waldi1326 2 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Jak w temacie. Jestem w trakcie zmiany mojej turbiny na turbinę z AWX oraz wycięciu kata. Co mogę jeszcze zrobić przed nowym programem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Kolektor ssący AWX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras 0 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 co da kolektor od AWXa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 http://allegro.pl/f89-zaslepka-zamiennik-flansza-egr-1-9-tdi-awx-i4753223188.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Tak zamontuj te rzeczy i będziesz miał 1,5 konia więcej . Dla mnie strata czasu. Lepiej zainwestuj w wydajniejszy intercooler. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi1326 2 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) A polecicie jakiś intercooler? I czy ten kolektor od AWXa daje coś? Edytowane 15 Listopada 2014 przez waldi1326 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Nie, tu chodzi o F-mic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 z zestawu AVB+tAWX to 160-165 PS i 360 Nm powinno być i do tego seryjny intercooler wystarczy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi1326 2 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Czyli kolektor ssący nic nie daje?;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Daje ale nie jest niezbedny ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi1326 2 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) Mam mały problem;/ Dzisiaj wyciąłem kata i zmieniłem turbinę z avb na awx... Podczas pierwszej przejażdżki zaraz na starcie wywaliło mi tuleje (kupioną na allegro http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-inne-tdi-i4766065255.html - dokładnie to), ta przejściówka jest lekko luźna... Później po poprawieniu przejściówki i założeniu pierścienia przejechałem się drugi raz i co zaobserwowałem: -turbina lekko świszczy po dodaniu gazu -brak mocy prawie do 3tyś obrotów, powyżej coś tam jest ale chyba gorzej niż na starej -przy gaszeniu słychać z dwie-trzy sekundy jak wirnik się kręci i jakby powietrze z niej schodziło Czy podczas gdy spadł mi wąż doładowania to wywaliło mi błąd i turbo jest cały czas w trybie awaryjnym???;/ Pomóżcie bo w środę gonię na nowy program a trochę kilometrów jest;/ Edytowane 11 Stycznia 2016 przez waldi1326 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się