gadi 0 Opublikowano 1 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Jak zdejmować i zakładać pasek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadam13 0 Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 rolka przykręcona jest do napinacza śrubą, ma ona lewy gwint.Zakładasz klucz na łeb śruby,nie pamiętam rozmiaru ale coś około 15,16,17 i naciskając na klucz rolka przesuwa się w dół zwalniając naciąg paska. Jak naciśniesz do oporu pasek da się zsunąć. znalazłem obrazek w sieci który powinien Ci wszystko wyczerpująco wyjaśnić. http://grzanek85.wrzuta.pl/obraz/hCHVg1dFRb/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadi 0 Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Czy trzeba zdjąć najpierw pasek od klimy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 zy trzeba zdjąć najpierw pasek od klimy ? jeżeli zmieniasz tylko napinacz to nie, jeżeli przy okazji chcesz zmienić pasek to musisz zdjąć pasek od klimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadam13 0 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Nie nie musisz go ściągać. Spetsnaz wyraził się bardziej precyzyjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadi 0 Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Tak chcę wymieniś na nowy pasek. [br]Dopisany: 14 Październik 2008, 23:14_________________________________________________Znalazłem jak zdjąć pasek od klimy w SAM NAPRAWIAM AUDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 pasek klimy trzeba pozniej naciagnac odpowiednim momentem, jezeli napniesz za slabo bedzie sie przegrzewac-poslizg, jezeli za mocno beda nadmiernie obciazone lozyska kompresora klimatyzacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaslis 0 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Witam, dzięki opisom kolegów udało mi się sprawnie wymienić napinacz paska wielorowkowego wraz z paskiem. Wszystko można zrobić bez zdejmowania przodu! Wystarczy odkręcić alternator, odkręcić wentylator (sprzęgło wisko) - to było dla mnie najtrudniejsze a potem to pestka. Macher powiedział że bez zdjęcia przodka nie da rady - bzdura, nawet po zdjęciu przodka będzie ten sam problem z odkręceniem wiska! Powodzenie, ja mam już to za sobą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się