Adamekx89 0 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 (edytowane) Witam, mam problem z układem chłodniczym, po wymianie termostatu słychać bulgotanie przy przyśpieszaniu i ubywa płynu, prawdopodobnie wypycha go nadmiarem. Co może być przyczyna takiego zachowanie układu chłodniczego? korek ?? zbiorniczek jest nowy. Temperatura ok. Jakieś pomysły ? Edytowane 29 Listopada 2014 przez Adamekx89 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PePe_a4b5 0 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Zapowietrzony układ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamekx89 0 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 możesz powiedzieć cos wiecej ? jak to odpowietrzyć? czy trzeba wymienic korek ? itd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 popusc korek wsiadz do auta zwieksz obroty,rozgrzej tym samym silnik do konca ,zeby termostat sie otworzyl . zakrec korek i po temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Ustawiasz ogrzewanie na full i przejedź około 10 km. Powinno się odpowietrzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamekx89 0 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 rozgrzej tym samym silnik do konca ,zeby termostat sie otworzyl . moge to zrobić po jeździe czy musze na zimnym silniku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Najszybciej i najpewniej podczas jazdy. Wtedy wszystko pracuje (chodzi o pompę wody). Może wystarczy tylko zapalić silnik, ja wolałem się przewieść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 tak czy inaczej bedzie dobrze.chodzi tylko zeby otworzyc korek i wywalic piowietrze z plynu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamekx89 0 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Patent z ogrzewaniem nie działa korek popuścić do "syknięcia" ? czy tylko delikatnie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat994 0 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Całkiem otwórz i niech pochodzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamekx89 0 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 niestety tez nie pomogło drugi wiatrak sie nie załącza;/ samochod chodził z 30min. dalej bulgocze i ubywa płynu ;/ Macie jeszcze jakieś pomysły ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Odpowietrz przy nagrzewnicy. Tam jest specjalny otworek na wężu. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamekx89 0 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Niestety musze wymienić uszczelke pod głowica ;/. Orietuje sie ktoś ile płynu trzeba dolac do układu chłodzenia? , chciał bym wymienic cały płyn bo zalewałem go różnym jak mi ubywało, i czy trzeba uzyć jakiegos preparatu do czyszczenia układu albo zabezpieczenia anty korozyjnego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 ponad 5 l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamekx89 0 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 wow oO co polecacie preston czy jakiś inny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Mi weszło 5.8L przy przedmuchaniu układu, zalanego mam borygo różowe i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamekx89 0 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Uzywales jakiegos zabezpieczenia antykorozyjnego czy jakiegos srodka do czyszczenia układu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się