Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AEB] K04 - Klapka WG


TyBucu

Rekomendowane odpowiedzi

Przy jakim cisnieniu powinno sie zaczynac otwierac Wg, mam wrazenie ze moja lata jak jej sie podoba, Chwile po rozgrzaniu 1.6b w peaku, za moment spada do 1.0b.

Przy stopniowym przyspieszaniu, lapie ladnego spoola do 0.7b nagle jest odciecie turba do 0 i zaczyna znow wedrowac po skali do 1.0

Czy jest szansa ze membrane wywalilo i klapka otwiera sie pod wplywem cisnienia spalin? :huh:


Temat do usuniecia, blad rozwiazal sie sam. Turbo urodzilo wirnik wydechem :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za slowa otuchy.

Wez poleć mi lepiej co zrobić w tym temacie, np co większego włożyć :naughty:

Slyszalem ze ogolnie k04 sa nie do regeneracji, a szczegolnie jak wirnik poszedł... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wieżę, że nie da sięz tego dobrej hybrydy ulepic :grin:

zbyt długo się k04 marnował i powiedziła papa :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że to daily. Dupe mi do pracy wieze, dajta mi k03 na pozyczke i hybryda moze sie tworzyc :rolleyes:

Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć to co marcindlug do swojego AEBa. :D

A jak nie, to od Deva lub gregor10 łyknij hybrydzie. :thumbup1:

Edytowane przez omzig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam, nawet mocniejsze jak k04-015 :wink:

wsio P&P


http://a4-klub.pl/index.php?/topic/293082-turbo-k04-0xx-do-18t/

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev wlasnie w tej sprawie dzwonilem...

Tak przy okazji wyslij mi dane przelewu +adres +bic do miedzynarodowych

A dzisiaj rozebralem wszystko i turbo zyje, wywalilo weza do ic + grucha zacieta. Ci nie zmienia faktu ze po nowym roku cos mocniejszego wrzuce, ale to do ciebie dev podjade bo z hemplami tez trzeba pokombinowac

Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mogłem odebrać bo siedziałem pod jakimś dzieckiem Wehrmachtu z wyebanymi hamulcami :facepalm:

gdzie mam Ci to wysłać ? bierzesz z TIPem czy bez ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonie jutro, wysylka w pl

:wink:

Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podpinam się pod temat moja klapka tez jest już dość wyrobiona ,że tak to powiem po prostu nawet po regulacji sztangi nie całkiem dociska (nie lata już jak szalona ale na pewno przepuszcza dalej spaliny ) a turbo według opinii mechanika w bardzo przyzwoitym stanie... miał je na stole w warsztacie ;) i teraz pytanie czy jest możliwość samodzielnej bezpiecznej dla turbiny naprawy owej klapki czy zaślepienia jej i wsadzenia jakiegoś zaworu upustowego w miejsce DV i zaślepienie "bajpasu" np blow off dedykowany do mojego silnika AEB ???? Pomocy bo nie uśmiecha mi się regenerować całej turbiny a samej klapki nikt nie chce naprawiać ;/...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DV to nie WG, jest od czego innego...
ja sie pytam dlaczego samej klapki nie chce sie nikomu naprawiac? Wydlubuj ja i zaklep co by nie latala jak...

http://a4-klub.pl/index.php?/forum/14-turbo-chiptuning-i-tuning-mechaniczny/

tu poczytaj sobie o zaworkach turbach itp.
Tu wygrzebales temat z przed 4 miesiecy, szpadel sie nalezy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...