BartHerts Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Witam, Problem pojawil sie 2 tygodnie temu, po przekreceniu kluczyka pojawia sie kontrolka ESP kontroli trakcji i auto zaraz po odpaleniu gasnie , do tego zapalaja sie tez swiece zarowe i napis Oil pressure ( cisnienie oleju). Za ktoryms razem zalapuje i kontrolki znikaja i mozna jechac bez problemu jednak..... po jakims czasie albo po 1-3 dniach nagle w ciagu jazdy znowu zapala sie kontrola trakcji ESP + oil pressure a na dodatek nie dziala obrotomierz oraz predkosciomierz co widac na 2 zamieszczonych filmikach 1.Odpalanie https://www.youtube.com/watch?v=n-fZ5ht_Oas 2.zegary podczas jazdy https://www.youtube.com/watch?v=w5yIlzcc8vM zrobilem tez scan VAGiem i wyskoczyly takie bledy : Wie ktos w czym moze lezec problem ? VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 LJ Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4910 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 WAUZZZ8E54A161457 AUZ6Z0C0406887 1 Fault Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 3 Faults Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-00 - - 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-00 - No Communications Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 AA Component: A4 Klimaautomat 1219 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 F Component: int. Lastmodul RDW 0517 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 01312 - Powertrain Data Bus 79-00 - Please Check Fault Codes 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 655 J Component: Airbag 8.4EP 1002 Coding: 0010602 Shop #: WSC 01317 1 Fault Found: 00474 - Control Module for Immobilizer 004 - No Signal/Communication Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 00041 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 950 M Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42 Coding: 00401 Shop #: WSC 19411 WAUZZZ8E54AŠŠŠ 1 Fault Found: 01312 - Powertrain Data Bus 37-00 - Faulty Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 951 177 Component: Innenraumueberw. 0704 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 BC Component: Komfortgerát T3B 1311 Coding: 06859 Shop #: WSC 63351 4 Faults Found: 00962 - Alarm via. Tilt Sensor 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 L Component: concert II GRO 0001 Coding: 01001 Shop #: WSC 63351 No fault code found. End -------------------------------------------------------
Kriss1322 Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) O ile dobrze pamiętam to w poprzedniej b6 1.9 avf miałem podobnie, wymiana czujnika światła stopu rozwiązała problem Edytowane 17 Listopada 2014 przez Kriss1322
Homiczek Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 dziwne - tak jakby instalacja od zegarów nie łączyła itp. a czujnik stopu hmmm - zawsze jest choć 10% szans, że robi zwarcie i zegary wariują
piotrsob1 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 PO błędach widać problem z wewnętrzną komunikacją pomiędzy sterownikami. Albo kabelkologia ( może gdzieś zamiękło albo nie kontakci ), albo któryś ze sterowników , uszkodzony i blokuje komunikację To że odpala i gaśnie jest, skutkiem tej usterki, szafa (wskaźniki) muszą się dogadać ze sterownikiem silnika, żeby immo nie blokowało dalszej pracy silnika
dota4fun Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Po przeanalizowaniu pierwszych błędów zgłoszonych przez ecu stwierdzam możliwości.- zalozony BOX - Zle wgrany soft - próba uruchomienia silnika nieprawidłowym kluczykiem - próby manipulacji - zwarcie przewodu przesyłania danych - błędne kodowanie - usterka w systemie immobilizera - uszkodzony lub nie działa komputer sterujący immobilizerem - nastąpiła wymiana komputera sterującego bez dopasowania immobilizera Skutki: - silnika pracuje przez chwilę i zatrzymuje się - miga lampka sygnalizacyjna rozgrzewania świec. Sposoby na usunięcie usterki: - wywalic BOX - dopasować komputer sterujący silnikiem do immobilizera - sprawdzić instalację i sam immobilizer Pierwsza czynność jaką zrób to odpal samochód kluczykiem zapasowym. pozdrawiam.
BartHerts Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 okay rozwiazalem problem tarcza z plytka ta zielona z jakiegos powodu nie byla docisnieta tymi blaszkami na szytwno tak jak powinno byc i cos chyba nie stykalo. Do jedna zdwoch wtyczek ktora podpieta jest pod zegary miala ulamane zabezpieczenie ktore mialo sluzyc jako zawleczka zabezpieczajaca przed wysuwaniem sie owej wtyczki. z wiazku z czym wtyczka nieraz nie laczyla i neiraz nie odpalalo auto , wszystkim dziekuje za pomoc w ogole to ktos chyba kombinowal cos wczesniej przy tym liczniku bo nie byla w ogole srub w miejscu gdzie powinien byc on przytwierdzony nimi oraz te blaszki przytrzymujace plytke PCB byly calkowicie odgiete i nie bylo dobrego docisku.
Rekomendowane odpowiedzi