Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI cag kontrolka świec błędy 5229 oraz 5174 5175


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam jak w temacie chory to 2.0 tdi cag 143km z 2010 przejechanie 150 tys

objawy to

kontrolka świec migajaca i brak mocy

Objawy występują po dlugim postoju przynajmniej 4godz

Kiedy auto pochodzi trochę ponowne odpalenie pomaga AZ nie będzie znów długiego postoju.

Diagnoza wskazuje na

5229 fuel rail,system pressure too high

P0088 00- check DTC memory

5174 fuel pressure regulation : regulation discrepancy

P1065 - short to plus

- short to ground

Aha pompa i listwa wysokiego ciśnienia widać ze niedawno wymieniane

Edytowane przez 654321
Opublikowano

Ewidentnie cos z cisnieniem paliwa, do sprawdzenia : przewody ( nieszczelności ) , czujnik cisnienia paliwa

Opublikowano

Witam instalacje sprawdzilem nic nie znalazlem

POstanowiłem wyciagnac zawor sterujacy cisnieniem paliwa na listwie wtryskowej od strony grodzi ( na nim bylo troszke opilkow oraz troche w listwie) ,oraz zawor sterujacy iloscia paliwa na pompie wysokiego cisnienia ( czysciutki bez opilkow).

Po umyciu w myjce ultradzwiekowej zaworow i zlozeniu auto chodzi strasznie nierowno szarpie zuca motorem a chodzilo idealnie przed myciem wymienilem zawory na inne uzywki bez reakcji

zero bledow po diagnozie co sie stalo ???

kiedy popusci sie paliwo delikatnie na listwie przy zapalony silniku nierowna praca sie poprawia, tak jakby bylo za duze cisnienie w ukladzie ale zawory byly podmieniane na inne .

spawdzenie blokow wykazuje ze cisnienie zadane ok 260000kpa a zeczywiste skacze od 17 tys do 41 tys hpa

Opublikowano

mozliwe ze sam zawor jest uszkodzony, stalo sie to nagle ?

Opublikowano

nie wiem czy czasem on nie wystepuje razem z pompa wysokiego cisnienia

Opublikowano (edytowane)

Moze jakas adaptacje zaworu lub reset ustawien czujnika cisnienia?

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Edytowane przez Lulek
Opublikowano

Witam,

Co było przyczyną usterki? Mam podobne objawy.

Opublikowano

Witam

Opisze ten problem i rozwiązanie:

Wymieniałem olej i filtry, po wymianie filtrów mechanik powinien programem wstępnie odpowietrzyć układ trwa to ok. 1 min, ale nie zrobil tego zrobil w ten sposob ze nacisnąl kluczyk i samochod po kilku kręceniach odpalił w wyniku czego poszło powietrze na listwę wtryskowa i padł czujnik regulacji ciśnienia paliwa ten bliżej kabiny 057 130 764 H, po podłaczeniu kompa wyskakuje błąd 5175 - regulator ciśnienia paliwa/ objawy obroty na biegu jałowym skaczą, po 2,500 tys. obrotów podczas jazdy przyspieszenie moc ok/ co pomogło:

- wymiana czujnika na nowy oryginał w serwisie 1400 zł, w motoryzacyjnym 500 zł./ połaszczyłem się wcześniej kupując używke z aledrogo nie polecam czójnik działał godzine potem to samo/!!!!

- kilkarkrotne podlącznie pod komputer i odpowietrzanie

- zrobienie kilku kilometrów na nowym czujniku zgaszenie silnika i tak aż do ustąpienia objawów / zaznaczam zę na nowym czujniku obroty na poczatku też falowały - po tym zabiegu co napisałem wcześniej objawy ustąpiły i jest ok.

- słyszałem też że czasami dodatkowo trzeba wymienić na filtr z aso / podobno ma właściwą przepustowość - info od mechanika z aso audi/ - u mnie pomogło bez wymiany na filtr orginał ja mam knechta mówią ze manna lepsze

 

mam nadzieje ze pomogłem u mnie trwało to tydzień az w końcu jest ok!!!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...