Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Flexowe Rewolucje


Denis

Rekomendowane odpowiedzi

woskowanie palcami = +10 do respektu na spotkaniach :banan:

OsfsWCk.jpg

Mały spoiler przed zaległą relacją

peRkOKd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu trafiło do nas kolejne auto na korektę lakieru. Mieliśmy z Denisem co robić...

Sami zobaczcie jak poszło ;)

Toyota Land Crusier 2008r. 4.5 V8 ok 200 tyś przebiegu


Rino+
Dodo BTBM
Tuga
Glinka BH medium
Magi Foam
IPA
SG Red Devil

Korekta
Duet Flex 3401 VRG i PE14-2 150
Meg's 101
Menzerny 400, 2500, 4000
Mikrofibra z Meg'sa
RP biały, żółty i niebieski
LC żółty i biały

CarPro eraser - ostateczna inspekcja

Dodatkowo
Duraglos 476 do szyb
Endurance
Koch do plastików
Natural look i inne

Sterty mikrofibr ;)



IMG_3073.jpg

IMG_3074.jpg

IMG_3075.jpg

IMG_3076.jpg

IMG_3079.jpg

IMG_3081.jpg

IMG_3082.jpg

IMG_3085.jpg

Zaczynamy mycie
Na pierwszy ogień dekantominacja
IMG_3088.jpg

IMG_3089.jpg

IMG_3090.jpg

IMG_3091.jpg

Dwa wiadra, rękawica i Dodo BTBM
IMG_3093.jpg

IMG_3094.jpg

Detalom też się dostało
IMG_3095.jpg

IMG_3097.jpg

IMG_3099.jpg

IMG_3101.jpg

IMG_3102.jpg

IMG_3105.jpg

Zaczynamy osuszanie
IMG_3110.jpg

Z zakamarków wodę też trzeba usunąć

IMG_3113.jpg

IMG_3115.jpg

Oklejamy auto i zaczynamy inspekcję
IMG_3140.jpg

IMG_3117.jpg

IMG_3119.jpg
wszechobecne swirle
IMG_3120.jpg

IMG_3126.jpg
i hologramy
IMG_3134.jpg

IMG_3135.jpg

IMG_3137.jpg

Z pomocą przychodzi ruchomy podest, bez niego zrobienie dachu byłoby ogromnym wyzwaniem
IMG_3141.jpg

IMG_3189.jpg

IMG_3142.jpg

IMG_3149.jpg

IMG_3150.jpg

A po chwili ukazał się las .... hologramów
IMG_3152.jpg

Zabieramy się do pracy.
Flex Pe14-2 150 biały RP i Menzerna 400
IMG_3159.jpg

IMG_3165.jpg

IMG_3168.jpg

IMG_3170.jpg

Flex 3401 VRG, mikrofibra z Meg'sa i 101
IMG_3182.jpg

IMG_3185.jpg


Po kilkunastu godzinach nierównej walki wyjeżdżamy na dwór, myjemy jeszcze raz
Magi Foam i Epoca. 100 ml piany, 1000ml wody i 2 żółte filce.
Później rękawica i mieszanka, IPA, APC Red Devil, zmywacz sylikonowy
IMG_3235.jpg

IMG_3239.jpg

IMG_3240.jpg

IMG_3242.jpg

IMG_3243.jpg

50/50 ;)

IMG_3244.jpg

IMG_3245.jpg

IMG_3247.jpg

IMG_3248.jpg

IMG_3254.jpg

IMG_3257.jpg

IMG_3258.jpg

IMG_3262.jpg

Osuszamy wjeżdżamy i ostateczna inspekcja Eraserem od CP, jest moc :)

IMG_3312.jpg

IMG_3315.jpg

IMG_3388.jpg

Wnętrze nie było w zakresie prac, jednak nie mogliśmy oddać auta z brudnym środkiem. Lekko je odświeżyliśmy.

IMG_3360.jpg

IMG_3358.jpg

na skóry ląduje Glipton
IMG_3361.jpg

IMG_3364.jpg

IMG_3378.jpg

IMG_3381.jpg

IMG_3382.jpg

Jako zabezpieczenie wosk od SV
IMG_3317.jpg

IMG_3329.jpg

IMG_3330.jpg

IMG_3331.jpg

IMG_3332.jpg

IMG_3341.jpg

IMG_3345.jpg

IMG_3457.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo ruszamy z kolejnym projektem, grubym projektem

DSC_0411.JPG

IMG_3621.jpg

Bądźcie czujni :naughty:

Edytowane przez croochy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Efekty prac rewelacyjne !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zawsze detailing to robienie korekt na samochodach.

Zdarza się że firmy o takowym charakterze działania, niejednokrotnie na życzenie swoich zadowolonych klientów, polerują dla nich łodzie, samoloty czy kampery.

Jednak nasze zdziwienie było niemałe gdy dostaliśmy telefon z pytaniem czy nie podjęlibyśmy się odnowienia bram znajdujących się u w warsztacie. W wielkim skrócie, ktoś (chcący/niechcący) pomylił środek do mycia paneli z poliwęglanu z bardzo mocną chemią. Na oknach pojawiła się mega oksydacja i jak nie trudno się domyślić, ilość docierającego do pomieszczeń światła drastycznie spadła. Właściciel załamany, pomożecie? Pomożemy - challenge accepted!

Aby dobrze zobrazować ogrom prac:

do odratowania było 97(!) paneli które śmiało można przemnożyć x2. Z zewnątrz usuwaliśmy oksydację, a wewnętrzne okna należało umyć i odświeżyć padami i pastami wykańczającymi.

Zużyliśmy do tego:

- ok 15 padów do cięcia, 20 padów do polerowania i wykańczania

- poszło 2 kg! pasty cutting, 1,5 kg pasty finishing

- ok 40 mikrofibr

- 1L polimeru zabezpieczającego

- 5L środka do czyszczenia paneli z poliwęglanu

- 2 ręczne pady do polerowania przy rogach oraz kilka mniejszych padów do polerki pneumatycznej

Poniżej relacja z tego co zastaliśmy na miejscu i co udało się zrobić. (fotorelacja niestety tylko z jednej mniejszej bramy)

R4l0IN8.jpg

d94nBnM.jpg

APC miało co robić, podobne efekty były po aplikacji środka do czyszczenia poliwęglanu

QN65JXq.jpg

vtkolg6.jpg

bfMoVvA.jpg

Obraz nędzy i rozpaczy :facepalm:

uPVhkVH.jpg

HWTEiFt.jpg

Robotę trzeba sobie ułatwiać :D Warunki pracy powinny być godne :grin:

ULNYYT9.jpg

DtjL5JX.jpg

50/50

ylr4Vak.jpg

YXNTu8Z.jpg

1cL7kzn.jpg

Finish!

1uJKjj5.jpg

DqbMkSL.jpg

rcaunL2.jpg

Edytowane przez denishome
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie po krótkiej przerwie

Podobno auta w białym kolorze średnio nadają się do detailingu, czy aby na pewno?

BMW X3 White Arctic w M pakiecie, lub jak kto woli M plastiku

Pełna 3 etapowa korekta lakieru, jako zabezpieczenie powłoka CAR PRO CQUARTZ UK EDITION.

Plastiki zewnętrzne KochChemie Nano Magic.

Na szybie czołowej wylądowały trzy warstwy G1 od GTechniq, na pozostałych RainX. Koła wymyte, (a może wykrwawione Tugą), potem dopieszczone ValetPRO Bilberry Wheel Cleaner oraz SHINY GARAGE EF, zabezpieczone sealantem Fusso, na opony wylądował Meg's Endurance.

Natural Look powędrował na plastiki wewnętrzne, a skórzana tapicerka przeszła kuracje odmładzająca zestawem Gliptona.

Weekend minął pracowicie, Białe BMW skończone, a klient zadowolony, co jest dla nas najważniejsze.

Miłego oglądania

dWUTExi.jpg

ofCD8ma.jpg

sC27nI4.jpg

LWzJdLf.jpg

ww90MFk.jpg

emvNmh5.jpg

LJfIqLt.jpg

JM57ttP.jpg

sbQ8Jcu.jpg

ZAYgPph.jpg

kvlnhMf.jpg

i6GPjss.jpg

itGvzUQ.jpg

Gzli0oX.jpg

0v9EVLj.jpg

7VJ5efa.jpg

MssKxKF.jpg

3B8D2BW.jpg

8YP7ACw.jpg

xIiMlBv.jpg

1Mi4J9U.jpg

MPIKD3b.jpg

MdlkaRn.jpg

XFULLPt.jpg

vBLkr2z.jpg

x6PKvwX.jpg

1XSfXmw.jpg

MbdsKSP.jpg

tvhYb3O.jpg

00jhZOM.jpg

npnNZnb.jpg

azJXeOH.jpg

1hignE8.jpg

fqz5GfY.jpg

zK7hui0.jpg

YAYwESm.jpg

UaZjqUj.jpg

MAU6Fin.jpg

dspLVHV.jpg

gulPeyC.jpg

wJJK0rj.jpg

5lBJEh8.jpg

9pTdVgG.jpg

11HkQd0.jpg

M4Pyp9W.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna robota choć trochę mało zdjęć :decayed: ale widać, że nie tylko felgi krwawiły w tym przypadku a całe auto :wink: Było co robić przy nim. A jak się pracuje z lakierem nowych beemek? Są tak twarde jak te starsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mało zdjęć z racji na specyfikę lakieru. Jak bym nie ustawiał aparatu to nic nie było widać :D

Pad tnący na rotacji robił robotę ale nie jakoś mega sprawnie. Dopiero z futrem praca posuwała się przyzwoicie do przodu ;)

Edytowane przez denishome
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mało zdjęć z racji na specyfikę lakieru. Jak bym nie ustawiał aparatu to nic nie było widać :D

Pad tnący na rotacji robił robotę ale nie jakoś mega sprawnie. Dopiero z futrem praca posuwała się przyzwoicie do przodu ;)

No to taki komentarz do twardości lakieru mi wystarczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dodam jeszcze że "lakier drwił sobie" z zestawu VRG + fibra z Meg's + Meg's 101 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock3: no to jestem w niemałym szoku bo to dosyć ostra kombinacja a w wielu przypadkach nawet hardcorowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku potrzebna była kombinacja pe14-2 150 + wełna z LC i Koch Heavy Cut 8.02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny udany projekt za nami. Auto dość nowe (2012r.) w pełnym pakiecie s-line. Stan lakieru przyzwoity poza małym wżerem po ptasich odchodach na dachu, który trzeba było usuwać papierem ściernym na mokro (zdjęcie 19)
Auto przeszło pełną korektę lakieru a na deser zostało zabezpieczone woskiem Zymol'a - Titanium
Felgi potraktowane: Soft 99 Fusso, szyby Rain-Xem, a na opony klasycznie powędrował Endurance


p.s.
Naprawdę starałem się zrobić więcej zdjęć, niestety mój Canon chyba musi powędrować do serwisu bo ma ostatnio problem z łapaniem ostrości, a telefonem nie bardzo chciałem robić relację.
No cóż - life is brutal

Enjoy :)

Da0Uabq.jpg
HhdYpgA.jpg
aMq5lIZ.jpg
jgNKjNE.jpg
gILUT7e.jpg
NxE4tEs.jpg
jJPaRGd.jpg
vxPrZzJ.jpg
5VcGWsR.jpg
E2i7HYR.jpg
vOe1SGw.jpg
UQJ8JMe.jpg
tSvp4Nl.jpg
RVeLNPL.jpg
JItaCBu.jpg
o10Bcwo.jpg
aWgDYrn.jpg
H2Wgepr.jpg
tXHD2Tj.jpg
tQrR90u.jpg
mlD1SsB.jpg
vy9IGmE.jpg
JEVRkG9.jpg
tEILaok.jpg
Bwk7sYa.jpg
FXPBkmQ.jpg
QBL7cgG.jpg
q3nNyPN.jpg
BgjOCgD.jpg
lBhSzaC.jpg
WhKJyAD.jpg
rBKSfvt.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...