Mithrindil Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Cześć, Wiem że to forum A4 ale z tego co wiem to silnik 2.0T w Passacie B6 i Audi B7 to podobne jednostki - jeżeli tak nie jest to temat pewnie do wywalenia, chociaż może znajdzie się ktoś do pomocy. Chciałem zapytać na forum passata ale tam jakieś wydumane reguły ilości postów przed pytaniem... A tutaj może ktoś pomoże. U ojca w Passacie 2.0TSI falują obroty na rozgrzanym silniku. Czasem skaczą do 1200, czasem silnik dławi się na 700 i całym go telepie a czasem jest ok, zero problemów. Na zimnym silniku wszystko jest ok. W warsztacie dostał listę błędów: Wydaje mi się że coś dużo tych błędów... Jest umówiony na 17.11 na naprawę, niestety mechanik nie był w stanie oszacować kosztów. Ktoś może po tych błędach określić ile taka naprawa może kosztować? Mniej więcej, chodzi o to żeby mechanik nie podał jakiejś kwoty z kosmosu... I pytanie poboczne. Ten jego 2.0TSI cyka na postoju. Niemal jak diesel. To normalne? W internecie czytałem że to jakieś hydropopychacze taki odgłos dają i to jest normalne, inni że wina leży w łańcuchu i napinaczu łańcucha rozrządu - że po wymianie cykanie ustaje. Auto ma teraz 170k przebiegu, wszystkie serwisy do tej pory były robione w ASO, są wydruki itd. Chyba trochę wcześnie jak na awarię łańcucha rozrządu? Przejmować się tym cykaniem czy "ten typ tak ma"?
wampir Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Nie mam TFSI, ale zaczalbym od sprawdzenia szczelności w dolocie, sprawności zaworu DV, pompy paliwa plus ewentualnie sondy lambda przed katem
Rekomendowane odpowiedzi