bediks 2 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 potrzebuje abyscie zobaczyli u siebie ile pokazuje przeplywomierz u was na wolnych obrotach na vagu , grupa juz nie pamietam 001 albo 003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 jeśli ci się aż tak nie pali to jutro około 19-20 mogę ci sprawdzić jak to jest u mnie w 1.6 ANA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 mysle ze wskazanie przepływomierza na jalowym w kazdym 1.6 bedzie zblizone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 tak mi się wydaje silniki mamy z podobnego rocznika ja u siebie mam całkowicie elektroniczna przepustnicę nie wiem czy ty też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Tak tez mam DBW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 no to wychodziło by na to że mam prawie te same silniki wiec i wskazania powinny być takie same jutro około 19- 20 będę miał wolna chwilę i laptopa przy sobie to podłączę i zrobie ci fotki z tych dwóch kanałow które podałeś to sobie zobaczysz jakie wskazania przy jakich obrotach na jałowych są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 dzieki, nie pamietam teraz w której grupie jest maf ale mówie chyba 001 albo 003, generalnie poznasz, ostatnie okienko powinno wskazywac w g/s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 spoko ogarnę jakoś ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 U mnie pokazuje od 141 do 151 mg/str Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Musi byc podane w g/s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neoxpl 2 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) http://vaglog.pl/log_188790.html http://vaglog.pl/log_188791.html http://vaglog.pl/log_188792.html 4.65 g/s 880 obrotow Edytowane 4 Listopada 2014 przez neoxpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 W logach masz nawet 3,75 i dziekuje U mnie pokazuje 6-7 prawdopodobnie przez otwarty nom stop egr i wali mi spaliny do przepustnicy a efekt możecie zobaczyć w moim ostatnim temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1605 1 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 jakbyś miał otwarty EGR to przepływ jest rzędu 2g/s albo mniej, EGR jest za przepływką wpinany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Wiem ze za jest ale innego pomysłu jak jego otwarcie nie mam juz chyba ze przeplywka zdechnieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1605 1 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 odepnij ją i zobacz jaka będzie reakcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Żadna Generalnie tak sobie myśle ze spaliny idące non stop do przepustnicy powodują cos w rodzaju podcisnienia i silnik zasysa wiecej powietrza niz powinien i tak to przeplywka czyta , mieszanka totalnie c**jowa i zdycha . Pierwsze odpalenie wali od strzała bo nie ma jeszcze spalin ale rzuca dugie odpalenie i masakra bo juz chyba w c**j spalin w dolocie tak to tłumacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neoxpl 2 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) Lambda sprawna? Logi przeplywki dynamiczne byly robione? Skoro po odpieciu przeplywki zadnej roznicy to chyba cos z nia nie tak bo silnik powinien na sekunde przynajmniej zmiecic charakterystyke pracy np. Spadajece obroty itp. Reset ECU robiony po przez odpiecie przewodiw od aku? Edytowane 4 Listopada 2014 przez neoxpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Pisze z telefonu na szybko Zobacz w moj temat o tym z nie chce odpalić Przy takim tlepaniu silnika nie wyczujesz czy odpiecie przeplywki cos daje Poczytajcie moj temat tam cała historia jest opisana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Ja dzisiaj sprawdze jak jest u mnie ale jedno mam pewne jak odpinam przeplywke podczas pracy silnika to nie ma żadnej zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1605 1 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 żeby EGR wykluczyć to zaślep go blaszką z puszki po piwie lub czymś podobnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się