Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.6 - ile km wytrzyma?


symbioza

Rekomendowane odpowiedzi

Hehe no tak to juz jest duzy plus. Lecz reszta materiałow to juz nie jest to co kiedys o zabezpieczeniu antykorozyjnym juz nawet nie ma co wspominac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w A4 jest z tym problem? Że A6 C5 gniły to wiem, ale z A4 chyba nie było problemu. Sam mam przecież 19 letnie auto i nie ma z tym jakiegoś większego problemu. Co nie co pojawia się na rantach przednich błotników ale to raczej nie kwestia zabezpieczenia antykorozyjnego tylko wypolerowania przez piasek z kół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest napewno wiekszy niz A80 czym nowsza generacja tym jest gorzej lecz i tak niejest tak zle jak z innymi markami.

Edytowane przez neoxpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok temat do zamknięcia myślę, dzięki za pomoc, rzeczywiście technicznie wszystko było ok, lecz blacharsko pozostawiało sporo do życzenia. Szukam dalej :-)

Co do dyskusji na temat szeroko pojętego "klimatu" to szukam raczej wygodnego auta którym mogę pojechać raz na 2 tygodnie do rodziców (niestety pracuję w innym mieście), raz w tygodniu na zakupy i czasem z dziewczyną nad morze lub w góry więc raczej zależy mi na czymś w miarę niezawodnym w moim budżecie, a nie na zachwytach na temat spasowania plastików, tymbardziej że, poprzednio jeździłem Oplem Fronterą więc spartańskie wnętrza mi niestraszne :-)

Rozważałem też 80 b4 jednak po oględzinach paru stwierdzam że na rynku są jeszcze większe padaki, wymęczone przez "młodych gniewnych" i rolników jeżdzących nimi w gumofilcach.

Edytowane przez symbioza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W A4 b5 problem z blachą? Pierwsze słyszę. Grama rdzy nie znajdę u siebie prócz rantów przednich błotników, gdzie lakier jest zdardy do gołej blachy przez piasek i kamienie. Tam jest nalot (nalot, nie dziury ;) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie pisze ze problem z blacha [emoji6] tylko smiem twierdzic ze ocynk juz nie ten co kiedys 80 b3. Takie moje zdanie poprostu. U mnie A4 B5 tez ranty chypało lecz 80 b3 nic im sie niedzieje przynajmniej u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W A4 b5 problem z blachą? Pierwsze słyszę. Grama rdzy nie znajdę u siebie prócz rantów przednich błotników, gdzie lakier jest zdardy do gołej blachy przez piasek i kamienie. Tam jest nalot (nalot, nie dziury ;) ).

W moim oplu buda odpadała od ramy - to jest rdza :D a nie te "nalociki"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W A4 b5 problem z blachą? Pierwsze słyszę. Grama rdzy nie znajdę u siebie prócz rantów przednich błotników, gdzie lakier jest zdardy do gołej blachy przez piasek i kamienie. Tam jest nalot (nalot, nie dziury ;) ).

W moim oplu buda odpadała od ramy - to jest rdza :D a nie te "nalociki"

Dlatego nie rozumiem na jakiej podstawie stwierdzenie, że ocynk gorszy niż w B4 skoro nic nie rdzewieje po 20 latach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie rdza pojawiła się tylko pod listwą gumową dolnych drzwi. Są już w cienkim stanie więc w przyszłym roku planuje je wywalić, dziury załatać i pomalować. Wie ktoś może czy do b5 przed liftem można dokupić jakieś osłony progów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ocynk to ocynk. U mnie też po 20 latach jedyna rdza pojawiła się na wgiętym błotniku po pękniętym wahaczu :facepalm:

Czy akurat wielowahacz to zaleta to bym się kłócił. Może i komfort coś tam poprawia ale na pewno nie jest to zaleta. Chociażby w A3 tego carostwa nie ma a jakoś nie czułem nigdy dyskomfortu w niej.

Co do silników to moim zdaniem nie do zajechania. Chociażby 1.8 jest od groma w gazie, jeżdżą po 20 lat, jeszcze niektórzy zalewają mineralem a i tak dają radę. Silniki o wiele bardziej wytrzymałe niż współczesne, zwłaszcza że teraz większość po downsizingu, padają rozrządy, wtryski, wałki, dwumasy, dosłownie wszystko...

A czy 80 jest lepiej wykonana od A4 to też bym się kłócił. A4 to mimo wszystko nowsza konstrukcja, Audi na pewno starało się poprawić wiele rzeczy a nie oszczędzić na wszystkim. Wyposażenie z 80 na pewno nie jest lepsze od tego które można mieć dostępne w A4. Ja w pierwszej A4 miałem klimę, grzane d*py, pełną elektrykę, głośniki przód/tył i od groma pierdółek, teraz mam klimę, szyber, elektrykę i inne pierdółki. Wątpię czy w 80 można mieć np: składane, grzane, fotochromatyczne, elektrycznie sterowane lusterka, szyber elektryczny, klimę automatyczną, xenony, grzane kubły w skórze elektrycznie sterowane, tempomat, 6 poduszek powietrznych, centralny zamek z pilota, wspomaganie, i od groma pierdółek ułatwiających życie jak składana kanapa z podłokietnikiem, regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach, multifunkcja, itp itd.

Dla mnie 80 wygląda zwyczajnie przestarzale, A4 mimo tego że też ma już swoje lata wygląda jeszcze przyzwoicie i ma duży potencjał żeby coś z niej wymodzić :banan:

Takie moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o sama jakosc lecz o klimat. A co do jakosci sama podsufitka, slupki, pajak w kierownicy sa gorsze jakosciowo co jeszcze niepamietam.

popieram cie neoxpl . podsufitka i pajak do d*py !! ale skrzynia biegow , kocham ją :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o sama jakosc lecz o klimat. A co do jakosci sama podsufitka, slupki, pajak w kierownicy sa gorsze jakosciowo co jeszcze niepamietam.

popieram cie neoxpl . podsufitka i pajak do d*py !! ale skrzynia biegow , kocham ją :)

Nie wiem co macie do tego pająka i podsufitówki. U mnie obie te rzeczy są lepsze niż miałem w A80.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...