SowaBezOka 0 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Prosze kolegow o analize logow. Czy auto jest w dobrym stanie? Logi robione na LPG. Jakis czas po montazu LPG zmienilem przepustnice i teraz czasem sie zdlawi na LPG przy pelnym bucie, ale to tylko na LPG wiec LPG ponownie sie wyreguluje i nie bedzie tej czkawki. Logi robione na drugim biegu. Turbo pompuje okolice 0.5 bara. Ponizej logi, co mozna z nich wywnioskowac? STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_195193.html Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_195185.html Grupa 002, 013: http://vaglog.pl/log_195186.html Grupa 002, 025: http://vaglog.pl/log_195187.html Grupa 002, 098: http://vaglog.pl/log_195188.html Grupa 015, 016: http://vaglog.pl/log_195194.html DYNAMICZNE: Grupa 002, 098: http://vaglog.pl/log_195184.html Grupa 002, 025: http://vaglog.pl/log_195183.html Grupa 002, 013: http://vaglog.pl/log_195182.html Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_195181.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Dławi się bo coś ubogo na tym lpg, ale reszta ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Po odbiorze z montazu LPG dzialal identycznie jak na PB. Niedawno zmienialem przepustnice i wstawilem z inna koncowa litera. Trzyma obroty ponizej 1000 na jalowym, nic nie faluje itd. Adopcja sie przeprowadzila tak jak trzeba Reszta parametrow jest na seryjnym poziomie? Smialo mozna niedlugo czipsa walnac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Zrob jezzcze szczelnosc ukladu dolotowego, N75 i DVki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Nie na kazdym polaczeniu mam opaski zaciskowe, ale wezyki dla przykladu ciasno siedza, tak czy owak dokupic opaski na kazde polaczenie/wejscie/wyjscie? Pozniej ktora grupe logowac? 025 ? Czy turbo poprostu ma pompowac wiecej? Jesli o turbo chodzi to raczej w kiepskim stanie jest moje, ogolnie chcialbym zmienic na k03s, albo k04. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Zrób 002+007 na pb i będzie wiadomo czy jest dobrze na pb, bo na lpg widac że sonda stoi na ubogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 (edytowane) Nowy log na LPG do interpretacji. Wtryski juz wymienione na BRC oraz ECU ma +30PS. DYNAMICZNE: Grupa 002, 007, 025: http://vaglog.pl/log_217099.html Ksztusi sie cos na LPG. Mapka w sterowniku pokryta idealnie. Zauwazylem, ze jak podwyzszam mnoznik i daje mapke LPG powyzej mapki benzyny to nie dlawi sie. Edytowane 14 Maja 2015 przez SowaBezOka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Coś nie widać tego +30 km do tego sonda jak poprzednio stoi na ubogo nic dziwnego że sie dławi, auto jest na 100% sprawne? logi na pb wychodzą ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 (edytowane) Caly czas problem z doladowaniem. Przed +30PS ladowalo 0.4 czasem 0.45, a teraz laduje 0.6 czasem 0.65, gdzies te 0.2 caly czas jest ukryte. W najblizszym czasie przeczesze caly dolot dokladnie. A jeszcze jedno bo dawno sie nie bawilem przy tym aucie i w ogole z LPG. Skoro sonda wskazuje na uboga mieszanke to, gdy podnosze mnoznik na mapce LPG (mimo iz sie pokrywal idealnie) to oznacza, ze wzbogacam mieszanke, czyz tak? Wlasnie ostatnio mimo ze mapki w programie AcGass pokryte byly idealnie, ale gdy zaczalem podnosnik mapke LPG to auto lepiej jezdzilo na gazie. Wiec wychodzi na to, ze jednak musze ustawic mapke LPG nieco wyzej niz PB. Wiec te strojenie na mapki nie jest takie dokladne :/ Test szczelnosci dzisiaj zrobilem i wyszla jedna nieszczelność na opasce zaciskowej. Poprawilem, auto ciut lepiej jezdzi. Na tescie szczelnosci trzyma cisnienie. Jutro z rana postaram sie zrobic logi. [+] DYNAMICZNE (LPG) Grupa 002, 007, 025: http://vaglog.pl/log_218480.html (Pierwszy log na LPG, bieg 2) Grupa 002, 007, 025: http://vaglog.pl/log_218481.html (Drugi log na LPG, bieg 2) Grupa 002, 007, 025: http://vaglog.pl/log_218482.html (Ostatni log na LPG, po poprawkach na mapie LPG, bieg 3) DYNAMICZNE (PB/95) Grupa 002, 007, 025: http://vaglog.pl/log_218483.html (Log benzyna, bieg 2). Edytowane 24 Maja 2015 przez SowaBezOka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Teraz jest sporo lepiej, i w końcu widać ze jest troche więcej niz seria . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się