goldi 8 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 U mnie również bulgocze już z dwa lata ale nie ubywa płynu nic się nie dzieje to nie ruszam za uważałem że bulgocze jak mocniej depniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Włączenie obiegu zamkniętego nie wpływa na obieg cieczy przez nagrzewnicę, ciecz krąży przez cały czas gdy silnik jest uruchomiony i żadne nastawy climatronica tego nie zmienią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2 2 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Czyli rurki z nagrzewnicy przy AKU mają być różnej temperatury czy takiej samej bo właściwie tylko to zostało mi do rozgryzienia Edytowane 16 Stycznia 2015 przez kam2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Nagrzewnica działa tak samo jak grzejnik odbiera ciepło z cieczy ogrzewając powietrze. Chłodniejszy powrót to normalny objaw no chyba że ogrzewanie jest całkowicie wyłączone to temperatury na zasilaniu i powrocie powinny być zbliżone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się