awt Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Samochód podczas wyprzedzania uznał, że coś mu nie pasuje i wszedł w tryb awaryjny. Dziwne uczucie kiedy człowiek jest czegoś pewien a tu taki psikus.. No ale do rzeczy:Wywaliło mi 1 błąd:00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - IntermittentPo skasowaniu błędu zrobione logi statyczne i BS.Logi statyczne:Grupa 000Grupa 001Grupa 003 Grupa 004 Czy tutaj jest wszystko w porządku? Grupa 007 Grupa 013Grupa 018Grupa 023Logi Basic Settings:Grupa 000Grupa 003Grupa 004Logi dynamiczne:(Po pierwszym logu dyn. wywalilo z powrotem w/w błąd i tryb awaryjny więc silnik off-on i kasowanie błędu zanim przeszedłem do kolejnej grupy. Dodam, że wywalało mi błąd od grupy 000 do do 008 a w grupie 010 i 011 już nie. Pewnie sie odetkała przez to butowanie i na chwilę się jej poprawiło. Co sądzicie- turbo do czyszczenia starczy czy prędzej do regeneracji? Co z innymi wartościami? EGR zaślepiony, a katalizator wywalony.)Grupa 000 Grupa 001Grupa 003Grupa 004 Grupa 008 Grupa 010 Grupa 011Dzięki z góry za pomoc. Sorrki ale wsadziłem temat do nieodpowiedniego działu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się