rafal7979 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Witam. Mam problem z odpalaniem auta,zaczne od początku co i jak. Silnik 1.8ADR 5v 95r.+LPG. Audi dziełało ok do puki nie padł wał rozrządu wydechowy wraz z szklankami krzywki sie zdeformowały i popsuły szklanki (wgniecenia) te części zostały wymienione. Auto po złożeniu powinno działać a odpala kiedy mu się zachce,i co najgorsze gdy nie ma ochoty na odpalenie kreci silnikiem ale ma sie wrażenie,żę jest brak sprężania coś jakby świec nie było wkęconych lub były lekko uchylone zawory. Pisano mi ze moze mnieć za duże cisnienie oleju i tak sie dzieje?Czy ktos coś słyszał o tym?i może mi pomuc w tym problemie? Dziękuję z góry za udziellenie pomocy w zagadce.
rafal7979 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 pojazd był podłaczany pod komputer miał pare usterek kture zostały wykasowane została tylko jedna tej nie da sie wymazac mianowicie Niskie napiecie sondy lambda.
rhinbac Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Kolego mozesz napisac jakie były objawy padajacego wałka rozrzadu u Ciebie i przy jakim przebiegu miało to miejsce ?
Labiel Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Wałek rozrządu nie padł bez przyczyny. Rozwiązałeś jedynie skutek usterki, ale przyczyna pewnie pozostała. Słyszałem kiedyś o przypadku że zaciął się zawór upustowy w pompie oleju - nie puszczał nadmiaru ciśnienia bokiem, tylko wszystko szło na silnik co prowadziło do tego że przy próbie odpalenia silnik się blokował - szklanki dostawały takie ciśnienie że kasowały za dużo luzu blokując wałek. Sprawdź ciśnienie oleju.
syn_szefa Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Co do tego że auto nie chce zapalić sprawdź ustawienie wałków rozrządów względem siebie 16 oczek pomiędzy znakami....
rafal7979 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2014 objawy padającego wałka to coraz gorsze problemy z zapalaniem auta,aż przestało zapalać.przebieg to około 230tyś.gdy doszło do usterki.Wałek zakładał mi pewien pan który u siebie robił to samo wiec widziałem jak liczył oczka na łańcuszku i ustawiał wszystko do kupy. Dziękuje za podpowiedzi właśnie też mi mówiono wcześniej,że może być coś z olejem lub ciśnieniem oleju. (tu myślę że wałek nie zatrzymuje się wszystko sie kreci tylko ma sie odczucie jakby zawory były lekko uchylone i jest brak kompresji wiec możliwe jest bardzo za duże cisnienie dawane na szklanki)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się