Hezen Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Witam. Trochę naczytałem sie na temat odpowietrzenia wału korbowego w AFN, a dokładniej że odma w tych silnikach to kupa Wąż od odmy jest cały od oleju, po sciągnięciu rury dolotowej do turbiny na muszli przy wirniku stał olej - ewidentnie dolot mocno zaciąga olej z odmy. Wczoraj czyściłem suszarkę, chciałbym żeby suszarka nie cierpiała dlatego mam zaślepiony EGR, katalizator wywalony, a odme chciałbym wrzucić do butelki. I tutaj mam pytanie do was - po puszczeniu odmy do butelki, czym zaślepić otwór w wężu dolotu? Gdzie kupić separator oleju (ten na pokrywie zaworów)? A może jeszcze zamontować taki separator? (kod separatora 052 103 495) montowany w MK1/2, jetta 1.0-.1.3 oraz w AFN'ach przy końcówce produkcji. Czy te czesci dostane tylko w ASO? Edytowane 11 Listopada 2014 przez Hezen
tfk83 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Mam dokładnie to samo więc będę w niedługim czasie montował Oil Catch Tank
Hezen Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Otwór po odmie zaślepiłem twardym korkiem. Dzisiaj przejechałem jakieś 15km i w butelce widać olej, czyżby mój afn ma tak mocne przedmuchy? Albo separator oleju w ogóle nie spełnia swojego zadania? @UP, oil catch kupny czy sam zrobiłeś? Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 11 Listopada 2014 przez Hezen
tfk83 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Robiony, a właściwie jeszcze sie robi, jak skończę wrzuce fotki
wesz82 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Taki separator nie spełnia swojej roli w ogóle. Dostaniesz w używkach ale musisz kupić inną rurkę od tej co masz bo w AFN szły 2 rodzaje tych rur tj jedna z ww separatorem a 2 bez. Wstawiaj OCT bo pomysł z wężem w butelce to o kant pupy... Pamietaj układ OCT ma być zamknięty.
Hezen Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) OCT na pewno zaloze, nawet widzialem poradnik na forum vw, jak gosciu zrobił z bidonu Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 12 Listopada 2014 przez Hezen
tfk83 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Ja mam właśnie taki z bidonu tylko nie 0,3 a 0,7 ( bo taki akurat miałem )
mantix Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Kolego, odnośnie zaślepki idealnie pasuje zaślepka hydrauliczna 3/4 cala, korka nie polecam.Tam musi być coś z kołnierzem, żeby suszarka sobie nie wessała ,bo niestety źle to by się dla niej skończyło
tfk83 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Jak narazie tak wygląda mój OCT Czeka mnie jeszcze opanowanie systemu mocowania i malowanie
Hezen Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) tfk83, ładnie Ci to wyszło. Ja na dniach kupuje taki bidon i też będę kombinował Zrobiłem autem jakieś 300-350km, w butelce oleju nie przybywa. W poprzednim poscie #3 wystarszyłem się że bardzo szybko zebrało sie nieco oleju a okazało się że olej spłynął ze ścianek węża odmy. Edytowane 16 Listopada 2014 przez Hezen
tfk83 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Hmmm ładnie ale dziś robiłem przymiarkę i bidon jest za duży muszę wymienić go na 0.5 l wtedy fajnie wejdzie za turbinę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się