Cienki009 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Zatrzymany na środku drogi z mrugającą kontrolką EPC, brak mocy, trzęsie na biegu jałowym, a później ...... już nie odpalił. Diagnoza:- uszkodzony wtrysk, który blokuje odpalenie auta. CO ROBIĆ??wymieniać jeden czy wszystkie?Jakie zamienniki polecacie?Czy warto regenerować?Auto ma przejechane 170 kkm.
griga-st Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Tyle kosztuje nowa: http://www.ebay.de/itm/NEU-orig-AUDI-A3-A4-A5-TFSI-1-8-ab-Bj-07-2011-SEAT-Leon-Einspritzduse-06K906036-/200912683143?pt=DE_Autoteile&hash=item2ec7544087 O regeneracji nie słyszałem.
Cienki009 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Tyle kosztuje nowa: http://www.ebay.de/itm/NEU-orig-AUDI-A3-A4-A5-TFSI-1-8-ab-Bj-07-2011-SEAT-Leon-Einspritzduse-06K906036-/200912683143?pt=DE_Autoteile&hash=item2ec7544087 O regeneracji nie słyszałem. Dzięki za info. Znalazłem bosha za 135zł, zamiennik. W serwisie audi 570zł, to dobra cena, dzięki za info. Pytanie, czy wymienić jeden, czy komplet?
nYgus9928 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Ja wymieniłem 2 i po 3 miesiącach kolejny padł. Jeżeli masz kasę to wymień wszystkie tej samej firmy.
Cienki009 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2014 Padł drugi wtryskiwacz, wymieniony na oryginalny. Teraz zastanawiam sie czy regenerować uszkodzony, czy jest taka możliwość i czy warto. Na czy polega taka naprawa. Dostałem odpowiedz od jednego z warsztatów odpowiedź. Wtryskiwacz zostanie poddany testowi niskiemu ciśnieniu oraz czyszczeniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się