Caporeira Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Witam, swoje problemy opisywałem w temacie: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/298646-logi-przeplywki-n75-dawek-i-map-sensora/#entry4255286 oraz http://a4-klub.pl/index.php?/topic/297474-objawy-zuzytego-sprzegladwumasy/#entry4243309 Ale dziś znowu wyskoczyła mi kontrolka Systemu Wtrysku a na kompie wyszło to: 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent oraz dodatkowo brakuje mi przyspieszenia i słychać jak by zasysało lewe powietrze jak dodaję gazu. Na razie zrobiłem Logi Statyczne, bardzo proszę jeśli by ktoś mógł mi powiedzieć czy prawidłowo je wykonałem ? Jeśli są prawidłowo wykonane przejdę do logów dynamicznych (gdyż muszę kogoś poprosić o pomoc) a chcę mieć jeden etap za sobą. Logi Statyczne: https://www.dropbox.com/sh/n7c1qsrqyjsolvz/AAAhBN9epbqSbS5NFv1u7WeTa?dl=0 Edytowane 6 Grudnia 2014 przez Caporeira
Homiczek Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 jak słyszysz zasysanie, to szukaj dziury w dolocie powietrza. sprawdź wszystkie rury - łączenia. błąd to ewidentnie na niskie ciśnienie
Caporeira Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) @HomiczekMasz rację, właśnie szukam przewodu do turba który podejdzie do mojego samochodu.Właśnie zapytałem o to w tym temacie, ale na razie mało rzeczowych odpowiedzi.http://a4-klub.pl/index.php?/topic/299057-Rura-wąż-turbinyPs Dziwna sprawa ze 2 lata temu też ją wymieniałem :-/ Edytowane 7 Grudnia 2014 przez Caporeira
Tobike Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Na tych zdjęciach co wstawiłeś widać że coś przeciera ten przewód, zlokalizuj co i zaradź temu żeby nie wymieniać co chwile. Zrób logi jak usuniesz nieszczelność.
Caporeira Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2014 Ok, przewód wymieniony (przy świętach będę badał czy co się z tym wężem dzieje podczas pracy silnika). Zrobiłem dziś logi statyczne (z końcówką "c" są już przekonwertowane): https://www.dropbox.com/sh/t1q0ngum70d2aze/AADxsixDrfEADo-uIP30djW0a?dl=0
Tobike Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Widzę że musisz się zapoznać z tym tematem: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/. Logi wstawia się na stronie vaglog.pl
Caporeira Opublikowano 19 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2014 (edytowane) Dzięki. Zapoznałem się z tematem. Ale tam piszę aby przekonwertować i zrobić w formacie JPG. Strona vaglog.pl nie przyjmowała mi ani plików JPG ani przekonwertowanych Dopiero teraz spróbowałem z oryginalnymi i poszło. STATYCZNE:Grupa 007, 010, 013: http://vaglog.pl/log_197394.htmlGrupa 018, 023, 001: http://vaglog.pl/log_197395.htmlGrupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_197393.html Także przepraszam ale nie zrobiłem tego specjalnie. Pozdrawiam Edytowane 19 Grudnia 2014 przez Caporeira
Homiczek Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 logi statyczne w porządku - nic tam złęgo nie widze. jedynie trochę ujemne BIPy gr 23, wskazujące albo na złącza elektryczne albo niedobory paliwa - kwestia nie do końca jeszcze wyjaśniona dla mnie. czekam aż ktoś pomierzy ciśnienia ;p a coś sie dzieje dalej ? bo węża wymieniłeś. i jak będziesz robił dynamiczne kiedyś, to po jednej grupie naraz
Caporeira Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2014 Przepraszam że tak późno, ale dopiero teraz udało mi się zrobić logi dynamiczne. Tak, wąż wymieniony. A co się dzieje ? Może raz na 2 miesiące czuję mocne szarpanie przy ruszaniu a częściej takie bardzo delikatne. Przy drugim pomiarze (7,8,10) miałem poślizg bo jest ślisko i trochę odjąłem nogę z gazu. Oto logi dynamiczne: DYNAMICZNE:Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_198069.htmlGrupa 007, 008, 004: http://vaglog.pl/log_198070.htmlGrupa 007, 008, 010: http://vaglog.pl/log_198071.htmlGrupa 011, 023, 010: http://vaglog.pl/log_198072.html
Homiczek Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 jestem chyba to widziałem ale wcześniej pisałem i jak będziesz robił dynamiczne kiedyś, to po jednej grupie naraz i chyba po tym podarowałem sobie pisanie... w skrócie jak robisz 3 grupy naraz to nic nie widać ( odczyty co 1.2s, i na cały pomiar parę linijek) , a zwłaszcza w turbo. niestety w tych starych sterownikach trzeba po 1 grupie robić na wyższym biegu
Caporeira Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2015 Ok, jak będą dobre warunki to zrobię pojedyńczo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się