Skocz do zawartości
IGNOROWANY

demontaż (wyjęcie) alternatora w 1.8T


erchi

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem właśnie po zmianie alternatora 120A valeo 06b903016s  na bosch 06b903016p w 1,8t wszystko pasuje rolka na sprzegiełku jest taka sama a do wymiany wystarczy odpiąć rure dolotową przepustnicy odchylić ją na bok i odkręcić przepustnice i bez spuszczania płynu alternator wychodzi tylko trzeba nim troche po manewrować roboty na 30min na spokojnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.07.2015 o 14:57, michalchelm napisał:

Kolego możesz podać oznaczenie tego Boscha ? była różnica w sprzęgle alternatora (grubość paska) ?

Sprzęgiełka różniły się tylko kolorem, szerokość jest jednakowa.

Numer gdzieś miałem zapisany, poszperam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We własnym zakresie wymienisz sprzęgiełko (koło pasowe) i regulator (szczotki zintegrowane).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaznaczając "we własnym zakresie" rozumiem, że oddając alternator do regeneracji jest robione coś więcej? Czy wymiana samego sprzęgiełka i regulatora ma w tym wypadku sens?

EDIT:

po wstępnych oględzinach wychodzi, że przynajmniej 300 trzeba dać.

Edytowane przez HatefulEvil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiając się między jednym a drugim, wybrałem zakup rocznego alternatora z Tiguana (anglika na części).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...