Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN 110 km/h i zdycha moc


kipomek

Rekomendowane odpowiedzi

Przeładowuje zazwyczaj jak masz zapieczone łopatki w turbinie, czysta ona wtedy raczej nie jest tylko zaje...a nagarem :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Operacja się udała. Turbo było troche brudne :P
2fngkt.jpg

Generalnie dziękuje wszystkim osobom, które się wypowiedziały w tym wątku, ale główne podziękowania chciałbym złożyć Hezenowi, za post #64. Dzieki temu, "niby najtrudniejsza część operacji", czyli rozpoławianie było najszybszą, najprzyjemniejszą czynnością podczas całego zabiegu. Wyciąganie suszarki z silnika i wkładanie zajęło mi bardzo dużo czasu, walka z odkręceniem nakrętek to była męka :D Po całej operacji, cieknie mi troche olej, ale to jest to związane, albo z dziurawym wężem od spływu oleju (kilka razy się powyginał i na koniec byl po prostu giętki), lub z podkładką, którą zgubiłem, a znajdywała się na śrubie trzymającej właśnie ten wąż. I teraz mam dylemat, czy ogarniać kanał, żeby to zrobić? (turbo wyjmowałem bez kanału, tylko górą), czy ponownie wyciągać turbine, aby to zrobić? Pozdrawiam !:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Operacja się udała. Turbo było troche brudne :P

2fngkt.jpg

Generalnie dziękuje wszystkim osobom, które się wypowiedziały w tym wątku, ale główne podziękowania chciałbym złożyć Hezenowi, za post #64. Dzieki temu, "niby najtrudniejsza część operacji", czyli rozpoławianie było najszybszą, najprzyjemniejszą czynnością podczas całego zabiegu. Wyciąganie suszarki z silnika i wkładanie zajęło mi bardzo dużo czasu, walka z odkręceniem nakrętek to była męka :D Po całej operacji, cieknie mi troche olej, ale to jest to związane, albo z dziurawym wężem od spływu oleju (kilka razy się powyginał i na koniec byl po prostu giętki), lub z podkładką, którą zgubiłem, a znajdywała się na śrubie trzymającej właśnie ten wąż. I teraz mam dylemat, czy ogarniać kanał, żeby to zrobić? (turbo wyjmowałem bez kanału, tylko górą), czy ponownie wyciągać turbine, aby to zrobić? Pozdrawiam ! :)

I jak teraz się fura zbiera? Czyszczenie całkiem wyeliminowało problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


I jak teraz się fura zbiera? Czyszczenie całkiem wyeliminowało problem?

Hm. Wiesz co.. Nawet nie wiem jak powinien się ten 110 zbierać. Aczkolwiek poprawa jest bardzo duża. Jeszcze troche cieknie mi olej, musze znależć winowajce..
Zobacze jeszcze, sprobuje wymienic akumulator podciśnienia, może jest czemuś winny. Kata wyrzuce, spróbuje też zrobić kolektor z flanszą od 130'ki , a po tym polece na program do Poniatowej. Sie okaże :D
Aczkolwiek powiem Ci, że czyszczenie turbo to była bardzo dobra decyzja. Dużo siłowania się z wyciaganiem turbo z silnika a także jego wkladaniem, ale było warto :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj też wyczyściłem turbo, różnica jest, chociaż nadal coś dziwnie się zbiera.

c5fcc67c78a15bb31f78804e3eabec6e.jpg

10f0e8b534c4a3b3c70078cec0d845fe.jpg

Teraz jeszcze kąt wtrysku, skacze mi strasznie od 33 do 38, a powinien być 49-51 prawda? Silnik avg 99rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie podpowiem. Jade we czwartek do Darona, na mape i oby mi wszystko ogarnął czy moje części jeszcze pociągną :)
Dobra robota :) Ale napewno widzisz odczuwalną różnice :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...