roobert79 Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 Moze juz ktos tu opisywał podobny problem siedze na forum już drugi dzień i nic niemoge znależć. Mam taki problem, na zimnym silniku odopala bez problemu, silnik pracuje równo bez zarzutów.Natomiast na ciepłym silniku jezeli stoi po zgaszeni np 20 min jest problem z odpaleniem. Kręci kreci i nieumie załapać dopiero jak mu sie wcisnie gaz do dechy to zapali ale czasami strzeli w rure wydechową. Co to może być pomóżcie. Podpięcie pod vag wykazuje tylko błąd składu mieszanki i nic wiecej.
wesz82 Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 jak cieżko odpala na ciepłym to moga to być wtryskiwacze,czujnik temp cieczy chłodzącej. ja bym po błędzie obstawiał na wtryski.
andrzej_1970 Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 Warto by było zajrzeć do przepustnicy może zabrudzona.
Norbi2 Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 przepustnica może być zabrudzona silniczek krokowy do wyczyszczenie znajomy miał ten problem w poel vektra i pomogło czyszczenie silniczka krokowego
Chris86 Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 hallo Probowałem zapalic jednoczenie dodajac mu troche gazu do 2500 obr.????
czaja77 Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 witam wydaje mi sie ze silniczka krokowego nie ma. :embarrassed:pozdrawiam
wesz82 Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 witam wydaje mi sie ze silniczka krokowego nie ma. :embarrassed:pozdrawiam Masz rację nie ma silniczka krokowego Tutaj masz typowe niesprawności układu wtrysku benzyny z a4 sam naprawiam i jest napisane tak: Nie można uruchomić gorącego silnika i jest to spowodowane zbyt wysokim ciśnieniem w obwodzie doprowadzania paliwa a sposób postępowania to sprawdzić ciśnienie paliwa w razie potrzeby wymienić regulator ciśnienia. Drugą przyczyną może być niedrożny lub załamany przewód powrotny między regulatorem ciśnienia paliwa i zbiornikiem a sposób postępowania to wymienić przewód. Radzę Ci jedz do mechaniora i sprawdź ciśnienie paliwa na gorącym silniku jak okaże się że jest za duże to do wymiany masz regulator ciśnienia jak będzie dobre to ja bym obstawiał na wtryski. Nie chcę Cie zniechęcać do forum ale nikt z nas nie określi dokładnie żadnej przyczyny bez jakiejkolwiek diagnostyki,co najwyżej można strzelać ale to da Ci mnóstwo przyczyn pzdr
roobert79 Opublikowano 3 Października 2008 Autor Opublikowano 3 Października 2008 Teraz wypowiem sie ja założyciel tego watku auto pojechało do serwisu audi i okazało sie, że jest uszkodzony czujnik temperatury silnika który steruje mieszanką i regulatror cisnienia paliwa. Wymienili i wszystko wrócilo do normny problem zniknął.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się