Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala brak błedów


bediks

Rekomendowane odpowiedzi

dobra sprawdze te znaki sobie w poniedzialek

tylko jak sprawdzic egr czy dziala jak nalezy??

zaslepic co bo egr u mnie wyglada tak

https://www.google.pl/search?q=06A131501&client=firefox-a&hs=Lfa&rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Uz5RVLeNONPWate0gtgC&ved=0CAkQ_AUoAg#imgdii=_

to wlasnie wymienalem bo ten sam blad mialem co teraz

jest jeszcze przy nim jakis grzybek wiec co dokladnie zaslepic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzałeś pompke paliwa?

W 1.6 pompka paliwa podaje paliwo w momencie rozruchu, a nie po przekręceniu zapłonu /bynajmniej ja tak mam w ADP/.

Filtr paliwa, powietrza? -kiedy wymieniałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powietrza na wiosne, paliwa nie dalej jak ok 10-15 tys temu nie no moze z 30 tys, gubie sie juz ale jak juz kiedys pisalem, jak wymienialem go to mialem jeszcze orginalny z 2000 r , filtr po ponad 200 tys dalej byl niby ok, ale profi go wymienie w pon , swiece max 5 tys temu , kable wogóle czyli conajmniej 80 tys nie ruszane

pompy nie sprawadzalem, poprostu wlozylem druga, nie wiem czy powinno tak byc ale siedzialem za kierownica kiedy odpalilem auto, kanapa lezala, a dekiel dostepu do dekla od baku odkrecony i slyszalem wyraznie jak pompka paliwa pracuje tzn chyba pracuje bo takie jakby ciche wycie czy bzyczenie, nie wiem jak pownna slychac normalnie

Edytowane przez bediks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również słyszałem, że pompka podaje paliwo, ale tylko mi się tak wydawało /pompka się zacinała czasem podawała czasem nie/.

Odkręć wężyki, poproś kogoś o pomoc, żeby próbował odpalić auto, a Ty obserwuj czy podaje paliwo czy nie /tylko podłóż sobie jakieś czyściwo, żeby nie śmierdziało Ci póżniej oktanami w bagażniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odrysuj sobie tą uszczelke pod egrem na jakiejś blaszce i zrob tylko otwory na śruby,

Przewód podciśnienia do serwa sprawdzaleś pod wzgledem szczelności?

Moźe kwestia wymycia przepustnicy i jej adaptacji...

Co do pompy paliwa- w momencie włączenia zaplomu pompa musi się zalaczyć w celu zbudowania ciśnienia -ona caly czas w benzyniaku musi pracować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede wyciągał przepustnice to sprawdzę dokładnie dolot i wszystkie wężyki . Ezektor nowy z ASo jak cos

Sprawdzę tez odme moze sie zatkało

Co da zaslepinienie egr ? Bo ni znam zasady jego działania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciagnac wtryskiwacze to tylko 2 sroby i zobaczyc jak podaje paliwo wtedy bedzie mozna wyeliminowac uklad paliwowy.

W silniku 1.6 ADP tez jest ten ezektor?

Edytowane przez neoxpl
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O k**wa panie taka przepływke jak mam to watpie zebym znalazł kogos w okolicy bo jak zwykle w tym silniku mało co części jak u innych

Zobacze ile pokaze na jałowym gram, mam tez z LM spray do czyszczenia przepływek, zobacze

jak odpali na odpietej i czy te druciki pomiarowe nie sa uszkodzone

wiec tak

rorzad ustawiony idealnie na znakach jest

wyjalem przepustnice , olej w dolocie co to znaczy?? juz wiem skad te ubytki

po zlozeniu brak poprawy

ale jedno wazne ale

na wolnych obrotach przeplywka pokazuje od 5,5 do 7,5 gram/s

z tego co pamietam to chyba powinno duzo mniej i zawsze pokazywala ile 2,5 czy max 4 ?? juz nie pamietam ale nie srednio 6

jakby za duzo przeplywka pokazywala powietrza jaki to teoretycznie dawac efekt taki jak u mnie??

zaywazylem ze strasznie pierdzi wydech jak na wolnych stoi i tak go rzuca nawet dzisiaj delikatnie na bialo pierdzi i duzo wody z wydechu wylatuje co to znaczy??

na vagu dalej bledów brak

a moze zapchany kat??

a i jak postoi noc i jezst zimny to odpala od razu ale nim rzuca ale odpala od razu , drugie odpalenie juz musze krecic i chechlac

a i jak sprawdzic sondy??

jesli sie potweirdzi ze powinno pokazywac te 2,5 grama czekam az ktos mi podesle od siebie wskazania z vaga to zamówie przepływke na alledrogo, podmienie zosbacze jak nie to to odesle mam na to 10 dni ot fortel

tak sie zastanawaiam nad tym egr, w czwartek sobie go zaslepie , bo tak mysle sobie tam jest jakis zawór tak, jesli jest zaciety w pozycji otwartej to wali caly czas spaliny do przepustnicy tak i wtedy jest za duzo powietrza w mieszance jak gdyby tak ?? ale czemu ta przepływka tyle pokazuje??

znalazlem cos takiego o egr

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CDEQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.inter-team.com.pl%2Fdo-pobrania%3Ffile%3Dfiles%2FDo%2520pobrania%2FInformacje%2520montazowe%2FPIERBURG_Informacja%2520montazowa_Wyszukiwanie%2520bledow%2520w%2520systemie%2520recyrkulacji%2520spalin.pdf&ei=BJ5XVKbNDcfbaLemgugJ&usg=AFQjCNHFrsVEv0XNidu0PS6QXBjIR3rl4w&bvm=bv.78677474,d.d2s

czyli jak mi wali olej w dolot to mogl sie egr zaciac jest otwarty i dlatego takie objawy? pisze tez tam o zbyt wysokim przeplywie w maf spowodowane otwarciem egr

hmmmmm nie wiem co o tym myslec

a przepustnica tak naprawde byla czysta od strony dolotu a od strony kolektora czyli od strony gdzie dochodzi rurka recyrkulacji spalin upierdolona co swiadczy ze egr wali sadza jak pojebany , nie no wszystkie znaki teraz na zniebie mowia ze egr jest non stop otwarty

a podcisnienie serwa chyba ok jak pisales wczesniej bo jak sciagalem ezektor to syczalo jak pojebane wiec podcisnienie ok

http://postimg.org/image/edzbev99p/

gdzie zaslepic, jakiej grubowsci blacha, z puszki za cienka bedzie??

dalej zaglebiajac sie w temat egr w tym dokumencie co wkleilem napisane jest ze spaliny idac w przepustnice bardzo zubożaja mieszanke w tlen wiec bez otwarcia przepustnicy nie chce zapalic a kiedy ja otworze zapala jako tako dostajac tlenu wiec teoria coraz sluszniejsza jesli chodzi o non stop otwarcie egru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kub najtańszą szpachelke w budowlanym i z tego wystrugaj zaslepkę na zasadzie uszczelki nr 70. tylko zrób same otwory aby sruby przeszły nie rób kanałów przelotowych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłem egr i dmuchnalem no i otwarty na max wiec jestem dobrej mysli i wlasnie strugam zaślepke

Dzieki sotom masz piwo za trafna diagnozę , szpachelka załatwiła problem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...