Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T błędy


stachu86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mechaniorów, speców, dżyndżynierów etc

wywaliło błędy:

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 008 - Implausible Signal
MIL sie nie zaświecił na desce...
wszelkie info mile widziane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale co to oznacza?? problem mieszanki czy samego czujnika?? generalnie to o który chodzi czujnik przed czy za katem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten drugi to pewnie w wyniku tego pierwszego błędu bo widze że sporadyczny


mysle ze ten przed katem


17522 czujnik lambdy rezystancja za wysoka bank 1 czujnik 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli co?? wymiana sondy przed katem sie szykuje?? czy moze jakies styki trzeba czyscic??

Edytowane przez kapitan_chaos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wymieniaj tylko najpierw sprawdz w jakim zakresie pracuje twoja sonda a potem zastanawiaj sie co dalej


wymieniac to mozesz po kolei wszystko a problem moze byc blachy...moze grzałka nie dziala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po dwa na raz daj 002+033, 020+118 i 003+115.

logi dynamiczne

III bieg długa prosta i pedał w spód


Ocena grupy wskazań 33, pole wskazań 1 – układ regulacji lambda dla sondy przed katalizatorem'' - wielkosc tego parametru powinna wynosic prawidlowo od -10 do +10

Ocena grupy wskazań 33, pole wskazań 2 – czyli napiecie sondy lambda dla sondy lambda przed katalizatorem-przy prawidlowo dzialajacej sondzie wahac sie w przedziale 0,1-0,3 V do 07,-1 V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ocena grupy wskazań 33, pole wskazań 2 – czyli napiecie sondy lambda dla sondy lambda przed katalizatorem-przy prawidlowo dzialajacej sondzie wahac sie w przedziale 0,1-0,3 V do 07,-1 V

To raczej nie tyczy się sondy szerokopasmowej.

A co do sondy to nie wymieniaj bo jest dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli ktoś coś mi wiecej moze powiedziec na temat logów to byłoby fajnie, bo chyba mam najeb...ne w silniku troche...

zalałem obecnie 98, nie wiem czy stuki są na pełnym obciążeniu silnika ale zanikły na biegu jałowym i przy małych obciążeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zajrzał do kata lub od razu wywalić środek z niego.

Wstawić emulator i potem zlogować. Silnik będzie lepiej oddychał

U siebie to zrobiłem i nie mam błędów drugiej sondy

Świece też trzeba sprawdzić, zobacz czy są platynowe.

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam NGK pfr6q czy coś takiego, v line 37, ale jedna rzecz mi sie nie podoba bo nie mam zadnych numerów na cewkach zapłonowych... czyżby chinol??

czy wydłubanie kata i zostawienie puszki wpływa negatywnie na turbo?? generalnie to mam założony emulator na drugą sondę, taka fajke.

Edytowane przez kapitan_chaos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wydłubanie kata i zostawienie puszki wpływa negatywnie na turbo??

Raczej pozytywnie

Turbina prędzej się rozpędza

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytam w sensie zmiennego przekroju puszki wzgledem wylotu z turbiny, czy jakies beda negatywne zawirowania etc co moze uszkodzic turbo, upalic itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie upali.Przekrój nic nie ma do tego.Kat po to jest grubszy aby swobodniej spaliny przechodziły, bo trochę on hamuje

Przecież pusta puszka to korzyść dla turbiny, temp spalin pewnie trochę niższa niż z katem

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...