rhinbac 0 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Witam, Posiadam reduktor tomaseto Alaska i chciałem sie dowiedziec gdzie w ADR sie wpina waz podcisnienia idacy własnie do tego reduktora ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Z przepustnicy idzie przewód podciśnienia do listwy paliwowej, przetnij go w miejscu możliwie bliskim przepustnicy wstaw trójnik i podepnij. Jak coś mogę Ci pstryknąć fotkę jak ja mam to zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz.k89 0 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Dokładnie tak jak napisał kolega prezesik18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rhinbac 0 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 A u mnie wywiercili dziure za przepustnica wkrecili koncowke i tam jest ten waz zalozony :/ czyli nie musieli nic wiercic na to wychodzi ? Wysłane z mojego Nokia_X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko 4 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 można podłączyć na trójniku ale bezpośrednie podłączenie jest stabilniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrzaba5 1 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Podepnę się pod temat. Ja u siebie wąż podciśnienia mam podłączony pod kolektor ssący. Najlepsze jest to, że auto ciężko mi odpala na zimnym silniku, ale jak wąż zsunę to niema żadnych problemów. I tak jest tylko jak jeżdżę na gazie. Na bęzynie wszystko jest ok. Co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rhinbac 0 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ile instalacja ma ? Prawdopodobnie puszcza gaz podcisnieniem do kolektora przez niesprawny parownik i dlatego samochod ciezko pali po dłuzszym postoju bo poprostu go zalewa gazem. W parowniku jest jakas membrana odpowiedzialna za to i wymienialna, albo nowy parownik zakładać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrzaba5 1 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) 9 lat. Może i trzeba wymienić reduktor. O tym nie pomyślałem Edytowane 13 Stycznia 2015 przez piotrzaba5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rhinbac 0 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Badz go regenerować, jest jakis zestaw naprawczy do tego, bo głownie chodzi o membrane sie w nim znajdujaca. Trzeba rady dobrego gazownika jak koszt wymiany nie bedzie duzo wyzszy od regeneracji to nie ma sie nad czym zastanawiac tylko inwestowac w nowy Samemu idzie go zregenerowac jest duzo o tym w internecie wystarczy poszukac. Edytowane 13 Stycznia 2015 przez rhinbac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrzaba5 1 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Znalazłem swój papier od instalacji gazowej i według papieru mam BRC GENIUS SEQENT. Sprawdzałem na allegro i tych typów jest od ciula. Gdzie mam popatrzeć jaki mam dokładnie typ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się