Skocz do zawartości

Tomcioidzi

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomcioidzi

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    ZABRZE

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Inna
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

397 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Tomcioidzi

1

Reputacja

  1. Witam szukam mechanika aby ustawił rozrząd w busie Vw lt 35 2.5 tdi.Jestem z okolic Chorzowa.
  2. Witam potrzebuje dobrego elektronika od wzmacniaczy samochodowych na śląsku.Jeżeli ktoś zna jakiś serwis lub na forum kogoś kto się zna i naprawi wzmacniacz bang&olufsen to będę bardzo wdzięczny.Dzięki za wszelką pomoc.
  3. Może trochę inny temat bo mnie to ciekawi dlaczego b9 3.0 tdi 272 ps ma takie słabe czasy do 100 km/h.Nawet A6 która jest cięższa i ma ten sam silnik robi 5.6 sec.b9 z tych filmików z sieci tego nie potrafi czy to wina polityki audi czy inny powód.
  4. Auto jest po programie i ma teraz 163km i 380nm i niestety wchodzi w tryb awaryjny.Wykonałem logi proszę o ocenę. http://vaglog.pl/log_227040.html http://vaglog.pl/log_227039.html
  5. Witam może banalne pytanie ale który bezpiecznik odpowiada za wycieraczkę tylnyj szyby.Za nic w świecie nie potrafię tego znależć.
  6. sprawdź jak kolega wyżej napisał kat synchronizacji miałem ten sam problem okazało się,że mam bardzo luźny pasek rozrządu,przez tłumik drgań po wymianie zapala jak trzeba. Pozdrawaim.
  7. zrób wszystkie logi i wrzuć na pewno ktoś oceni może problem tkwi gdzie indziej, choć pompki nie wyglądają na świeże to nie powinny być problemem.Teraz już nie buja i jest wszystko ok?.
  8. Nie wygląda to jak po regeneracji a miałeś jakieś problemy przed regeneracją
  9. No tak tu przykręca się bezpośrednio tam jest na tym tłumiku drgań.Ale czy rolka napinająca i prowadząca jest ta sama? Zrobiłem w końcu logi proszę o ocenę Statyczne: http://vaglog.pl/log_190314.html http://vaglog.pl/log_190313.html http://vaglog.pl/log_190312.html http://vaglog.pl/log_190311.html http://vaglog.pl/log_190310.html http://vaglog.pl/log_190309.html http://vaglog.pl/log_190308.html http://vaglog.pl/log_190307.html http://vaglog.pl/log_190306.html Dynamiczne http://vaglog.pl/log_190258.html http://vaglog.pl/log_190259.html http://vaglog.pl/log_190260.html http://vaglog.pl/log_190261.html http://vaglog.pl/log_190262.html http://vaglog.pl/log_190263.html BS http://vaglog.pl/log_190315.html http://vaglog.pl/log_190316.html http://vaglog.pl/log_190317.html http://vaglog.pl/log_190318.html Ok chyba wsztystko jak czegoś brakuje dajcie znać to moje pierwsze logi. Dodam,że turbina jest z passata 2.0tdi 140km.Przynajmniej tak zapewnił mnie sprzedający dodał,że można wyregulować sztangę bo turbina wstaje od 2tys.obr..Wczoraj walczyłem z a6 c5 silnik avf jechałem tym i tym i zawsze szybsze było moje a4 pomimo,że wyczułem,że u niego ta turbina szybciej się zbiera.Po prostu gdy mój rusza od tych 2 tys. to jest dużo większy kop jak u niego takie moje odczucia. Widzę,że nie ma zainteresowania a chciałbym poznać co tam siedzie w tym aucie.
  10. trzeba tak zrobić chyba najlepsze rozwiązanie dziś miałem czas sprawdziłem na vagu co się dzieje później zrobię logi,ale jak wcześniej pisałem miałem dawkę rozruchowa nawet 17mg/l teraz pokazuje ok 11 czyli jest duża poprawa ale jeszcze nie to.Mnie ciekawi ta rolka napinająca tą co ja mam bo z filmiku wychodzi,że ona też się napina no i w sumie mój mechanik też nią podciągnął pasek.Dziś sprawdzałem i pasek napięty.Czym ona się różni od tej nowej i czy w ogóle ten tłumik służy do naciągania tej blachy właśnie w tej rolce czy tylko do tłumienia drgań,które przenosi pasek.Wtedy ten tłumik byłby w ogóle nie potrzebny jeżeli w nowszych modelach go nie ma a jeździ.
  11. dzięki bardziej obrazowo się już nie da,ale ciekawi mnie czy układ i rolka napinająca,prowadząca jest ta sama w wersjach z tym tłumikiem i potem w nowszych rocznikach bez niego. Silnik jest ten sam tylko brak tego tłumika więc czy można go wyeliminować i ewentualnie kupić samą rolkę napinającą jeżeli oczywiście jest inna od tej z nowszych roczników.
  12. Tu jest filmik z tym tłumikiem drgań ale jak widać to jest też napinacz bo bolec naciska na tą blachę od rolki.Może ktoś rozumie jaka powinna być odległość bolca tłumika od tej blachy rolki?.
  13. Tak powiedział,że przesadziłem i go wystraszyłem i nie wygląda to tak źle więc muszę mu ufać,ale pojadę do niego jeszcze raz niech to poogląda dokładniej.Ząbki są nie wytarte , ale trochę starte.Przy wymianie samego pasku też trzeba ściągać przód?.
  14. No teraz doczytałem to lipa, będzie chyba trzeba rozbierać.Pytanie to jest tłumik drgań więc za co on w końcu odpowiada bo jest rolka napinająca i ona sama się napina więc napina pasek a tłumik?., z jego powodu powinny być wibracje.Mój mechanik naciągnął pasek,jednak powiedział jak się to powtórzy luz to do wymiany niestety.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...