matix1505 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Witam, jak położę rękę na drążku zmiany biegów to czuje że się on rusza, czasem mocniej czasem słabiej ale jednak. Poza tym nieraz po wrzuceniu drugiego biegu robi się zgrzyt i auto gaśnie. Wtedy musze z pierwszego biegu przejść od razu na trzeci i później już jest dobrze. Silnik 1.9 AWX 131 km, skrzynia 5 biegów. Co może być powodem ?
elmo814 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 wroze z fusów ze to moze byc poduszka skrzyni , poduszka silnika
jacek70 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Sprawdzić musisz, i jedną i drugą bo wybite mogą być wszystkie. Edytowane 9 Grudnia 2014 przez jacek70
matix1505 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2014 Poduszka silnika ma podpiętą kostkę, w takim razie podczas diagnozy może pokazać jakiś błąd czy trzeba sprawdzić jej sprawność w inny sposób ?
Jarek882 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Ja wymieniłem poduszki na ori z ASO silnika i skrzyni i drążek chodzi przód tył. Nie chce Cie martwić ale według mnie jest coś ze sprzęgłem lub skrzynią.
majeczek91 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Miałem u siebie duże drgania na drążku, największe przy jeździe na 4-5 przy dosyć niskich obrotach ~1500. Wymieniłem poduszke skrzyni. Drgania na drążku się zmniejszyły ale jednak jeszcze jakieś są. Przy ruszaniu też odczuwam drgania, na postoju gdy gazuję auto lekko kołysze się na boki. Podejrzewam, że jeszcze mam padniętą prawą poduszkę silnika bo była w dziwnym smarze, ale narazie ją wytarłem i zajrzę za jakiś czas.
GreGoriO Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 drgania drążka wywołuje też kończący się przegub półośki. masz dwa na stronę wewnętrzny(przy skrzyni) lub zewnętrzny przy zwrotnicy.
matix1505 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2014 A czy wycie w czasie jazdy można powiązać z przgubem ? Ogólnie to podejrzewam łożyska, ale teraz jak drgania zostały powiązane z przegubem to dało mi to do myślenia. Przy skręcaniu, ruszaniu nie strzelają, ale w zakresie prędkości 80-100 i 130-140 słychać buczenie, dużo mocniej nasila się przy skręcie w prawo.
Fenix90 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Mialem to samo. W sobote wymienilem poduszke pod skrzynia biegow. Drgania drazka ustaly ale problem z 2-ka pozostal. Mysle ze to synchronizatory :-(. Ps. Jakim momentem skreca sie sama poduszke do pazurow tych 3-ch pazurow pod skrzynia. Bo chyba za mocno skrecilem i drzy cala buda, kiera, pedaly od silnika.
jacek70 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 A czy wycie w czasie jazdy można powiązać z przgubem ? Ogólnie to podejrzewam łożyska, ale teraz jak drgania zostały powiązane z przegubem to dało mi to do myślenia. Przy skręcaniu, ruszaniu nie strzelają, ale w zakresie prędkości 80-100 i 130-140 słychać buczenie, dużo mocniej nasila się przy skręcie w prawo. To pewnie jest wina łożysk. Takie nasilające się wycie to często jest to. Jednak nie byłoby źle gdybyś sprawdził przeguby. Jeśli jeszcze przy skręcie nie strzelają to możesz dać nowy smar i się okaże.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się