Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 AFN+ by mapper


mapper

Rekomendowane odpowiedzi

aey jest taki sam jak 38e

Na 100% jeśli jest oznaczony 28E :)

Miałem kilka 28E i 38E i są krzywki identyczne,może bym nawet znalazł fotki dwóch tych wałków.

Znalazłem,proszę.

Ssące

2dw6cn7.jpg

2lwa9u.jpg

2la7o0l.jpg

Wydechowe

2yknar4.jpg

35hfv5c.jpg

13yh2jr.jpg

Po prawej 28E,lewa 38E.

Edytowane przez wodz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka moc aktualnie ? :)

Ktoś tu ciekaw mocy a czyta po łebkach temat :)

Strona wcześniej jest nawet wykres wrzucony przez właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo.. dzięki :hi: 28e będzie za 100zł :D zamawiam i zobaczymy co to da.

Mapp a z jakiej bestii wyrwe ten wałek???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałek aey siędział np w polo ibizia caddy golf. Wałek już mam dawno założony, jeździ fajnie ale na hamownie na razie nie pojadę bo głowica do roboty (puszcza ciśnienie w układ chłodzenia) Teraz zbieram graty na remont :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez zastanawiam się czy podczas wymiany rozrządu nie zrzucił czapki i zawieść specom na sprawdzenie i wymianę gumek.

Ale wpierw zmierzymy cisnienia.

Nie wiesz czy czasem gość ma jeszcze takowy wałek??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie już nie. Wyslij zapytanie do każdego ca ma silnik lub głowice aey na allegro lub olx, ktoś na pewno sprzeda sam wałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje odczucia są takie:

-Przy schodzeniu z obrotów na przelotowym wydechu dużo mniej buczy z komina

- Spalanie troszkę spadło

- Delikatnie lepsza reakcja na gaz i troszkę więcej mocy, ale ile to nie wiem bo z wydmuchaną uszczelką nie ma co jechać na pomiar a po remoncie głowicy to i tak pewnie wyjdzie co innego.

Alle jak za 100 są wałki to mod jak najbardziej na +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bez problemu, nie trzeba uszczelki podcinać. I trochę inaczej silnik chodzi, tak trochę bardziej klekocze, twardziej pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tak bez problemu, nie trzeba uszczelki podcinać. I trochę inaczej silnik chodzi, tak trochę bardziej klekocze, twardziej pracuje.

Dokładnie jest jak piszesz :)

Mam wałki 38E i 28E do pogonienia,ile Wam trzeba? Tylko zaznaczam od razu że do odbioru lub wysyłki będą w lipcu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bez problemu, nie trzeba uszczelki podcinać. I trochę inaczej silnik chodzi, tak trochę bardziej klekocze, twardziej pracuje.

Dokładnie jest jak piszesz :)

Mam wałki 38E i 28E do pogonienia,ile Wam trzeba? Tylko zaznaczam od razu że do odbioru lub wysyłki będą w lipcu.

Pozdrawiam

Wsio zależy po wiele masz bo na czasie mi nie zależy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory za balagan w temacie ale ktory jest lepszy, 038 czy 028? Aktualnie mam u siebie 38 ale rozrzad juz za pasem wiec moze zmienie jak 28 okaze sie lepsza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AAZ jest inny szukaj AEY.


Nareszcie się robi głowica. Padła uszczelka pompowało ciśnienie w układ chłodzenia. Po zdjęciu okazało się że zaworów niema. Także dostała wszystkie nowe zawory, prowadnice, uszczelniacze i planowanie komplet uszczelek,nowe śruby i nową hydraulikę. Wyczyściłem też geometrię w BRD ponoć się nie zapieka a u mnie się haczyła + mały porting wlotu w turbo i kolektorze wydechowym.

6bdd543b8163556amed.jpg

a75c003537aabd2cmed.jpg

0d8af1d322fed1b9med.jpg

bc878733aff0c6bcmed.jpg

e3d3632869b8d9dbmed.jpg

7b7fde216afb6e89med.jpg

d2faee3a38238e26med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...