Skocz do zawartości

lukasz.k89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukasz.k89

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Sulechów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia lukasz.k89

0

Reputacja

  1. Stag 4 śmiga tak samo jak na benzynie, polecam!
  2. A nie masz możliwości podmiany przepływki od kogoś znajomego? Tak byłoby najprościej. Przerabiałem podobny temat, po wymianie przepływki na sprawną ori używaną problem ustąpił. A co do zgrzytu przy odpalaniu również polecałbym sprawdzić napinacz łańcucha rozrządu. Jakby Ci poszedł to mam taki z przebiegiem 5 tys. km, w 100% sprawny. Jakaś przepływka też by się znalazła.
  3. Dokładnie tak jak napisał kolega prezesik18
  4. Również polecam instalację Stag 4. Zrobione 40 tys. km bez żadnej awarii. Instalacja kosztowała mnie 2600 zł.
  5. Ja mam właśnie taką konfigurację instalacji LPG i jestem z niej bardzo zadowolony.
  6. U mnie bylo jak u Ciebie - jak przelaczyl sie na gaz to bylo ok. A przeplywke sprawdzilem tak, ze odlaczylem wtyczke i po odpaleniu na zimnym bylo wszystko ok. Czyszczenie pomoglo na krotki czas, a sprawe zalatwila sprawna uzywka.
  7. Polecam sprawdzić czujnik temperatury i przepływomierz. Miałem podobne objawy w APT i okazał się walnięty przepływomierz.
  8. Również polecam MS'a. W Passacie miałem MS'a przejechałem 15 tys. sprzedałem i nic nie stukało, teraz jak mi zawiecha padnie w A4 to też zmienie na MS'a.
  9. Miałem podobne objawy w silniku APT, również na zimnym wypadał mi zapłon, po dodaniu gazu gasł. Problemem był przepływomierz. Odłącz wtyczkę i zobacz czy coś pomoże.
  10. lukasz.k89

    przepływka 1.8 20v ARG

    Lepiej ori używka niż chiński zamiennik.
  11. lukasz.k89

    Dlawienie silnika

    Zapewne chodzi o silnik APT. Membrana znajduje się w "grzybku" przy kolektorze ssącym.
  12. Miałem podobne objawy, tyle, że w silniku APT. U mnie wadliwa była przepływka. Odepnij wtyczkę od przepływomierza i zobacz czy będzie podobny efekt na zimnym silniku. Jeżeli to nie przepływka to jest jeszcze kilka opcji, ale najpierw sprawdź tą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...