Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z bulgotaniem podczas dodawania gazu


westkii

Rekomendowane odpowiedzi

A termostat moze byc zle zalozony? Tzn ze nie oryginalny? Wahlera. Juz wiecej zrobilem niz 20km ostro po trasie poziom plynu taki sam. Nic sie nie dzieje tylko przelewa sie w nagrzewnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam Wahlera od 3 lat i jest sprawny. Nie da sie chyba źle włożyć wahlera. Nagrzewa się auto do 90 stopni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To termostat sprawny. A po ostrej jeździe jaki jest gorny wąż od chlodnicy, da sie go zgnieść dwoma palcami ale czuć ze jest w nim podwyzszone cisnienie?

Edytowane przez machina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest cholernie goracy ale mozna go zgniesc. Jest twardszy niz zimny po nocy. Ale spokojnie go mozna nagniesc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko te cholerne przelewanie. Tak to mucha nie siada. za***iste auto malo pali swietnie sie prowadzi. Tylko noe wiadomo co tam szwankuje z tym przelewaniem. Jak by to byla uszczelka no to trudno bym ienil. Ale jak nie mam pewnosci to tak moge wymienic pol samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To olej to i korzystaj z auta. Może z czasem wyjdzie jakis kolejny objaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak chyba zrobie. Bo stale odpowietrzanie to koszta sie robia plynu i paliwa. Bede jezdzil napewno napisze co tam dalej sie bedzie robic. Dzieki za sugestie i odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne objawy jak Ty w AJM z tym bulgotaniem. U mnie występuje to tylko jak odpalę auto na mrozie, jak trochę się rozgrzeje to nie słychać bulgotania. Jak u Ciebie wygląda nagrzewanie silnika? 90 na blacie jest w miarę szybko? w mojej sztuce jednocznesnie z bulgotaniem jest problem z nagrzewaniem- do 60 jeszcze w miarę się nagrzeje po okolo 4-5 km w mieście, ale żeby było 90 to z 15 trzeba zrobić tak przy -5 na zewnątrz. Czytałem gdzieś na forum passata o świecach żarowych ogrzewających układ chłodzenia przy niskich temperaturach ale jakoś nie nie za bardzo wiem jak zdiagnozować uszkodzenie tego i z powodu mrozu ciężko grzebać w aucie. Może ktoś ma jakiś pomysł jak sprawdzić popraność działania tych świec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez tak sie nagrzewa. Jak zimny to obroty do 2000 nie wiecej. Od nagrzewania i chlodzenia to termostat odpowiada. Ja mam wahlera wymieniony w marcu 2014. Swiece to od odpalania. Na razie jestem na etapie szukania. Ile twoje auto ma przebiegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też wymieniałem termostat na wahlera latem bo auto się nie rozgrzewało do 90, po wymianie było wszystko ok. Świece wiem że są od odpalania, ale są jeszcze 3 świece między silnikiem a grodzią, które mają za zadanie podgrzewanie płynu chłodniczego po odpaleniu auta na mrozie, grzeją gdzieś do okolic 60 stopni. Nie mam jak teraz zdjąć pokrywy silnika i sprawdzić czy napewno w tym silniku występuje ten układ ale nawet na tym forum widziałem temat o tych świecach. A co do przebiegu to tego chyba nikt nie wie, jak to w autach sprowadzanych zza zachodniej granicy :) na blacie teraz 255 tys ale z historii serwisowej dowiedziałem się że w 2007 miał 200 tys, więc handlarze skręcili pewnie o jakieś 150-200 tys :) a i u mnie za wolniejsze nagrzewanie w tej temp odpowiada pewnie zaślepiony EGR- ciepłe spaliny nie trafiają ponownie do komory silnika


Też wymieniałem termostat na wahlera latem bo auto się nie rozgrzewało do 90, po wymianie było wszystko ok. Świece wiem że są od odpalania, ale są jeszcze 3 świece między silnikiem a grodzią, które mają za zadanie podgrzewanie płynu chłodniczego po odpaleniu auta na mrozie, grzeją gdzieś do okolic 60 stopni. Nie mam jak teraz zdjąć pokrywy silnika i sprawdzić czy napewno w tym silniku występuje ten układ ale nawet na tym forum widziałem temat o tych świecach. A co do przebiegu to tego chyba nikt nie wie, jak to w autach sprowadzanych zza zachodniej granicy :) na blacie teraz 255 tys ale z historii serwisowej dowiedziałem się że w 2007 miał 200 tys, więc handlarze skręcili pewnie o jakieś 150-200 tys :) a i u mnie za wolniejsze nagrzewanie w tej temp odpowiada pewnie zaślepiony EGR- ciepłe spaliny nie trafiają ponownie do komory silnika

masz i link do tematu o tych świecach http://a4-klub.pl/index.php?/topic/290996-warunki-zalaczenia-sie-swiec-do-podgrzewania-plynu-chlodzacego/

Edytowane przez fazi777
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też wymieniałem termostat na wahlera latem bo auto się nie rozgrzewało do 90, po wymianie było wszystko ok. Świece wiem że są od odpalania, ale są jeszcze 3 świece między silnikiem a grodzią, które mają za zadanie podgrzewanie płynu chłodniczego po odpaleniu auta na mrozie, grzeją gdzieś do okolic 60 stopni. Nie mam jak teraz zdjąć pokrywy silnika i sprawdzić czy napewno w tym silniku występuje ten układ ale nawet na tym forum widziałem temat o tych świecach. A co do przebiegu to tego chyba nikt nie wie, jak to w autach sprowadzanych zza zachodniej granicy :) na blacie teraz 255 tys ale z historii serwisowej dowiedziałem się że w 2007 miał 200 tys, więc handlarze skręcili pewnie o jakieś 150-200 tys :) a i u mnie za wolniejsze nagrzewanie w tej temp odpowiada pewnie zaślepiony EGR- ciepłe spaliny nie trafiają ponownie do komory silnika

Też wymieniałem termostat na wahlera latem bo auto się nie rozgrzewało do 90, po wymianie było wszystko ok. Świece wiem że są od odpalania, ale są jeszcze 3 świece między silnikiem a grodzią, które mają za zadanie podgrzewanie płynu chłodniczego po odpaleniu auta na mrozie, grzeją gdzieś do okolic 60 stopni. Nie mam jak teraz zdjąć pokrywy silnika i sprawdzić czy napewno w tym silniku występuje ten układ ale nawet na tym forum widziałem temat o tych świecach. A co do przebiegu to tego chyba nikt nie wie, jak to w autach sprowadzanych zza zachodniej granicy :) na blacie teraz 255 tys ale z historii serwisowej dowiedziałem się że w 2007 miał 200 tys, więc handlarze skręcili pewnie o jakieś 150-200 tys :) a i u mnie za wolniejsze nagrzewanie w tej temp odpowiada pewnie zaślepiony EGR- ciepłe spaliny nie trafiają ponownie do komory silnika

masz i link do tematu o tych świecach http://a4-klub.pl/index.php?/topic/290996-warunki-zalaczenia-sie-swiec-do-podgrzewania-plynu-chlodzacego/

Też wymieniałem termostat na wahlera latem bo auto się nie rozgrzewało do 90, po wymianie było wszystko ok. Świece wiem że są od odpalania, ale są jeszcze 3 świece między silnikiem a grodzią, które mają za zadanie podgrzewanie płynu chłodniczego po odpaleniu auta na mrozie, grzeją gdzieś do okolic 60 stopni. Nie mam jak teraz zdjąć pokrywy silnika i sprawdzić czy napewno w tym silniku występuje ten układ ale nawet na tym forum widziałem temat o tych świecach. A co do przebiegu to tego chyba nikt nie wie, jak to w autach sprowadzanych zza zachodniej granicy :) na blacie teraz 255 tys ale z historii serwisowej dowiedziałem się że w 2007 miał 200 tys, więc handlarze skręcili pewnie o jakieś 150-200 tys :) a i u mnie za wolniejsze nagrzewanie w tej temp odpowiada pewnie zaślepiony EGR- ciepłe spaliny nie trafiają ponownie do komory silnika

Też wymieniałem termostat na wahlera latem bo auto się nie rozgrzewało do 90, po wymianie było wszystko ok. Świece wiem że są od odpalania, ale są jeszcze 3 świece między silnikiem a grodzią, które mają za zadanie podgrzewanie płynu chłodniczego po odpaleniu auta na mrozie, grzeją gdzieś do okolic 60 stopni. Nie mam jak teraz zdjąć pokrywy silnika i sprawdzić czy napewno w tym silniku występuje ten układ ale nawet na tym forum widziałem temat o tych świecach. A co do przebiegu to tego chyba nikt nie wie, jak to w autach sprowadzanych zza zachodniej granicy :) na blacie teraz 255 tys ale z historii serwisowej dowiedziałem się że w 2007 miał 200 tys, więc handlarze skręcili pewnie o jakieś 150-200 tys :) a i u mnie za wolniejsze nagrzewanie w tej temp odpowiada pewnie zaślepiony EGR- ciepłe spaliny nie trafiają ponownie do komory silnika

masz i link do tematu o tych świecach http://a4-klub.pl/index.php?/topic/290996-warunki-zalaczenia-sie-swiec-do-podgrzewania-plynu-chlodzacego/

No w sumie racja tylko co ma to do tego bulgotania??? U mnie dzisiaj zauważyłem że słabo się nagrzewa jak jadę spokojnie (a temperatura była + 2 stopnie) , jak dostaje w palnik to temperatura rośnie i znowu spada . Byłem w ASO i stwierdzili ze uszczelka po głowicą. Że to są pierwsze objawy. Nic tylko kasę szykować. :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłeś test na zawartość spalin? najlepiej zrobić na zimnym i ciepłym silniku większa szansa że wykryje spaliny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłeś test na zawartość spalin? najlepiej zrobić na zimnym i ciepłym silniku większa szansa że wykryje spaliny.

Robiłem i nic nie wyszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie odkręcasz przypadkiem codziennie korka od zbiorniczka? Może jest gdzieś nieszczelność i łapie powietrze jak zimny silnik.

Edytowane przez machina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie odkręcasz przypadkiem codziennie korka od zbiorniczka? Może jest gdzieś nieszczelność i łapie powietrze jak zimny silnik.

Odkręcałem bo jak mi się węże twarde robiło to wypychało płyn. Założyłem nowy korek (oryginalny) i niby nie są twarde ale po odpowietrzeniu stale przelewa na podszybiu. Odpowietrzenie działa przez 4 dni, potem znowu słychać. Teraz mechanik doradził mi bo mam korków od cholery aby zrobić dziurkę w nim wiertłem 1mm , a by nie było ciśnienia i zobaczyć co będzie się działo. Już nie mam pomysłów - mam dosyć tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak nic uszczelka wydmuchana na kanale kompresyjnym.Ciśnienie przedostaje się z układu kompresji do obwodu chłodzenia.Przerabiałem ten sam temat.Bulgotało w nagrzewnicy,odpowietrzałem ja setki razy,czyściłem,wymieniałem korek i dalej nic nie pomagało.z czasem jak pogonisz autko to zacznie ci temperatura szwankować i zagotujesz motorek.

Ja podjałem decyzje...ściągnąłem czapke i uszczelka była wypalona na drugim cylindrze.Nowa uszczelka,planowanie,gumki na zawory,docieranie zaworów i autko jak nowe.

Sćiagaj głowice zanim nie jest za późno!


Silniki AJM tak mają z uszczelką.Nie słuchaj żadnych porad tylko bierz sie do roboty,wymień uszczelk i znów bedziesz zadowolony ze swojego samochodu.Zobaczysz że jeszcze mi podziękujesz za tą diagnozę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak nic uszczelka wydmuchana na kanale kompresyjnym.Ciśnienie przedostaje się z układu kompresji do obwodu chłodzenia.Przerabiałem ten sam temat.Bulgotało w nagrzewnicy,odpowietrzałem ja setki razy,czyściłem,wymieniałem korek i dalej nic nie pomagało.z czasem jak pogonisz autko to zacznie ci temperatura szwankować i zagotujesz motorek.

Ja podjałem decyzje...ściągnąłem czapke i uszczelka była wypalona na drugim cylindrze.Nowa uszczelka,planowanie,gumki na zawory,docieranie zaworów i autko jak nowe.

Sćiagaj głowice zanim nie jest za późno!

Silniki AJM tak mają z uszczelką.Nie słuchaj żadnych porad tylko bierz sie do roboty,wymień uszczelk i znów bedziesz zadowolony ze swojego samochodu.Zobaczysz że jeszcze mi podziękujesz za tą diagnozę!

Tak zrobię! Na środę jestem umówiony do mechanika. Powiedział ze jeszcze spojrzy na nagrzewnicę, ale najbardzie prawdopodobna będzie uszczelka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez tak sie nagrzewa. Jak zimny to obroty do 2000 nie wiecej. Od nagrzewania i chlodzenia to termostat odpowiada. Ja mam wahlera wymieniony w marcu 2014. Swiece to od odpalania. Na razie jestem na etapie szukania. Ile twoje auto ma przebiegu?

Świece są do odpalania ale kolego są również świece które podgrzewaja płyn obiegu chłodzenia.

Kolego jak nic uszczelka wydmuchana na kanale kompresyjnym.Ciśnienie przedostaje się z układu kompresji do obwodu chłodzenia.Przerabiałem ten sam temat.Bulgotało w nagrzewnicy,odpowietrzałem ja setki razy,czyściłem,wymieniałem korek i dalej nic nie pomagało.z czasem jak pogonisz autko to zacznie ci temperatura szwankować i zagotujesz motorek.

Ja podjałem decyzje...ściągnąłem czapke i uszczelka była wypalona na drugim cylindrze.Nowa uszczelka,planowanie,gumki na zawory,docieranie zaworów i autko jak nowe.

Sćiagaj głowice zanim nie jest za późno!

Silniki AJM tak mają z uszczelką.Nie słuchaj żadnych porad tylko bierz sie do roboty,wymień uszczelk i znów bedziesz zadowolony ze swojego samochodu.Zobaczysz że jeszcze mi podziękujesz za tą diagnozę!

Tak zrobię! Na środę jestem umówiony do mechanika. Powiedział ze jeszcze spojrzy na nagrzewnicę, ale najbardzie prawdopodobna będzie uszczelka.

Skoro tak bardzo uczepiłeś sie tej nagrzewnicy to poświęć chwile czasu i zrzuć oba węże z nagrzewnicy,włoż z jednej strony kawałek węża ogrodowego i podłącz cisnienie zwykłej wody.zobacz co wyleci z nagrzewnicy...obstawiam że czyściutka woda poleci bez żadnych oporów.Wtedy szybko ściagaj czapeczkę i wymieniaj uszczelkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...