Okon_GW Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Witam posiadam G 002 000 only mineral. I mam ubytek 100ml i zdecydowalem ze juz odrazu wymienie calosc i tu zaczynaja sie mega schody ASO G 004 000 - syntetyk to odpada SWAG zielony mineral tez odpada bo nie spelnia normy G 002 000 to samo FEBI ale za to syntetyczne spelniaja to wkoncu ktory olej jest ok ? bo idzie dostac bialej goraczki z tym
Fenrir Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Na pewno musisz lać mineralny. Najlepiej zielony. Większość osób z forum poleca LHM Plus Total. http://allegro.pl/lhm-plus-total-opakowanie-1-l-i4725273950.html A druga opcja jest taka że udasz się do ASO i powiesz że potrzebujesz mineralny płyn do B5, na pewno będą wiedzieć co dać.
jakub04 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Po regeneracji przekładni w Łodzi w 2007 r wlali do zbiorniczka płyn firmy FEBI 06162/zielony minerał/ i powiedzieli,że na takim mam jeździć. Itak jeżdzę juz ponad 7 lat i jest ok!
I r o Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Po regeneracji przekładni w Łodzi w 2007 r wlali do zbiorniczka płyn firmy FEBI 06162/zielony minerał/ i powiedzieli,że na takim mam jeździć. Itak jeżdzę juz ponad 7 lat i jest ok! popieram, na takim samym jeździłem kilka lat http://allegro.pl/plyn-do-wspomagania-febi-06162-zielony-mineralny-i4694846773.html a przy ostatniej zmianie zalałem ten i też bangla http://allegro.pl/plyn-do-wspomagania-orygin-zielony-audi-skoda-vw-i4700363980.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się