Jump to content

tfk83

Pasjonat
  • Posts

    169
  • Joined

  • Last visited

About tfk83

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Zabrze / Bytom

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AJM
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

tfk83's Achievements

1

Reputation

  1. tfk83

    Pompa Vacum Bosh

    Time Left: 14 days and 1 hour

    • Kupię
    • Nowy

    Jak w tytule kupię Vacum Bosha do 1.9 TDi PD

    NO VALUE SPECIFIED

  2. tfk83

    Pompa Vacum Bosh

    Pompa Vacum Bosh Zobacz ogłoszenie Jak w tytule kupię Vacum Bosha do 1.9 TDi PD Użytkownik tfk83 Data 19.02.2021 Cena Kategoria A4 B5  
  3. Jeśli interesowałoby cię lusterko w innym kolorze to mam
  4. W B5 nie ma modułu komfortu więc celowo napisałem "układ modułu komfortu" realizowany przez elektronikę pompki - pompkę wymieniłem na drugą sprawną więc na pewno nie tu leży istota problemu
  5. Panowie mam problem z "układem modułu komfortu " w swojej B5 2001Avant r. Problem polega na tym że przy włączonym zapłonie miga oświetlenie wnętrza ( lampki podsufikti i oświetlenie nóg ) po otwarciu którychkolwiek z drzwi pasażerów ( prawy przód i oba tylne ). Dodatkowo zauważyłem że otwarcie drzwi pasażerów nie daje sygnału do pompki centralnego zamka gdyż drzwi ryglują się po około 25 sekundach. Drzwi kierowcy działają prawidłowo. Sprawdziłem mikrostyki zamka przednich drzwi pasażera i są ok, krańcówki drzwi tylnych również są ok. Na FISIE sygnalizacja drzwi działa prawidłowo. Wyczytałem w internetach że problemem może być połączenie masy gdzieś w okolicach tylnej kanapy . Według opisu pinów w pompce centralnego zamka - kostka C pin 7 to krańcówka drzwi przednich pasażera oraz tylnych. Rozumiem że na tym pinie powinna pojawić się masa po otwarciu owych drzwi. Moje pytanie brzmi gdzie szukać połączenia tego przewodu z poszczególnymi krańcówkami? Według pinoutu licznika pin 1 w zielonej kostce to również krańcówki drzwi czy z tego pinu wychodzi sygnał do lampki? Sygnał do lampki idzie z pompki z pinu 7 kostki C? Zmieniałem pomkę, lampki, licznik i krańcówki w drzwiach - efekt bez zmian więc jestem pewny że gdzieś brakuje sygnału.
  6. tfk83

    Montaż modułu DRL

    W B5 światła nie idą przez przekaźniki więc w kablach płynie dość duży prąd. W związku z tym lepszym rozwiązaniem jest lutowanie . Co do montażu to masz wszystko opisane na aukcji: - czarny ( z modułu - masa ) pod jakąkolwiek śrubę, -czerwony ( z modułu - stały plus ) pod drugą śrubę od lewej pod kierownicą ( pod przekaźnikami ), - niebieski ( z modułu - plus po zapłonie ) pod pierwszą śrubę od lewej pod kierownicą ( pod przekaźnikami ), - żółto zielone x2 ( z modułu światła drogowe ) do grubych kabli w skrzynce bezpieczników z lewej strony deski rozdzielczej - 1 do kabla białego z żółtym paskiem , 2 do kabla białego z czarnym paskiem, - biały ( z modułu - światła pozycyjne ) do kabla szarego z czerwonym paskiem w skrzynce bezpieczników. Kabel brązowy ( Coming Home ) trzeba podłączyć przez przekaźnik ponieważ centralny zamek jest sterowany masą. Jak zdejmiesz osłonę pod kierownicą to będziesz miał wszytko czego potrzeba ( oprócz Coming Home ) na widoku.
  7. Kolego ja mam u siebie w sedanie komplet Bose i do tego suba Bose z Avanta - jak dla mnie gra pięknie. Jeśli chcesz więcej informacji to dawaj PW
  8. Panowie ma ktoś pinout wzmacniacza Bose 360 - 8D0 035 225A ? chodzi mi konkretnie o wyjscie na głośniki. W internetach jest dużo informacji o wzmacniaczach 3500 oraz 3510 a o 3600 prawie nic.
  9. tfk83

    Witam.

    Pomożemy, pokaż co tam masz za kable
  10. Wzmacniacz od Avanta jest zupełnie inny - inna kostka podłączeniowa inny kształt. Skoro masz nieoryginalne radio to możesz wymienić głośniki i podłączyć je bezpośrednio pod radio - bez adaptera . Jeśli potrzebujesz wzmacniacz do sedana lub adaptery do montażu innych głośników do tam na sprzedaż jedno i drugie. Co do demontażu półki to sposób niczym się nie różni musisz jedynie wyjąć zagłówki lub jeśli nie będzie dojścia to demontujesz oparcie kanapy
  11. Rozumiem że poprawiłeś zasilanie ( tak jak ci pisałem na FB ) , co z pinem Gala/Bose ? masz go w kostce?
  12. Koledzy wrzuciłem do mojego sedana 99r "kompletne" nagłośnienie Bose. Głośniki drzwi tył i przód z B5, tylna półka Bose z TT i do kompletu dorzuciłem suba Bose z Avanta. Całość gra pod przekodowanym radiem Concert Plus ( kodowanie 00015 ). Niby wszystko ładnie ale: - pytanie pierwsze co zrobić z pinem Gala ( w niektórych przypadkach opisanym jako Bose ) ? - obecnie kabel został rozcięty - po przyłożeniu do masy ( auta - nie radia ) na chwilkę dźwięk jest głośniejszy po czym wraca do poprzedniego stanu - pytanie drugie - jak poprawnie podłączyć suba z Avanta ? - przed montażem Bose miałem zwykłe głośniki Haes i suba podłączonego pod zółtą kostkę mini ISO w radiu - grał bardzo czysto i mocno. teraz gdy podpinam go w ten sam sposób to prawie go nie słychać - czy przekodowanie pod 4 aktywne głośniki ma wpływ na moc sygnału ( nisko prądowy )? - pytanie trzecie - współpraca z cyfrową zmieniarką - przed przekodowaniem radia zmieniarka działała u mnie około roku bez problemu, po przekodowaniu też działa ale gdy włączam radio zmieniarka za każdym razem "aktualizuje" zawartość karty pamięci - na wyświetlaczu pojawia mi się CD05 TR19 czyli dokładnie tak jak przy zmianie nośnika - pytanie czwarte - dotyczy przednich głośników - czy do tych głośników idzie pełne pasmo ze wzmacniacza? u mnie występuje całkowity brak niskich tonów - czy ich nie ma , czy źle je podłączyłem ( w przeciw fazie )? dodam tylko że na wzmacniaczu nie mam żadnego oznaczenia i nie bardzo wiem z którego schematu korzystać ( według oznaczeń kabli mam wzmacniacz z Alfy 156 lub Audi Bose AMP3510 ale różnią się one podłączeniem tylnych głośników piny 21 i 22- schematy TUTAJ - opis z TEGO wątku niw pasuje gdyż na pinach 1 i 2 oraz 14 i 15 mam wyjście na głośniki w półce )
  13. tfk83

    Montaż modułu DRL

    Kolego bjks - miałem taki moduł gdy kupiłem obecne auto i coś z nim było nie tak - światła wyraźnie migotały . Zmieniłem go na moduł taki http://allegro.pl/swiatla-dzienne-zamiast-dlugich-regulator-30-mocy-i5550708794.html ,( został mi po starym samochodzie ) i jak do tej pory nic się złego nie dzieje.
  14. tfk83

    Montaż modułu DRL

    Mój moduł działa już bezproblemowo 3 rok. Nie mam pojęcia jak będzie działać DRL z rezanym bixenonem ponieważ nikt tego jeszcze nie łączył - przeważnie zamiast żarówki świateł drogowych montowana jest żarówka led służąca jako światłą do jazdy dziennej. Co do palenia się samego modułu to myślę że zabezpieczenie go diodami prostowniczym powinno rozwiązać problem - w instrukcji montażu którą otrzymałem była wzmianka o tych diodach ale w celu eliminacji "żarzenia się" kontrolki świateł drogowych.
×
×
  • Create New...