matix1505 0 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Witam, jak położę rękę na drążku zmiany biegów to czuje że się on rusza, czasem mocniej czasem słabiej ale jednak. Poza tym nieraz po wrzuceniu drugiego biegu robi się zgrzyt i auto gaśnie. Wtedy musze z pierwszego biegu przejść od razu na trzeci i później już jest dobrze. Silnik 1.9 AWX 131 km, skrzynia 5 biegów. Co może być powodem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo814 8 Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 wroze z fusów ze to moze byc poduszka skrzyni , poduszka silnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 (edited) Sprawdzić musisz, i jedną i drugą bo wybite mogą być wszystkie. Edited December 9, 2014 by jacek70 Link to comment Share on other sites More sharing options...
matix1505 0 Posted December 11, 2014 Author Share Posted December 11, 2014 Poduszka silnika ma podpiętą kostkę, w takim razie podczas diagnozy może pokazać jakiś błąd czy trzeba sprawdzić jej sprawność w inny sposób ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarek882 3 Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Ja wymieniłem poduszki na ori z ASO silnika i skrzyni i drążek chodzi przód tył. Nie chce Cie martwić ale według mnie jest coś ze sprzęgłem lub skrzynią. Link to comment Share on other sites More sharing options...
majeczek91 0 Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 Miałem u siebie duże drgania na drążku, największe przy jeździe na 4-5 przy dosyć niskich obrotach ~1500. Wymieniłem poduszke skrzyni. Drgania na drążku się zmniejszyły ale jednak jeszcze jakieś są. Przy ruszaniu też odczuwam drgania, na postoju gdy gazuję auto lekko kołysze się na boki. Podejrzewam, że jeszcze mam padniętą prawą poduszkę silnika bo była w dziwnym smarze, ale narazie ją wytarłem i zajrzę za jakiś czas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GreGoriO 44 Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 drgania drążka wywołuje też kończący się przegub półośki. masz dwa na stronę wewnętrzny(przy skrzyni) lub zewnętrzny przy zwrotnicy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
matix1505 0 Posted December 19, 2014 Author Share Posted December 19, 2014 A czy wycie w czasie jazdy można powiązać z przgubem ? Ogólnie to podejrzewam łożyska, ale teraz jak drgania zostały powiązane z przegubem to dało mi to do myślenia. Przy skręcaniu, ruszaniu nie strzelają, ale w zakresie prędkości 80-100 i 130-140 słychać buczenie, dużo mocniej nasila się przy skręcie w prawo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix90 0 Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 Mialem to samo. W sobote wymienilem poduszke pod skrzynia biegow. Drgania drazka ustaly ale problem z 2-ka pozostal. Mysle ze to synchronizatory :-(. Ps. Jakim momentem skreca sie sama poduszke do pazurow tych 3-ch pazurow pod skrzynia. Bo chyba za mocno skrecilem i drzy cala buda, kiera, pedaly od silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 A czy wycie w czasie jazdy można powiązać z przgubem ? Ogólnie to podejrzewam łożyska, ale teraz jak drgania zostały powiązane z przegubem to dało mi to do myślenia. Przy skręcaniu, ruszaniu nie strzelają, ale w zakresie prędkości 80-100 i 130-140 słychać buczenie, dużo mocniej nasila się przy skręcie w prawo. To pewnie jest wina łożysk. Takie nasilające się wycie to często jest to. Jednak nie byłoby źle gdybyś sprawdził przeguby. Jeśli jeszcze przy skręcie nie strzelają to możesz dać nowy smar i się okaże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now