Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kluczyk scyzoryk


BF10

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym dorobić sobie kluczyk scyzoryk do Audi :) Oznaczenie gąbki gdzie znajduje się pompka centralnego ( końcówka 227 C). Czy dam radę dorobić kluczyk z pilotem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sprawdzić numer pompki centralnego, a nie gąbki. Obszerny temat o dorabianiu kluczyków jest w dziale warsztat -->a4 b5

Wysłane z terenu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Fazii :)

Dokopałem się do pompki, mam oznacznie 8 LO 862 257 E. Jaką pompkę kupić,żeby scyzoryk działał ? I jaki scyzoryk do tego ? :) Na rozpisce niemieckiej są pompki, ale wolę zapytać jaką najlepszą kupić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że dla Ciebie najlepsza będzie ta http://www.digakom.de/details.php?TYP_SORT=A&row=8L0%20862%20257%20D

Lub ta

http://www.digakom.de/details.php?TYP_SORT=A&row=8L0%20862%20257%20K

Ponieważ obsługuje piloty i nie posiada alarmu więc nie będzie później z nim problemów.

Te poniżej też obsługują piloty ale posiadają też obsługę alarmu, którą można wyłączyć VAGiem poprzez przekodowanie pompki.

http://www.digakom.de/details.php?TYP_SORT=A&row=8L0%20862%20257%20P

http://www.digakom.de/details.php?TYP_SORT=A&row=8L0%20862%20257%20_

Ta poniżej to jest tzw. zamiennik pompek z Seri 8L0 czyli taka jakby uniwersalna pompka

http://www.digakom.de/details.php?TYP_SORT=A&row=8L0%20862%20257%20G

Jak będziesz kupował pompkę to staraj się, żeby była do niej ori antena bo inaczej będziesz musiał ją dorobić a bez niej pompka łapie pilota maksymalnie z odległości 0,5m. Dobrze by było jakby do pompki były dodatkowo ori piloty, z którymi wcześniej pracowała ;).

Jak pilota nie będzie to musisz szukać takiego, który częstotliwością przypasuje do pompki. Poniżej opis pompek i częstotliwości pilotów do nich:

8L0.862.257 - 1996-1997 - Alarm. Pilot (433,92 Mhz) (Audi 100/A3/A4/A6/A8)

8L0.862.257 A - 1996-1997 - Alarm. Pilot - brak. (Audi 100/A3/A4/A6/A8)

8L0.862.257 B - 1996-1997 - Alarm. Pilot (315 MHz) (Audi 100/A3/A4/A6/A8)

8L0.862.257 D - 1996-1997 - Bez alarmu. Pilot (433,92 Mhz) (Audi 100/A3/A4/A6/A8)

8L0.862.257 E - 1996-1997 - Bez alarmu. Pilot - brak. (Audi 100/A3/A4/A6)

8L0.862.257 G - 1997-2003 - Alarm. Pilot (433,92 MHz) Zamiennik do wszystkich 8L0. (Audi 100/A3/A4/A6/A8)

8L0.862.257 H - 1997-2003 - Alarm. Pilot - brak. (Audi A3/A4/A8)

8L0.862.257 K - 1997-2000 - Bez alarmu. Pilot (433 MHz) (Audi A3/A4/A8)

8L0.862.257 L - 1997-1999 - Bez alarmu. Pilot - brak. (Audi A3/A4)

8L0.862.257 M - 1997-2003 - Alarm. Pilot (315 MHz) Przycisk PANIC. "J.." (Audi A3/A4/A8)

8L0.862.257 N - 1997-2003 - Alarm. Pilot (315 MHz) przycisk PANIC. (Audi A3/A4/A8)

8L0.862.257 P - 1997-2003 - Alarm. Pilot (433 MHz) Dodatkowa syrena z aku. (Audi A3/A4/A8)

8L0.862.257 Q - 1999-2003 - Alarm. Pilot (433 MHz) Dodatkowa syrena z aku. (Audi A4/A8)

NUMERY PILOTÓW:

4D0 837 231 - 433,92 MHz - (9/97-8/98) - 2 przyciski - 5D1
4D0 837 231 A - 433,92 MHz - (8/97-12/98) - 3 przyciski - 5D1 - NAJPRAWDOPODOBNIEJ i/lub 433 MHz
4D0 837 231 B - 315 MHz - (8/97-8/98) - 2 przyciski - 5D3
4D0 837 231 C - 315 MHz - (8/97-12/98) - 3 przyciski - 5D3
4D0 837 231 D - 315 MHz - (8/97-8/98) - 2 przyciski - 5D2
4D0 837 231 E - 315 MHz - (8/97-12/98) - 3 przyciski - 5D2
4D0 837 231 F - 315 MHz - 4 przyciski (w tym PANIC)
4D0 837 231 G -
4D0 837 231 K - 433,92 Mhz - 3 przyciski
4D0 837 231 M - 315 MHz - 4 przyciski (w tym PANIC)
4D0 837 231 N - 433,92 MHz - (9/97- 5/01) - 5D1 - NAJPRAWDOPODOBNIEJ 433 MHz
4D0 837 231 P - 315 MHz - (8/97- 5/01) - 4 przyciski (w tym PANIC) - 5D2
4D0 837 231 Q - 315 MHz - (4/97- 5/01) - 3 przyciski - 5D3
4D0 837 231 R - 433,92 MHz - (8/97- 8/98) - 2 przyciski - 5D1 - NAJPRAWDOPODOBNIEJ 433 MHz
4D0 837 231 S -
4D0 837 231 T - 315 MHz - (8/97- 8/98) - 3 przyciski (w tym PANIC)

8D0 959 753 A - 2 przyciski

8E0 837 220 R - 315 MHz - 3 lub 4 przyciski (banan)
8E0 837 220 K - 433 MHz - 3 przyciski

8L0 837 231 A - 433,92 MHz - (9/96-8/97) - 2 przyciski - 5D1

Mając już zamontowaną pompkę z anteną dodajemy do niej pilota tak, żeby móc otwierać i zamykać ;)

W poliftach wygląda to tak:

1. Wkładamy klucz w stacyjkę. Obojętnie jaki, chodzi o włączenie zapłonu (nie silnika).
2. Wychodzimy lub otwieramy szybę w aucie.
3. Zamykamy auto kluczem od zewnątrz i trzymamy kluczyk przekręcony.
4. Klikamy w przycisk otwarcia i TRZYMAMY 5 sek. (Nie sprawdzałem czy zadziała bez trzymania)
5. klikamy jeszcze raz i TRZYMAMY około 15 sek. (Nie sprawdzałem czy zadziała bez trzymania)
6. Centralny zamek powinien się otworzyć. (U mnie nie potwierdził tego kierunkami pomimo, że przy otwieraniu i zamykaniu z pilota to robi)
7. Wyjmujemy klucz ze stacyjki i z zamka.
8. Ten z zamka jest już zakodowany.
9. Aby zakodować ten co był w stacyjce powtarzamy całą procedurę zamieniając kluczyki.

W przedliftach nie wiem jak to wygląda, być może tak samo ale głowy za to nie daję.

Jak już dodamy piloty do pompki to pozostaje dorobić nam nowy grot do pilota i dodać transondery do immo (potrzebny komputer i VAG K+CAN COMMANDER 1.4). Polecam temat o dorabianiu i dodawaniu pilotów http://a4-klub.pl/index.php?/topic/228205-dorobienie-kluczykow-komplet-adapracja-pilota-immo-pin-pompka-centralnego-zamka/

Można też przełożyć transponder ze starego pilota do nowego.

Ogólnie nie wiem czy w przedliftach dodawanie transonderów wygląda tak jak opisałem bo w poliftach immo jest w liczniku a w przedliftach niby poza licznikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki, dużo mi to pomogło :) Czy jak nie dostaje scyzoryka do pompki mogę kupić używany i prseprogramowac? :) Na allegro często sprzedają same pompki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popytaj w dziale sprzedam http://a4-klub.pl/index.php?/forum/150-audi-a4-b5/

Może ktoś będzie miał na sprzedaż komplet

W razie czego możesz kupić używany byle by pasował częstotliwością do pompki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...