Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zbyt duża dawka a przeładowane turbo.


Matt V

Rekomendowane odpowiedzi

Mateusz problemy które mozesz napotkać to jezeli sruby ktore trzymaja turbo n7e będą zardzewiale i klucz się nie obroci to już jest sukces .Jak już wyjmiesz turbo drugi problem który możesz napotkać to rozdzielenie czesci gorącej jak bedziesz pukal to przez drewno jeżeli ci nie pójdzie to zostaje palnik i grzanie i ostatni problem śruby ktore trzymaja całą flansze z lopatkami sa to trzy srubki na torx lub imbus musisz je puknac przez klucz aby zruszyc nie zapomnij o nowej uszczelce spływu oleju resztę masz na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Hezen ma podobno sprawdzony sposób na rozpołowienie turbawki więc możesz spróbować. Nie wiem, czy działa bo nie próbowałem ale spróbować warto :wink: .Poczytaj;http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295114-afn-110-kmh-i-zdycha-moc/page-4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przestawiałem dawki 2,8 mg raz, że przywróciłem turbo do pełnej sprawności i tak jak mowiliscie, jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Po drugie auto przy tej dawce jest zywsze i bardziej elestyczne. Mam porównanaie z tescia passatem z AFN który ma ustawione 4,8 mg i czuc troche różnice. Codo spalania to przy obecnej temp. otoczenia nie podchodzi mi powyżej 5,5 litra :wink:

To bardzo delikatnie jeżdzisz.

Edytowane przez Leopold27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...