marcin_franz Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Masz zakodowany 4 cylindrowy silnik tdi, więc ok i wina leży po stronie uszkodzenia licznika. Wysłane z terenu
wachu01 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 Czyli ogolnie wymiana na sprawny, najlpiej VDO, zadnej korekty nie da sie zrobic ani do obrotomierza, ani do wskaznika ilosci paliwa, tak ?
marcin_franz Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Możesz jeszcze zrobić test wyjść jak wskazówki ustawią się w pionie i ręcznie wyjąć i założyć wskazówki. Potem znowu test i sprawdzenie czy jest ok. Ale na wiele to nie pomaga. Bo na drugi dzień znowu mogą się przestawić. Najlepsza wymiana na vdo. Wysłane z terenu
wachu01 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 Czego mam szukac na allegro? VDO od AJM, czy od jakiegokolwiek 1.9TDI ? Jesli nie mam komputera pokladowego, to liczniki z FIS, z polFIS, bo nie chce mi sie przerabiac jeszcze manetek itd, chcialbym w miare bezinwazyjnie to zrobic... i jesli bedzie pelny FIS to czy beda dzialaly normalnie, tylko nie bede mogl zmieniac nic w kompie pokladowym, a reszta kontrolek bedzie wyswietlana tak jak w polFIS? i pare watpliwosci, o ktorych rozwianie poprosze: dlaczego w niektorych jest analogowy zegarek, a w innych jest cyfrowy wyswietlacz z data ? czy to ten przed i polift ? czy jak beda dodatkowe wskazniki tem oleju i ladowania to beda u mnie dzialaly jesli teraz ich nie mam? czy jak beda od automatycznej skrzyni to moga byc, czy nie, bo np beda sie swiecily PRND caly czas? czy mozna wymienic jedynie modul obrotomierza i wszystko bedzie cacy ? (czy wogole jest taka mozliwosc) czy ja mam immobilizer w zegarach, czy poza nimi?
marcin_franz Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Szukaj vdo od jakiegokolwiek tdi. Może być 2.5 to jest tylko kwestia przekodowania potem. Szukaj z fisem, bo pół fis vdo kosztuje krocie, a jaegera chyba znowu nie chcesz. Musi być z cyfrowym zegarkiem i datą (tak mają polifty). Co do fisa to będzie po prostu bez zmiany opcji, a może kiedyś się pokusisz o dołożenie manetki bedziesz musiał tylko z dodatkowej kostki w liczniku trzy piny podłączyć do masy pojazdu. Za licznikiem jest jej sporo Dodatkowe zegary będą działały odrazu. Nie będzie się wyswietlalo nic odnośnie biegów automatu. Nie bedzie cacy po wymianie modułu obrotomierza, bo to wina procesora w liczniku. Masz immo w zegarach. Wysłane z terenu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się