bratpit Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Jaka kategorie prawa jazdy trzeba mieć na quada
Hugo Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Do kierowania takim pojazdem w krajach Unii Europejskiej wymagane jest Prawo Jazdy kat B, B1 Prawo unijne uregulowało status prawny quada; obecnie czterokołowce zaliczamy do kategorii pojazdów samochodowo-motocyklowych o małej masie i mocy do 15 kW, nadało również właściwe oznaczenie tej kategorii pojazdów jako L7e
Viking Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Tak jak mówi Hugo w dodatku słyszałem że można bez kasku śmigać.....
Hugo Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Tak jak mówi Hugo w dodatku słyszałem że można bez kasku śmigać..... Śmigać można , ale nie polecam.To jest bardzo wywrotny sprzęt i można sobie krzywde zrobić bez kasku
bratpit Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Tak jak mówi Hugo w dodatku słyszałem że można bez kasku śmigać..... Śmigać można , ale nie polecam.To jest bardzo wywrotny sprzęt i można sobie krzywde zrobić bez kasku A ja sobie chyba takowego nabędę , niedługo będe mial pod nosem tor crosowy i tam mnie ciągnie :mrgreen:
Viking Opublikowano 2 Maja 2006 Opublikowano 2 Maja 2006 Tak tak przygode z tymi sprzętami to miałem.........no i wogóle to z motocyklami bo jestem zapalonym motocyklistą..... Jak chcesz jeździć po drogach publicznych to musisz kupić sprzęt z homologacją żeby go zarejestrować. No ale ja bym polecał kupić bez homologacji i śmigać w terenie nie dosyć że kupe kasy zaoszczędzisz na zakupie to jeszcze odejdą sprawy corocznych opłat i przeglądów no i oczywiście sprawa sprzętu. Te bez homologacji są zazwyczaj dużo lżejsze i mocniejsze bo odpada sprawa wszelkich norm hałasu, specialnego oświetlenia i innych tam dupereli.......No a jeśli chcesz tym śmigać po drogach to życzę ci powodzenia sprzęt raczej się nie sprawdza, ludzię w samochodach nie są przyzwyczajeni, często nie zauważają.....To jest sprzęt w teren raczej powinno się go na przyczepce dowozić do punktu docelowego........ Frajda jest niesamowita. Polecam kupić coś około 200-250 pojemności są lekkie i bardzo zwrotne, a poza tym dobrze sprawują się w terenie....No i najlepiej napęd na 4*4 ewentualnie na sam tył tylko że kup z wałem napędowym.....bo te z łańcuchem mogą zawieść.....szczególnie w ciężkim terenie jak coś wpadnie na łańcuch to koniec.......zerwie się i będzie pchanko..... Powodzenia!!!
bratpit Opublikowano 2 Maja 2006 Autor Opublikowano 2 Maja 2006 Tak tak przygode z tymi sprzętami to miałem.........no i wogóle to z Powodzenia!!! Raczej po drogach tym jezdzić niebęde , tylko pytałem o prawo jazdy z ciekawości bo niewiedziałem czy A czy B. Powstaje blisko mojej miejscowości tor crossowy i chciałbym raczej tam sobie poszusować , ale narazie zbieram jak najwięcej informacji o tym sporcie i sprzęcie.
pet3r Opublikowano 2 Maja 2006 Opublikowano 2 Maja 2006 sprzet o pojemnosci 200-250 nadaje sie wg mnie jedynie dla dzieci i malo wymagajacej mlodziezy, jesli ma byc uzywany do szybkiej jazdy to 450 ccm w gore. np Yamaha YFZ 450 - supersportowa maszyna do zabawy lub Yamaha Grizzly 660 - naped 4x4 z odlaczana przednia osia, blokada dyfra i inne bajery. to jest sprzet, ktorym mozna poszalec, ale tez swoje kosztuje. jest to moja opinia poparta mala praktyka pakiet homologacyjny dla Grizzly kosztuje 1000 zl i przy cenie tego quada nie jest to duzy wydatek a niektorzy importerzy oferuja go w cenie pojazdu.
bratpit Opublikowano 2 Maja 2006 Autor Opublikowano 2 Maja 2006 A może ktos się wypowie na temat takiego wynalazku: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C669304
Viking Opublikowano 2 Maja 2006 Opublikowano 2 Maja 2006 sprzet o pojemnosci 200-250 nadaje sie wg mnie jedynie dla dzieci i malo wymagajacej mlodziezy, jesli ma byc uzywany do szybkiej jazdy to 450 ccm w gore. np Yamaha YFZ 450 - supersportowa maszyna do zabawy lub Yamaha Grizzly 660 - naped 4x4 z odlaczana przednia osia, blokada dyfra i inne bajery. to jest sprzet, ktorym mozna poszalec, ale tez swoje kosztuje. jest to moja opinia poparta mala praktyka pakiet homologacyjny dla Grizzly kosztuje 1000 zl i przy cenie tego quada nie jest to duzy wydatek a niektorzy importerzy oferuja go w cenie pojazdu. Dla dzieci to jest sprzęt o pojemności 50cm.....ja nie mówie że te powyżej są do d*py tylko że na początek takie ok 250cm się najlepiej sprawdzą i można na nich zdobyć trochę doświadczenia. Ciekawy jestem jak ktoś niedoświadczony by zaliczył wywrotkę takim Grizzly 660........To jest tak jak z motocyklami. Chyba nikt nie zaczyna od monstrum co ma 180KM tylko od czegoś słabszego....wyobraź sobie gościa co wczoraj odebrał prawo jazdy a dzisiaj jedzie dajmy na to nawet taką Yamahą R1... daje mu 5% szans że będzie cały do wieczora.....Widziałem już nie jednego chojraka co krzyczał co to nie on i że nie będzie jeździł śmiesznym motorkiem co ma 50KM przecież jest po kursie i umie jeździć...GUWNO PRAWDA..Doświadczenia się nabiera wraz ze stażem jazdy. A tacy co cwaniakują (cwaniakowali) dzisiaj zazwyczaj jeżdżą na wózkach innego rodzaju i zapewniam że nie osiągają na nich więcej niż 5km/h......To jest przykre ale coraz więcej młodych ludzi się nie zastanawia nad tym co robi, a potem to jest już za póżno.......
bratpit Opublikowano 2 Maja 2006 Autor Opublikowano 2 Maja 2006 GUWNO PRAWDA Chyba GÓWNO :mrgreen: a co do nabierania wprawy wraz ze stażem jazdy to to jest prawda tylko wtedy wchodzi coś takiego jak rutyna ,a to jeszcze bardziej ponosi jak amatorszczyzna uwierz mi. Ale ogólnie masz racje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się