rafalx11 0 Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Witam chciałbym zmienić simering na wale we własnym zakresie . Tag grubsza to wiem co chodzi i jak to zrobić lecz chciałbym jeszcze zapytać o poradę fachowców wiec jak by ktoś miał jakieś uwagi zdjęcia lub jakieś rysunki i opisy to bardzo proszę . Dziękuje z góry . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 problem jest z wyjeciem .. z wlozeniem juz nie ... tylko jest zawsze ryzyko ze nowy moze popuscic ... BTW zmien wszystkie 3 : -na wale -na walku posrednim -na walku rozrzadu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 warto pomyslec o uszczelniaczach prowadnic zaworowych, byc moze rowniez sa zuzyte, a wplywaja na zuzycie oleju przez silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalx11 0 Opublikowano 23 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 A dużo więcej jest jeszcze roboty z tymi uszczelniaczami prowadnic ?[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2008, 13:31_________________________________________________a jakieś foto albo instrukcje ktoś może posiada ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 jezeli robilbys zgodnie z sugestia spynkiego, uszczelniajac walek rozrzadu, mialbys niedaleko, troche roboty jest i trzeba miec przyrzady specjalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 warto pomyslec o uszczelniaczach prowadnic zaworowych, byc moze rowniez sa zuzyte, a wplywaja na zuzycie oleju przez silnik tylko pomyśleć.. z całym szacunkiem Musashi, nie rozpędzaj się bo zaraz znajdziesz pół silnika do wymiany Wg mnie trzeba wymieniać jedynie nieszczelne simeringi. (bądź parami osiowo, np na wale/wałkach) dla silnika AFN 1.9TDI Uszczelniacz wału korbowego ELRING - 804.850 - EL804850 (068 103 171 F) - około 100zł Uszczelka wałka pośredniego (taka sama jak na wałku rozrządu) ELRING - 325.155 - EL325155 (068 103 085 E) - około 10zł Kupuj uszczelniacze ELRING lub GOETZE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 przeciez sugeruję zeby wymieniac od razu cala glowice [br]Dopisany: 23 Wrzesień 2008, 23:40_________________________________________________wszysko zalezy od ilosci zuzywanego oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalx11 0 Opublikowano 24 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Więc plamy są dosyć duże i liczyłem ze obejdzie sie tylko na wymianie simeringu na wale ale okaże sie dopiero jak rozbiorę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się