Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AEB brak mocy, niski boost


vvalker

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam spory problem ze znalezieniem przyczyny braku mocy w moim wozidle. Co do tej pory zrobiłem:

-wymieniony DV bo stary umarł,

-uszczelniony i sprawdzony ciśnieniowo cały dolot,

-sprawdzona turbina (suche obie strony, delikatny luz promieniowy ale w granicach normy, turbo bez problemu daje overboost i odciecie już przy niecałych 3000obr),

-gruszka WG oraz klapka są na miejscu działają poprawnie,

-rozebrany i sprawdzony N75

-zweryfikowany katalizator, wygląda jak nowy, zero syfu, nadtopień,

-zero błedów w ECU.

Dzisiaj zrobiłem logi na szybko bo niemiałem warunków do szybkiej jazdy i oto rezultat. Maksymalne ciśnienie jakie osiąga turbina to przeważnie 0,35bara w porywach do 0,4bara. Czemu duty cycle jest takie dziwne? Przepływka daje fałszywe pomiary ? Szczerze mówiąc mam już dosyć tego auta i coraz mocniej zastanawiam się czy nie przerobić go na wsad hutniczy. Passat B4 2.0 115km zbiera się tak samo albo lepiej. Mam powoli dosyć tego niewypała i coraz mocniej zastanawiam się nad przerobieniem mojego |A4 na wsad hutniczy. Co jeszcze sprawdzić. Aktualnie auto stoi rozbebeszone bez wydechu. Jak to zrobie pozostanie jeszcze sprawdzić czy nie cofa zapłonu. Niemam niestety możliwości zamienić lambdy i przepływki z pewnego źródła. Ten silnik praktycznie niema wogóle osprzętu na sobie, a jest tak niemiłosiernie wredny. Jeśli to przepływka lub inny drogi rarytas to auto idzie na złom albo do nowego "szczęsliwego" właściciela. Mi dzisiaj podczas demontażu katalizatora i wydechu z plecionką puściły nerwy.

Logi http://vaglog.pl/log_194759.html

Pozdrawiam

Kornel

Edytowane przez vvalker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob logi i je pokaz z fusów nikt Ci nie wywróży.

Logi wyjątkowo nie udane, ale warunków niebyło, ciężko jest ogarniać drogę, manometr, kompa i niedzielnych kierowców naraz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie sa logi panie,
Jeszcze raz 3 bieg 1500rpm do conajmniej 5krpm rpm i koniec logowania,
To co tutaj wkleiles wyglada jakbys te logi robil w korku przy bramkach na A1.

I jeszcze jedno, dla dokladnego pomiaru powinienes zrobic logi 3 razy w takim zestawieniu:
Blok 2 i 7
Blok 2 i 13
Blok 2 i 25


I sprawdz czy masz dobrze podlaczone n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat rozwiazany... uwalony jest przepływomierz. Nie dawalo mi spokoju to Duty cykle dziwnie wysterowane. Widac to w logach. Udało się polecieć w pewnym momencie od od ok. 2000 do 5700. Przepływ był jak w serii, a boost tylko 0,4 bar i dosyć mocno ecu przycieło duty cycle. Przepływka nie ogarnia poprawnie przepływu w okolicach 2000obr do 4000obr (za wysokie przepływy mierzy). Dzisiaj poskładałem auto w całość, wypiołem sterowanie gruszką WG i co, przeładowanie przy 2000 dokładnie w okolicach 0,45 bara. Ehh czas podbubać w ECU i wstawić jakiś tani i łatwo dostępny model przepływki.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...