Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lusterka a4 b5


przemek11

Rekomendowane odpowiedzi

1. Musisz się zaopatrzyć w podgrzewane wkłady lusterek

2. Rozbierasz boczek kierowcy.

3. Wyciągasz stary wkład lusterka (opuszczasz lusterka na sam dół, chwytasz za wkład i ciągniesz do siebie, wychodzi bez problemu).

4. Jeżeli masz 2 wolne kabelki które już były w lusterku to możesz je wykorzystać (u mnie 2 czarne), jeżeli nie to ciągniesz nowe, mogą być 0.75mm2.

5. Rozbierasz lewy plastikowy panel u kierowcy (tu gdzie jest uchwyt od otwierania maski) 2 śruby krzyżakowe, twoim oczom ukaże się dużo kabli i kostek)

6. Masę bierzesz z brązowych kabelków które przykręcone są do karoserii nakrętkami. (na końcu kabelka który będzie szedł do lusterka zamontuj oczko lutownicze, odkręć jedną nakrętkę, nałóż oczko z zamocowanym kabelkiem i skręć).

7. Masę już masz, teraz drugi kabelek który będzie szedł do lusterka wpinasz w biały przewód który daje prąd po włączeniu grzania tylnej szyby w jednej z kostek (foto mogę dopiero wstawić jutro o jaką kostkę chodzi) a jak nie to możesz sprawdzić w taki sposób, weź jakąś żarówkę (np. 5w ) jej ( - ) podłącz do masy samochodu a ( + ) po kolei podpinasz w białe przewody ( dużo ich nie ma) musi być włączony zapłon i grzanie tylnej szyby, jak żarówka się zaświeci to będzie ten kabelek (jak masz miernik to będzie prościej). Wpiąć możesz tak, że usuwasz kawałek izolacji z białego przewodu, i skręcasz do niego nowy kabelek następnie izolując miejsce łączenia (Ja wymyślę coś bardziej oryginalnego. Spróbuję wypiąć kostkę a z niej pin od białego przewodu, z pinu rozgiąć konektor (żeński) i przypiąć 2 nowe przewody od lewego i prawego lusterka, pin wpiąć na miejsce i wpiąć kostkę :D)

8. Teraz wystarczy podłączyć wkład lusterka pod kable które podłączyłeś do masy i białego przewodu i wszystko poskładać.

9. To samo z drugim lusterkiem.


No i nie wielkim wkładem zwiekszysz wyposażenie auta

Dokładnie, i tak do full opcji :D

Edytowane przez Cie5la
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie jak kolega napisał prościej już tego opisać

pewnie do full wersji i ile to sprawia jeszcze frajdy i własnego zadowolenia z wykonanej przez samego siebie pracy


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie jak kolega napisał prościej już tego opisać

pewnie do full wersji i ile to sprawia jeszcze frajdy i własnego zadowolenia z wykonanej przez samego siebie pracy

Dobrze gada, polać mu :drinks:

Ja uwielbiam grzebać przy samochodzie, wygrać tylko w totka i siedzieć w garażu całe dnie :D

W wakacje u kolegi montowałem centralny zamek z pilotem i alarmem w Astrze I gdzie seryjnie nie było. Cieszył się jak murzyn blaszką :D

Edytowane przez Cie5la
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie musiałes kolego az tak sie rozpisywać bo mi chodziło tylko który kabelek idzie do grzania tylnej szyby, żeby nie szukać tego i nie tracić cennego czasu :decayed:

no niestety do full opcji moze byc ciezko, bo niedawno wyrezałem sobie el. szyby ale tylko przód, teraz do tej nstalacji zrobic tył elektryczny moze byc ciezko, klimatroniku tez nie mam i raczje nie wyrezam go bo to jest juz bardzo trudne gdy nie mam go w ogóle :kwasny: no ale upały przezyłem niejeden raz i trasy w upały tak samo wiec daje rade :D

tak byłem zdeterminowany kupnem 1.8T do tego była 20Km ode mnie ze poswieciłem sie i zrezygnowałem juz z takeigo czegos jak el szyby i klima. pewnie po dłuzszym oczekiwaniu na auto moze gdzies by była, bo jak były to 350km ode mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gdybym upatrzył dobrą bazę (a mam w planie za rok 1.8T lub 2.4 z quattro :D) to też nie przejmował bym się wyposażeniem itp.,wszystko da się zrobić :)
Jak rezałeś przednie szyby to trzeba było kupić od razu wszystko pod 4 szyby :D
Gdybyś mieszkał trochę bliżej to z miłą chęcią bym pomógł.
Z tą klimą też nie było by większego problemu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no własnie, a tutaj koło mnie ciezko znaleźc kogos kto z checia pomoze i nie wywali Ci ceny za to :decayed:

no mogłem bo na forum chciał jeden 250zł za 4el szyby

a na przód zapłaciłem 140z przesyłka

moze gdybym miał fundusz to i bym wział 4 a z racji tej ze nie za badzo musiałem osgraniczyc sie do 2, ale tak z drugiej strony mysląc tyłu ja nie odsuwam, nie mam potrzeby, niech pasazer sie meczy :D

mnie troche boli to w tym aucie ze własnie nie jest Quattro, to juz jednak było by fajniej


a4 b5 2.4 Q? a wychodziły w ogóle w b5 2.4? nie spotkałem sie

a gdzies wyczytałem na forum ze koledzy odradzaja 2.4 ale nie wiem dlaczego i jak juz to 2.6 lub 2.8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No są 2.4 np. http://otomoto.pl/audi-a4-po-lifcie-2-4-v6-C33241696.html

ale więcej zabawy chyba jest z 1.8T, kolega ma i powiem, że zbiera się zaje****e :D

Quattro też można ''dorezać'' ^.^

Edytowane przez Cie5la
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha widze ze u Ciebie mozna wszystko dorezać :D

2.4 165KM? k**wa a przeciez 2.6 v6 ma 150km i chyba 170

a kolega ma seryjna moc? 150KM?

ciekawe jakie sa koszta dołozenia Quattro :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, seryjne 150KM (na forum jako pogromca15)

Nie wiem dokładnie ale tak z grubsza myślę, że na pewno potrzebna jest skrzynia do wersji quattro, wał, zwrotnice, bak paliwa, dyferencjał i inne pierdoły trzeba poczytać, ale prędzej kupie 1.8T w quattro :D

Edit: No i chyba się doreza :>

http://olx.pl/oferta/audi-a6-c5-a4-b6-quattro-1-9-2-5-tdi-skrzynia-biegow-wal-dyfer-manual-CID5-ID84pL3.html

Edytowane przez Cie5la
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to są koszta w które nie trzeba sie pchać, wolałbym tą sprzedać i kupić Q ale z drugiej strony nie teraz bo troszke cwojego czasu włozyłem, moze nie az mega duzo ale jednak serce by bolało :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko,lewe lusterko mam grzane ale którędy puścić kabelek pod prawe lusterko w którym nie ma grzania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbierasz prawy boczek (pasażera) i plastikowy panel dolny z prawej strony, podginasz wykładzinę podłogową i ciągniesz przewody do:

1. Przewodów od lewego lusterka

2. Tak jak wyżej napisałem do masy i białego kabelka kostki pod lewym plastikowym panelem u kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbierasz prawy boczek (pasażera) i plastikowy panel dolny z prawej strony, podginasz wykładzinę podłogową i ciągniesz przewody do:

1. Przewodów od lewego lusterka

2. Tak jak wyżej napisałem do masy i białego kabelka kostki pod lewym plastikowym panelem u kierowcy.

Dzięki za info, najdłużej pewnie przy wykładzinie schodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bo tam tylko lekko sobie podegniesz tą wykładzine i ko wsuniesz i wystarczy jak byś chciał robic 4 el. szyby na ori instalacji no to wtedy z wyjeciem wykładziny jest roboty ale tak jak puścić tylko dwa kabelki to tak jak kolega wyżej napisał w zupełności wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Podginasz tylko tam gdzie trzyma nogi pasażer i kierowca, wsuwasz przewody i po kłopocie :)
Żeby nie latały luźno to możesz je do podłogi izolacją w kilku miejscach przyłapać.
Lub ewentualnie wyciągasz schowek i puszczasz pod deską rozdzielczą.

Edytowane przez Cie5la
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...