Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z układem chlodzenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Pojawił się ostatnio problem z układem chłodzenia w moim BFB.

wymieniłem czujnik G62 (na zimnym pokazywał 90 stopni)

wymieniłem termostat.

Ogrzewanie na początku jest, ale po pewnym czasie zaczyna lecieć zimne powietrze.

Jak dodaje gazu to ciepło znowu wraca, a po chwili znika, i tak się to powtarza.

Węże od układu chłodzenia nie są nadmiernie spuchnięte.

Układ odpowietrzony (chyba odpowiednio)

Co może być nie tak?

Czy pompa wody jest na wykończeniu?

Czy może czujnik jest uszkodzony i nie steruje odpowiednio termostatem?

Pozdrawiam

Opublikowano

obstawiałbym pompę.

bo termostaty są czysto mechaniczne.

możesz sprawdzić działanie czujników vagiem

Opublikowano (edytowane)

Kolego w BFB termostat jest elektryczny (koszt 350 zł) sterowany właśnie czujnikiem g62

Panowie, zamienie na stary czujnik (który pokazywał, że płyn ma zawsze 90 stopni) i zobaczę czy będzie ok.

Edytowane przez vdm
Opublikowano

A odpowietrzyłes nagrzewnicę? Czasem sama nie chce puścić i trzeba jej pomóc

Opublikowano

Panowie założyłem wężyk przezroczysty prowadzący do nagrzewnicy i zobaczyłem jak ładnie gazuje się układ :facepalm: mam film jak coś :decayed:

Szybka decyzja i głowica zdjęta
będzie planowanie, szlifowanie gniazd zaworowych, zaworów i składamy

Przebieg 290tyś w tym 100tyś na gazie

Moc podniesiona ~190KM


Witam, audi uzdrowiona
Głowica zfrezowana, szlifowane zawory i gniazda zaworowe, nowe uszczelniacze zaworowe, nowe prowadnice zaworowe, simeringi wałków, nowy napinacz lancucha bo stary się rozlecial, nowy łańcuch.
Chodzi jak zegarek, pozdrawiam
Opublikowano

Witam

Mam praktycznie identyczne objawy. Na niskich obrotach nie grzeje w środku, przy odkręceniu korka naczynia wyrównawczego mocno syczy i czasami jaka mocno się przyciśnie to jakby zapłony wypadały (prawdopodobnie zalewa któryś cylinder).

VDM jeżeli możesz to napisz ile Cię naprawa kosztowała ( muszę się przygotować :( )

Pozdrawiam

Opublikowano

Panowie założyłem wężyk przezroczysty prowadzący do nagrzewnicy i zobaczyłem jak ładnie gazuje się układ :facepalm: mam film jak coś :decayed:

Szybka decyzja i głowica zdjęta

będzie planowanie, szlifowanie gniazd zaworowych, zaworów i składamy

Przebieg 290tyś w tym 100tyś na gazie

Moc podniesiona ~190KM

Witam, audi uzdrowiona

Głowica zfrezowana, szlifowane zawory i gniazda zaworowe, nowe uszczelniacze zaworowe, nowe prowadnice zaworowe, simeringi wałków, nowy napinacz lancucha bo stary się rozlecial, nowy łańcuch.

Chodzi jak zegarek, pozdrawiam

zapodaj film, z ciekawości bym ja i pewni pozostali oglądnęli

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...