szop44 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Jest jakiś tutorial może na forum ? Nie miałem w oryginale ani wzmacniacza ani subwoofera, teraz zakupiłem i chciałbym to samodzielnie zamontować ale najpierw chętnie poczytał bym coś na forum jednak nie udało mi się takiego tematu namierzyć... Gdzie poprowadzić kable, co z czym połączyć, jakieś fotki jak jest głośniczek przymocowany, jak i gdzie wzmacniacz umocować itp. Powiedzmy że jestem laikiem w tych sprawach nie zakładam całego audio BOSE ponieważ poprzedni właściciel pozostawił część swojej instalacji, przednie drzwi są oklejone matą, wsadzone są jakieś power bassy, dość spore głośniki i całkiem spoko to gra ale wymontował wzmacniacz i pokaźną skrzynkę z bagażnika. Uznałem że mi ori bose wystarczy żeby tam wsadzić ale potrzebuję jakiejś instrukcji
Grzes A4 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Musisz zmienić cała wiązkę bo bose jest 2 Ohm owe i nie zagra co to za dobrze. Wiec wiązka plus zestaw bose i tyle
Gość harry19-19 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 a jaki wzmak masz w kolorze ??
habcio19 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 (edytowane) czarny wiem bo ode mnie:) Edytowane 23 Listopada 2014 przez habcio19
Gość harry19-19 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 rozumiem , pomógłbym a nawet bym miał gotową ściągę tylko zamontować ale no jest ale sprzedałem swoje audi i nie wiem co i który kabelek idzie ;/