monsiejowa 0 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 (edytowane) Podłączę sie pod temat. Usterka wygląda następująco: Na wolnych obrotach jak włączę klimę sprężarka załacza się na kilka sekund po czym wyłącza się i tak w kółko. Słychać jakieś cykanie tuż przy kierownicy. Zaznaczam, że wymieniłem parownik, w serwisie klimy sprzwdzili i szczelność i nabili. W serwisie wszystko działało bez zarzutu dopiero po kilku godz. zaczeły się takie cyrki. Czuć, że klima działa i ładnie chłodzi ale to rozłączanie sprężarki mnie niepokoi. Po podpięciu do vag-a wyskoczył błąd: 1029 Przekaźnik klimatyzacji-J32 80 Nie znany kod błędu nieznane ustawienie przełączników Gdzie znajduje się ten przekaźnik? Czy to jest przekaźnik 267? Edytowane 15 Maja 2015 przez monsiejowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobi665 0 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 witam Podepne sie pod temat. Mam podobny problem. Jak samochód stoi na słońcu, nagrzeje sie np. jak jestem w pracy to jak wsiade do niego i wiadomo włącza sie klima bo gorąco (ustawione przewaznie na 21-22C) to klima łądnie chłodzi tylko co kilkanaście sekund sie wyłącza na 2-3 sekundy (słychać że sprężarka sie wyłącza) i dmucha wtedy zdecydowanie cieplejszym powietrzem. Dzisiaj byłem zeby sprawdzili czy czasem nie jest mało czynniki, ale po podłaczenu do urządzenia odciagnięciu starego okazało sie ze jest tyle co powinno być. Jednak gośc co to robił sprawdził ręką i stwierdził ze wentylator od klimy sie nie włącza bo jak nim ruszał to tak jakby sie zacinał takie spore luzy miał. powiedział żeby wymienić i powinno grać. aha, bo jak jade dalej i już schłodzi sie wiecej w samochodzie to tego odłączanie nie ma lub nie zauważam. Dobrze stwierdził gosc? Czy ten wentyltor ma luzy jak jest dobry czy nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzzu 0 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 witam Podepne sie pod temat. Mam podobny problem. Jak samochód stoi na słońcu, nagrzeje sie np. jak jestem w pracy to jak wsiade do niego i wiadomo włącza sie klima bo gorąco (ustawione przewaznie na 21-22C) to klima łądnie chłodzi tylko co kilkanaście sekund sie wyłącza na 2-3 sekundy (słychać że sprężarka sie wyłącza) i dmucha wtedy zdecydowanie cieplejszym powietrzem. Dzisiaj byłem zeby sprawdzili czy czasem nie jest mało czynniki, ale po podłaczenu do urządzenia odciagnięciu starego okazało sie ze jest tyle co powinno być. Jednak gośc co to robił sprawdził ręką i stwierdził ze wentylator od klimy sie nie włącza bo jak nim ruszał to tak jakby sie zacinał takie spore luzy miał. powiedział żeby wymienić i powinno grać. aha, bo jak jade dalej i już schłodzi sie wiecej w samochodzie to tego odłączanie nie ma lub nie zauważam. Dobrze stwierdził gosc? Czy ten wentyltor ma luzy jak jest dobry czy nie?? U mnie dzieje się tak samo i tez zamierzam wymienić wentylator... ale jak w zeszłym roku wymieniałem skraplacz bo był nieszczelny to koleś od klimy mówił ze ta sprężarka nie ma zmiennej wydajności i temu sterownik może ją na chwile wyłączać zeby skraplacz nie zamarzł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Kolego zapewne masz ten przekaźnik zalany wodą z podszybia znajduje sie on pod osłona kierownicy zobaczysz go zapewne będzie wywalony na maxa ... później zlukaj bezpiecznik może też dostał zwarcie ... miałem w b5 taki przypadek własnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzzu 0 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Kolego zapewne masz ten przekaźnik zalany wodą z podszybia znajduje sie on pod osłona kierownicy zobaczysz go zapewne będzie wywalony na maxa ... później zlukaj bezpiecznik może też dostał zwarcie ... miałem w b5 taki przypadek własnie jakby przekaźnik króry jest nad nogami kierowcy był zalany wodą z podszybia to w środku trzeba by było chyba w gumofilcach jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Stary nie mów mi ze by pływał dywanik by był mokry i pod podłogą ale mi tak zalalo przekaźnik bo odpływ miałem zapchany Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metik 1 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Proste do sprawdzenia .... aby było szybciej poczekaj na cieplejszy dzionek chociaż to nie jest konieczne Odpalasz auto , uruchamiasz klime , otwierasz maske .... patrzysz czy w momencie odłączenia sprężarki wentylator klimy chodzi , jeżeli nie to masz przyczyne .... podczas jazdy podmuch powietrza chłodzi skraplacz i zbija ciśnienie na HP, ale wiadomo , że nie jest rozwiązanie i może być przyczyną uwalenia układu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monsiejowa 0 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Podłączę sie pod temat. Usterka wygląda następująco: Na wolnych obrotach jak włączę klimę sprężarka załacza się na kilka sekund po czym wyłącza się i tak w kółko. Słychać jakieś cykanie tuż przy kierownicy. Zaznaczam, że wymieniłem parownik, w serwisie klimy sprzwdzili i szczelność i nabili. W serwisie wszystko działało bez zarzutu dopiero po kilku godz. zaczeły się takie cyrki. Czuć, że klima działa i ładnie chłodzi ale to rozłączanie sprężarki mnie niepokoi. Po podpięciu do vag-a wyskoczył błąd: 1029 Przekaźnik klimatyzacji-J32 80 Nie znany kod błędu nieznane ustawienie przełączników Gdzie znajduje się ten przekaźnik? Czy to jest przekaźnik 267?Przekaźnik wymieniony usterka nadal nie wyeliminowana. Spuściłem trochę gazu lecz też nic to nie dało. Sprawdzę jeszcze wentylator bo wydaje mi się że nie załącza się 2 bieg chociaż chyba na zimnym silniku po kilku min przy pogodzie jaką mamy tj. ok 20 stopni to chyba nie powinien załączyć się? . Może ktoś ma jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobi665 0 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Kolego zapewne masz ten przekaźnik zalany wodą z podszybia znajduje sie on pod osłona kierownicy zobaczysz go zapewne będzie wywalony na maxa ... później zlukaj bezpiecznik może też dostał zwarcie ... miałem w b5 taki przypadek własnie do tego przekaźnika jeszcze nie zaglądałem, ale sprawdziłem pod maską koło zbiorniczka pyłynu od wspomagania napięcie na kostce (sa tą trzy kostki, z tym ze jedna tylko z dwoma przewodami i ta mi pasowała na ta od wentylatora???) i napięcie tam jestem z tym bez znaczenia czy econ właczony czy wyłaczony tak powinno być czy złą kostke mierzyłem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metik 1 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 bodajże jest to kostka brązowa.... grube przewody czerwono-czarny i brązowy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobi665 0 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 może ktoś pokaże na jakims zdjeciu która to złączka jest??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metik 1 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 http://i25.tinypic.com/szx7d4.jpg brązowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro1983 1 Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 a który przekaźnik jest odpowiedzialny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monsiejowa 0 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 267 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro1983 1 Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Dzięki:) Tutaj znalazłem temat z innego forum z podobnymi objawami ale w passsku: http://forum.vw-passat.pl/archive/index.php/t-33614.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobi665 0 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 http://i25.tinypic.com/szx7d4.jpg brązowa czyli ta pierwsza od lewej??? bo jak patrze na niej napiecie to cały czas jest, nie wazne czy jest klima włączona czy nie. tak po kablech wydawało mi sie ze jest to drugi od prawej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metik 1 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 http://i25.tinypic.com/szx7d4.jpg brązowa czyli ta pierwsza od lewej??? bo jak patrze na niej napiecie to cały czas jest, nie wazne czy jest klima włączona czy nie. tak po kablech wydawało mi sie ze jest to drugi od prawej?? druga od prawej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobi665 0 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 http://i25.tinypic.com/szx7d4.jpg brązowa czyli ta pierwsza od lewej??? bo jak patrze na niej napiecie to cały czas jest, nie wazne czy jest klima włączona czy nie. tak po kablech wydawało mi sie ze jest to drugi od prawej?? druga od prawej to napięcie na tej kostce wcale nie mam, czy klima właczona czy nie to nie ma, ale jak bezpośrednio podpiąłem te kable pod aku to wentylator też nie ruszył, czyli wentylatro do wymiany i pewnie też bezpiecznik wywalony jak wentylatro sie zatarł dobrze myśle?? czy najpierw szukać przy przekażniku i tym bezpieczniku czy odrazu kupić wentylator i szukac dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzzu 0 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 http://i25.tinypic.com/szx7d4.jpg brązowa czyli ta pierwsza od lewej??? bo jak patrze na niej napiecie to cały czas jest, nie wazne czy jest klima włączona czy nie. tak po kablech wydawało mi sie ze jest to drugi od prawej?? druga od prawej to napięcie na tej kostce wcale nie mam, czy klima właczona czy nie to nie ma, ale jak bezpośrednio podpiąłem te kable pod aku to wentylator też nie ruszył, czyli wentylatro do wymiany i pewnie też bezpiecznik wywalony jak wentylatro sie zatarł dobrze myśle?? czy najpierw szukać przy przekażniku i tym bezpieczniku czy odrazu kupić wentylator i szukac dalej? bezpiecznik do wentylatora masz w skrzynce przekaźników pod tapicerką nad nogami kierowcy. O ile się nie myle to jest to 40 albo 50 amper bezpiecznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelobr 0 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) A może ktoś mi pomoże? Mam podobny problem, tylko u mnie chodzi z 30 sek wyłączy się i już nie włącza jak wyłączę sam i włączę znów chodzi 30 sek i znów wyłącza i już nie włącza, gdy odpale klime wentylator się nie kręci (ten od klimy), a powinien?, bezpiecznik ten 40 i 50 a cały. Nabijałem czynnik z miecha temu, klima wyłączała i włączała się co kilka sek tak jak w przykładach powyżej ale przy tym ostro slizgał sie pasek i zaczął wyginać napinacz, oddałem do naprawy wymienili napinacz naciągnęli pasek, gdy załączam teraz to nie piszczy ale tak jak wyżej napisałem wyłączy się i tyle z chłodzenia Byłbym bardzo wdzieczny za wszelkie sugestie Edytowane 25 Maja 2015 przez pawelobr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się