego są nieczytelne Pozdr
Rudi Opublikowano 27 Września 2008 Autor Opublikowano 27 Września 2008 Dzięki przemik EGR (logi są w BS chyba że źle) raczej ok bo rok temu przy regeneracji turbiny też go wyczyściłem. Więc jeśli wszysko ok to skąd biorą się te kłęby dymu za autem macie jakiś pomysł? Może trzeba tylko wymienić te końcówki na nowe?
przemik Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 Kłeby dymu niebieskie ?? czarne ??? biale ??
sokolnh Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 zatkaj egr-a blaszką i zobacz czy bedzie kopcił
Rudi Opublikowano 28 Września 2008 Autor Opublikowano 28 Września 2008 Kłęby dymu czarne. W tym tygodniu sprubuję zaślepić EGR jak radzicie i zobaczymy co będzie.
banshee Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 mechanizm wyznaczania dynamicznego kąta wtrysku - OK uklad wtryskowy - OK Przemik, fakt dynamiczny OK, a ten kąt w 004 statycznym nie powinien wynosić -2,5? Tutaj autor ma prawie +2 Czy to przypadkiem nie świadczy o zużytej sprężynce w pompie?
Rudi Opublikowano 10 Października 2008 Autor Opublikowano 10 Października 2008 EGR zaślepiony ale niewiele to pomogło, może delikatnie mniej tego dymu ale i tak jest go za dużo. Banshee o co chodzi z tą sprenżynką?[br]Dopisany: 05 Październik 2008, 18:25_________________________________________________Witam Może ktoś jeszcze raz zerknąć na logi i podpowiedzieć czy coś jeszcze jest nie tak ("jakaś sprężynka w pompie" ????) bo nie wiem co dalej. Szukać innych przyczyn, czy może wymienić te końcówki i zobaczyć jak będzie, bo nie mam już pomysłu skąd ten dym. ;(
banshee Opublikowano 11 Października 2008 Opublikowano 11 Października 2008 Źle spojrzałem - w 004S jest wszystko poprawnie, więc pompka jest OK. Tak samo w 004dyn. Wszystko gra. Kąt masz poprawny i lepiej żeby był 59 niż 50. Gdzieś na forum jest piękny wykład na temat kąta wtrysku. Ty masz go OK. Wg mnie dymienie nie jest spowodowane końcówkami, bo masz bardzo dobre korekcje. Auto nawet przy korekcji 1,6 nie dymi. Jedyne co mi się rzuciło w oczy to późno zaczyna pompować twoja turbinka i zacząłbym od regulacji sztangi, żeby przy około 1700 obr./min. pompowała jakieś 1600-1700, a około 2000 obr./min. dała lekko ponad 2000 mbar.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się