szczur_84 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 (edytowane) Witam. Panowie jak powinien być wkręcony ten czujnik do końca, czy tylko na styk z pedałem sprzęgła czy jakoś pośrodku? I jakie są objawy padniętego czujnika dodam że przy wciśnięciu pedału sprzęgła podbija mi obroty? (wcześniej tego nie było dopóki nie wymontowałem tego czujnika ) czujnik zakupiłem w salonie tylko mam pytanie wkręcić go do końca aż się ten bolec na sprężynce schowa, bo wciskając sprzęgło bolec się wysuwa - czy może inaczej? Edytowane 19 Grudnia 2014 przez szczur_84
DarePB Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Przerabiałem temat, gdy ten czujnik jest walnięty to przy zmianie biegów obroty wzrastają, gdyż komputer nie odcina paliwa.. A i jeśli już go wykładałeś to może być z nim problem.. Ja kupiłem no z ASO i po prostu wyjąłem stary i wsadziłem nowy, bez żadnego odchylania pedału, wsunąłem, przekręciłem i gotowe, błąd na vagu znikł.
szczur_84 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2014 tylko kolego u mnie się nie wsadza tylko wkręca i nie wiem ile, ale na chłopski rozum to chyba trzeba go wkręcić do końca aby ten bolec się schował bo naciskając pedał sprzęgła tenże "bolec" wysuwa się, wole się upewnić żeby go nie zepsuć bo tani nie jest ( 94 zł ) ale dzięki za odpowiedź Temat do zamknięcia. Wkręciłem czujnik tak w takiej samej pozycji jak jest ustawiony czujnik światła stopu i jest OK!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się