damian19886 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) Ostatni log jest po regeneracji a wszystkie inne przed i 1 na zimnym silniku http://vaglog.pl/log_190388.html Moim zdaniem nie bylo regeneracji i 3 z 4 PD zostaly zamienione miejscami. Edytowane 21 Października 2014 przez damian19886
Tomcioidzi Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Nie wygląda to jak po regeneracji a miałeś jakieś problemy przed regeneracją
damian19886 Opublikowano 21 Października 2014 Autor Opublikowano 21 Października 2014 nie ale jak sie zagrzał to budą bujało i pracował nie równo a poza tym to nic
Tomcioidzi Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 zrób wszystkie logi i wrzuć na pewno ktoś oceni może problem tkwi gdzie indziej, choć pompki nie wyglądają na świeże to nie powinny być problemem.Teraz już nie buja i jest wszystko ok?.
Lukasz_200616 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) to że miałeś takie korekcje nie zawsze musi być winą pompowtrysków przykładowo problem w dodatnich korekcjach może leżeć po stronie: - utraty kompresji skutkiem różnorodnych uszkodzeń głowicy lub jej uszczelki - utraty kompresji poprzez elementy układu korbowo-tłokowego, szczególnie pierścieni tłokowych- uszkodzenia wałka rozrządu - no i oczywiście samych pompowtrysków ( przykładowo zacierająca się iglica rozpylacza )\ jeśli można wiedzieć ile kosztowała cię regeneracja? Edytowane 21 Października 2014 przez Lukasz_200616
damian19886 Opublikowano 21 Października 2014 Autor Opublikowano 21 Października 2014 Pompowtryski dalem do regeneracji byl problem z 2 PD i widac na logu ze 2 PD sa w oplakanym stanie.Kompresja byla mierzona na sucho na kazdym 30 wiec silnik zdrowy co do walka bylem u 2 mechanikow nie stwierdzono jakiegos z uzytego walka.Mechanik ktory je zakladal nie wyregulowal ich powiedzial ze po przejechaniu od 1000 do 2000km przyjechac wyregulowac w tedy mialem na 1 cyl -1.90 a na 4 1.27 i na 3 cyl byl blad z zaplonem pojechalem do innego warsztatu oczywiscie bez tej reg nie jezdzilem bo balem sie ze cos moze ulec uszkodzeniu.Wyregulowano je i sa takie teraz wartosci silnik jak poprzednio nie chodzi rowno od czasu do czasu buja buda.Logi mam na forum przed regeneracja wiec nic nie powinno sie zmienic jedynie bipy na 3 cyl sie poprawily a reszta bez zmian.
prezes4reral Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 A.nie masz wypadania zaplonow?
damian19886 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Opublikowano 3 Listopada 2014 Przed regulacja wypadal na 3 biegu po regulacji juz nie ale PD beda jutro powtornie montowane bo byly z powrotem odsylane do firmy regeneracyjnej.
prezes4reral Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 A gdzie je regenerowales i jakie masz teraz koncowki?
damian19886 Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 Firma Bzoma we Wroclawiu, a jakie mam koncowki to nie wiem.Dzis odebralem samochod sa korekcje sie poprawily ale na 1 i 2 wartosci sa nadal powyzej 1.Poprawa jest bo juz nie buja calym samochodem tak jak przedtem gdy osiagnal 90 st.Na weekend zrobie nowe logi i je wrzuce do analizy.
prezes4reral Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Jestem samoukiem tez mam spore problemy ze swoim silnikiem diesla....powiedz mi czy Twoj mechanik to pierwwzy lepszy czy jakis polecany ktory bankowo wiedzial jak wyregulowac pompowtryski..bo to jest bardzo wazne..mozliwe tez ze masz wsadzone inne koncowki niz oryginalne i musisz zmienic dawke paliwa w w sofcie w swoim aucie...korekcje sprawdzales na rozgrzanym do 90st silniku?
damian19886 Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Opublikowano 5 Listopada 2014 Nie wiem jakie mam koncowki ale chyba takie jak byc powinny.Tak korekcje sprawdzalem na rozgrzanym silniku na 1 i 2 sa troche powyzej 1,20 na 3 i 4 sa w normie.Jak narazie nie mam zadnych problemow z silnikiem pali na dotyk i nie kopci.Mechanik z mojej miejscowosci ktorzy odsylaja turbiny,wtryski,PD do regeneracji a sami reszte montuja.Pompowtryski sa wyregulowane na 225 st.ale nie wiem czy w najblizszym czasie nie sprawdze 1 i 2 cyl czy sa w dobrej odleglosci ustawione.W przyszlym roku jak bede w PL to moze podjade do jakiejs firmy ktora tez zajmuje sie regeneracja by sprawdzili te pompki.Pompek bym nie ruszal tylko ze chce z chipowac samochod.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się