654321 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) Witam jak w temacie chory to 2.0 tdi cag 143km z 2010 przejechanie 150 tys objawy to kontrolka świec migajaca i brak mocy Objawy występują po dlugim postoju przynajmniej 4godz Kiedy auto pochodzi trochę ponowne odpalenie pomaga AZ nie będzie znów długiego postoju. Diagnoza wskazuje na 5229 fuel rail,system pressure too high P0088 00- check DTC memory 5174 fuel pressure regulation : regulation discrepancy P1065 - short to plus - short to ground Aha pompa i listwa wysokiego ciśnienia widać ze niedawno wymieniane Edytowane 5 Grudnia 2014 przez 654321
wrclaguna Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Ewidentnie cos z cisnieniem paliwa, do sprawdzenia : przewody ( nieszczelności ) , czujnik cisnienia paliwa
654321 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 Witam instalacje sprawdzilem nic nie znalazlem POstanowiłem wyciagnac zawor sterujacy cisnieniem paliwa na listwie wtryskowej od strony grodzi ( na nim bylo troszke opilkow oraz troche w listwie) ,oraz zawor sterujacy iloscia paliwa na pompie wysokiego cisnienia ( czysciutki bez opilkow). Po umyciu w myjce ultradzwiekowej zaworow i zlozeniu auto chodzi strasznie nierowno szarpie zuca motorem a chodzilo idealnie przed myciem wymienilem zawory na inne uzywki bez reakcji zero bledow po diagnozie co sie stalo ??? kiedy popusci sie paliwo delikatnie na listwie przy zapalony silniku nierowna praca sie poprawia, tak jakby bylo za duze cisnienie w ukladzie ale zawory byly podmieniane na inne . spawdzenie blokow wykazuje ze cisnienie zadane ok 260000kpa a zeczywiste skacze od 17 tys do 41 tys hpa
gregor10 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 mozliwe ze sam zawor jest uszkodzony, stalo sie to nagle ?
wrclaguna Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 nie wiem czy czasem on nie wystepuje razem z pompa wysokiego cisnienia
Lulek Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 (edytowane) Moze jakas adaptacje zaworu lub reset ustawien czujnika cisnienia? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Edytowane 26 Grudnia 2014 przez Lulek
robert12 Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 Witam, Co było przyczyną usterki? Mam podobne objawy.
smolkers Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Witam Opisze ten problem i rozwiązanie: Wymieniałem olej i filtry, po wymianie filtrów mechanik powinien programem wstępnie odpowietrzyć układ trwa to ok. 1 min, ale nie zrobil tego zrobil w ten sposob ze nacisnąl kluczyk i samochod po kilku kręceniach odpalił w wyniku czego poszło powietrze na listwę wtryskowa i padł czujnik regulacji ciśnienia paliwa ten bliżej kabiny 057 130 764 H, po podłaczeniu kompa wyskakuje błąd 5175 - regulator ciśnienia paliwa/ objawy obroty na biegu jałowym skaczą, po 2,500 tys. obrotów podczas jazdy przyspieszenie moc ok/ co pomogło: - wymiana czujnika na nowy oryginał w serwisie 1400 zł, w motoryzacyjnym 500 zł./ połaszczyłem się wcześniej kupując używke z aledrogo nie polecam czójnik działał godzine potem to samo/!!!! - kilkarkrotne podlącznie pod komputer i odpowietrzanie - zrobienie kilku kilometrów na nowym czujniku zgaszenie silnika i tak aż do ustąpienia objawów / zaznaczam zę na nowym czujniku obroty na poczatku też falowały - po tym zabiegu co napisałem wcześniej objawy ustąpiły i jest ok. - słyszałem też że czasami dodatkowo trzeba wymienić na filtr z aso / podobno ma właściwą przepustowość - info od mechanika z aso audi/ - u mnie pomogło bez wymiany na filtr orginał ja mam knechta mówią ze manna lepsze mam nadzieje ze pomogłem u mnie trwało to tydzień az w końcu jest ok!!!!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się