Skocz do zawartości

smolkers

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O smolkers

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

541 wyświetleń profilu

Osiągnięcia smolkers

1

Reputacja

  1. Witam Opisze ten problem i rozwiązanie: Wymieniałem olej i filtry, po wymianie filtrów mechanik powinien programem wstępnie odpowietrzyć układ trwa to ok. 1 min, ale nie zrobil tego zrobil w ten sposob ze nacisnąl kluczyk i samochod po kilku kręceniach odpalił w wyniku czego poszło powietrze na listwę wtryskowa i padł czujnik regulacji ciśnienia paliwa ten bliżej kabiny 057 130 764 H, po podłaczeniu kompa wyskakuje błąd 5175 - regulator ciśnienia paliwa/ objawy obroty na biegu jałowym skaczą, po 2,500 tys. obrotów podczas jazdy przyspieszenie moc ok/ co pomogło: - wymiana czujnika na nowy oryginał w serwisie 1400 zł, w motoryzacyjnym 500 zł./ połaszczyłem się wcześniej kupując używke z aledrogo nie polecam czójnik działał godzine potem to samo/!!!! - kilkarkrotne podlącznie pod komputer i odpowietrzanie - zrobienie kilku kilometrów na nowym czujniku zgaszenie silnika i tak aż do ustąpienia objawów / zaznaczam zę na nowym czujniku obroty na poczatku też falowały - po tym zabiegu co napisałem wcześniej objawy ustąpiły i jest ok. - słyszałem też że czasami dodatkowo trzeba wymienić na filtr z aso / podobno ma właściwą przepustowość - info od mechanika z aso audi/ - u mnie pomogło bez wymiany na filtr orginał ja mam knechta mówią ze manna lepsze mam nadzieje ze pomogłem u mnie trwało to tydzień az w końcu jest ok!!!!!!
  2. Witam Opisze ten problem i rozwiązanie: Wymieniałem olej i filtry, po wymianie filtrów mechanik powinien programem wstępnie odpowietrzyć układ trwa to ok. 1 min, ale nie zrobil tego zrobil w ten sposob ze nacisnąl kluczyk i samochod po kilku kręceniach odpalił w wyniku czego poszło powietrze na listwę wtryskowa i padł czujnik regulacji ciśnienia paliwa ten bliżej kabiny 057 130 764 H, po podłaczeniu kompa wyskakuje błąd 5175 - regulator ciśnienia paliwa/ objawy obroty na biegu jałowym skaczą, po 2,500 tys. obrotów podczas jazdy przyspieszenie moc ok/ co pomogło: - wymiana czujnika na nowy oryginał w serwisie 1400 zł, w motoryzacyjnym 500 zł./ połaszczyłem się wcześniej kupując używke z aledrogo nie polecam czójnik działał godzine potem to samo/!!!! - kilkarkrotne podlącznie pod komputer i odpowietrzanie - zrobienie kilku kilometrów na nowym czujniku zgaszenie silnika i tak aż do ustąpienia objawów / zaznaczam zę na nowym czujniku obroty na poczatku też falowały - po tym zabiegu co napisałem wcześniej objawy ustąpiły i jest ok. - słyszałem też że czasami dodatkowo trzeba wymienić na filtr z aso / podobno ma właściwą przepustowość - info od mechanika z aso audi/ - u mnie pomogło bez wymiany na filtr orginał ja mam knechta mówią ze manna lepsze mam nadzieje ze pomogłem u mnie trwało to tydzień az w końcu jest ok!!!!!!
  3. Witam Opisze ten problem i rozwiązanie: Wymieniałem olej i filtry, po wymianie filtrów mechanik powinien programem wstępnie odpowietrzyć układ trwa to ok. 1 min, ale nie zrobil tego zrobil w ten sposob ze nacisnąl kluczyk i samochod po kilku kręceniach odpalił w wyniku czego poszło powietrze na listwę wtryskowa i padł czujnik regulacji ciśnienia paliwa ten bliżej kabiny 057 130 764 H, po podłaczeniu kompa wyskakuje błąd 5175 - regulator ciśnienia paliwa/ objawy obroty na biegu jałowym skaczą, po 2,500 tys. obrotów podczas jazdy przyspieszenie moc ok/ co pomogło: - wymiana czujnika na nowy oryginał w serwisie 1400 zł, w motoryzacyjnym 500 zł./ połaszczyłem się wcześniej kupując używke z aledrogo nie polecam czójnik działał godzine potem to samo/!!!! - kilkarkrotne podlącznie pod komputer i odpowietrzanie - zrobienie kilku kilometrów na nowym czujniku zgaszenie silnika i tak aż do ustąpienia objawów / zaznaczam zę na nowym czujniku obroty na poczatku też falowały - po tym zabiegu co napisałem wcześniej objawy ustąpiły i jest ok. - słyszałem też że czasami dodatkowo trzeba wymienić na filtr z aso / podobno ma właściwą przepustowość - info od mechanika z aso audi/ - u mnie pomogło bez wymiany na filtr orginał ja mam knechta mówią ze manna lepsze mam nadzieje ze pomogłem u mnie trwało to tydzień az w końcu jest ok!!!!!!
  4. Witam Opisze ten problem i rozwiązanie: Wymieniałem olej i filtry, po wymianie filtrów mechanik powinien programem wstępnie odpowietrzyć układ trwa to ok. 1 min, ale nie zrobil tego zrobil w ten sposob ze nacisnąl kluczyk i samochod po kilku kręceniach odpalił w wyniku czego poszło powietrze na listwę wtryskowa i padł czujnik regulacji ciśnienia paliwa ten bliżej kabiny 057 130 764 H, po podłaczeniu kompa wyskakuje błąd 5175 - regulator ciśnienia paliwa/ objawy obroty na biegu jałowym skaczą, po 2,500 tys. obrotów podczas jazdy przyspieszenie moc ok/ co pomogło: - wymiana czujnika na nowy oryginał w serwisie 1400 zł, w motoryzacyjnym 500 zł./ połaszczyłem się wcześniej kupując używke z aledrogo nie polecam czójnik działał godzine potem to samo/!!!! - kilkarkrotne podlącznie pod komputer i odpowietrzanie - zrobienie kilku kilometrów na nowym czujniku zgaszenie silnika i tak aż do ustąpienia objawów / zaznaczam zę na nowym czujniku obroty na poczatku też falowały - po tym zabiegu co napisałem wcześniej objawy ustąpiły i jest ok. - słyszałem też że czasami dodatkowo trzeba wymienić na filtr z aso / podobno ma właściwą przepustowość - info od mechanika z aso audi/ - u mnie pomogło bez wymiany na filtr orginał ja mam knechta mówią ze manna lepsze mam nadzieje ze pomogłem u mnie trwało to tydzień az w końcu jest ok!!!!!!
  5. Witaj tylko weź pompę wody z oryginału przy zwrocie starej w ASO koszt 220 zł., ja mam 120 KM koszt rozrządu INA z robotą ok 1500 zł.
  6. Witaj jak najbardziej tak przebieg oryginalny sprawdzałem w kilku miejscach , pasek jest longlife moze i by wytrzymał ale poco mi te nerwy za 1500 zł dla mnie bez roznicy czy wymienie przy 170 czy 200 wole spac spokojnie słuchaj forumowicza execuiter niz potem masz płakac
  7. Witajcie Jestem właśnie po wymianie rozrządu przy przebiegu 175 tyś km. stan części tz: rolki napinacz oceniam na bardzo dobry a pasek alternatora / dobry/ spokojnie dolatał by do 210 tyś. jak nie więcej co do paska rozrządu miałem małe obiekcje ponieważ widoczne było gołym okiem spękania na pasku wewnątrz oraz z zewnątrz też nie wyglądał najlepiej dodatkowo miał dwa zszycia / oryginalne/ które już się przetarły raczej do 180 tyś by nie wytrzymał . radzę wymienić wcześniej ! / Po wymianie rozrządu praca silnika taka sama jak na oryginale / ani ciszej ani głośniej/
  8. Witam W załączeniu nowa przetłoczona kapa do audi a4 B8 lub http://www.directupload.net/file/d/4019/mh3dc7pv_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4019/mh3dc7pv_jpg.htm nowa kapa do audi b8
  9. Tak powiększyć otwór nabić tuleje potem łozysko, bądz bez wyjmowania skrzyni , nowe łozysko wkleic na loctite + nowe podkładki i kapa
  10. Raczej nie, w moim przypadku przegub był i jest ok. Od razu to sprawdzałem U mnie to samo przegub był i jest ok. Ciekawy jestem czy ktoś już przed sprzedażą u ciebie nie wykonał tej naprawy na loctite? Bo przy tym przebiegu nie możliwe żeby łożysko sztywno siedziało.
  11. otwórz maskę , obok zbiorniczka na płyn chłodniczy G-12 włóż rękę i złap za przegub wewnętrzny półosi jesli bedziesz miał zdrowo wyczuwalny luz góra dół, to masz luz łożyska w skrzyni i na 100 % to jest dzwięk od tego. pozdrawiam No właśnie u mnie właściwie nie czuć "jest ogromna zmiana charakterystyki silnika jak przerzucam z N na D". W tym tygodniu jadę do nowego magika. Zobaczymy co powie. To już 4 w sumie:) Dodaję dwa nowe filmiki - wydaję mi się że teraz słychać bardziej, choć mogą to być już moje paranoje:) Film 1: bez obrazu, za to dźwięk wyraźny: Film 2: z obrazem, żeby pokazać prędkość/obroty: Jestem już całkiem bezsilny, dlatego znowu Was angażuję - może komuś coś przyjdzie do głowy:) Pozdrawiam, M Dla mnie dźwięk ten jest oznaką luzu w obudowie skrzyni łożyska, sprawdź luz góra dół.
  12. Niestety pomysł z owijaniem łożyska blachą aluminiową poległ po 8 tyś, najłatwiej luz ten jest sprawdzić otwierając maskę i wkładając rekę obok zbiorniczka od płynu G-12 łapiąc za przegób wew. z lewej strony , góra dół. U minie objawy też zauważyłem po kilku dniach od kupna / przebieg 165 tyś/ - najbardziej odczuwalne były na zimnym silniku tocząc sie na luzie 20 km/h, lub próbując delikatnie nabijac 1-kę bez sprzęgła wtedy był słyszalne te jazgotanie. Teraz zastanawiam się jak naprawić tą wadę skutecznie.
  13. U mnie przelatałem 7 tys. i na razie brak luzu , jak się pojawi następna naprawa będzie wyjęcie skrzyni, zwiększenie otworu i tuleja.
  14. ok i to faktycznie to łożysko?? mam ten sam problem... tak na 100 %
×
×
  • Dodaj nową pozycję...