Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kontrolka check nieprawidlowe spalanie na cylindrze pierwszym


tomaszz226

Rekomendowane odpowiedzi

witam koledzy wszedzie szukalem i nie moge znalesc rozwiazania problemu moze wy pomozecie a mianowice wyskoczyla mi kontrolka check na desce rozdzielczej po podlaczeniu pod komputer okazalo sie zxe jest to blad "nieprawidlowe spalanie na cylindrze pierwszym" dodam ze blad wraca po przejechaniu 230 km jak odepne klemre znika i znowu wraca jak przejade 230 km dodam ze auto mialo kilka dni odpiety akumulator.czy przyczyna moze byc ze stracil w tym czasie jakies ustawienia????dodam ze auto pracuje normalnie przyspiesz itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slabo szukasz :) jaki numer bledu ci sie pojawia???? moze to wynikac z uszkodzonej cewki, swiecy, zaworu, przepustnicy, instalacji elektrycznej, instalacji paliwowej itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie nie zapisalem numeru cholerka :grin: ale jak wymienialismy wariator to aku bylo odpiete kilka dni i popodlaczeniu nie dmuchal cieplym mowili ze silniczek klapy sie popsul okazalo sie ze climatronic stracil jakies ustawienie i po przywroceniu fabrycznych jest wszystko ok czy to samo moze byc z przepustnica???? zastanawia to ze ten blad zawsze w wraca po przejechaniu 230 km od skasowania,pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepustnica miala by wplyw na wszystkie cylindry, poza tym przepustnica sama sie adaptuje wystarczy przekrecic kluczyk nic nie robic i poczekac chwile .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz problem albo z cewka albo z jej okablowaniem,podmień cewkę z innego cylindra i zobacz czy problem się przeniesie na inny cylinder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jakbyś Tomku przejechał te kolejne 230km i po pojawieniu się checka spisał numer błędu który pokaże Ci się po podpięciu kompa, bo tak to tak jak pisze benyA4 może być cewka, świeca, wtyka niedopięta itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam koledzy jak radziliscie tak zrobilem znowu wyskoczyl mi ten check po podlaczeniu do kompa wyskoczyl blad : 17545-adaptacja dodatkowego paliwa,blok1,mieszanka bogata-staly. i co teraz macie jakies sugestie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17545 / P1137 / 004407 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System zbyt bogaty

Ewentualne objawy

  • Światło wskaźnika usterki (MIL) aktywnych

Możliwe przyczyny

  • Masa przepływu powietrza (MAF) Czujnik uszkodzony

  • Regulator ciśnienia paliwa uszkodzony
  • Wtryskiwacz (e) paliwa uszkodzony
  • Kontrola czujnika tlenu uszkodzony

    • Czujnik tlenu uszkodzony

  • Par paliwa (EVAP) system uszkodzony

Możliwe rozwiązania

  • Sprawdź przepływu masy powietrza (MAF)

  • Sprawdź Regulator ciśnienia paliwa
  • Sprawdzić Wtryskiwacz paliwa
  • Sprawdź Kontrola czujnika tlenu

    • Sprawdź czujnik (s) Tlen

  • Sprawdź par paliwa (EVAP) system
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym postawił na wtrysk na pierwszym cylindrze, ale najpierw sprawdź świece zapłonowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece sprawdzane po za tym nie chodzil by rowno jak by ktoras swieca byla walnieta a co sadzicie o przeplywomierzu???? czytalem ze to on jest czesto przyczyna wyskakiwania tego kodu moze trzeba od tego zaczac????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z łopakami w kolektorze ssącym. Co z gruchą powietrza. Co z membraną, co z dźwignią. Może to jest przyczyną zbyt bogatej mieszanki, czyli dużo paliwa, mało powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak narazie podmiana przepywki nic nie dala dalej wyskoczyl blad aktualnie jestem po zamianie cewek na cylindrach i wprawdzeniu swiec swiece sluche a wiec wtrysk nie leje poki co jest spokoj po zamianie cewek zobaczymy co bedzie dalej


witam ponownie po dlugim dochodzeniu znalazlem rozwiazanie tego bledu otoz powodem wyskakiwania tego bledu u mnie byla podlaczona odma dodam ze byla wymieniana jak zakupilem samochod byla popekana wiec kupilem uzywke i zalozylem cala, i zaczely sie problemy z bledem. teraz po odlaczeniu odmy od czwornika przy listwie wtryskowej blad nie wyskakuje jak podlacze odme to znow wyskakuje co moze byc przyczyna ze przy podlaczonej odmie wyskakuje po ok 200km a jak jest odlaczona to moge zrobic 700km i nic nie wyskakuje jak ktos moglby pomoc bede bardzo wdzieczny.tak czy inaczej winna wywalania checka u mnie byla podlaczona odma.pozdrawiam

Edytowane przez tomaszz226
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam o tej odłączonej odmie, czyli jak rozumiem, to odłączony wąż z gruchy (z dołu) od króćca czwórnika, który wystaje tuż na kolektorem ssącym.

Zapodałbyś najlepiej zdjęcie z zaznaczoną przerwą w połączeniu, żeby mieć jasność wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bede mial chwile zrobie fotke zale bardzo dobrze rozumujesz odlaczony jest od krocca czwornika na gorze na dole nie odlaczalem z gruchy wystarczy zdjac waz u gory i nie wyskakuje jak jest podlaczony check wyskakuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...