damian19886 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Witam.Mam problem samochod wpada w tryb awaryjny prosze o pomoc. 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - http://vaglog.pl/log_197973.html http://vaglog.pl/log_197974.html http://vaglog.pl/log_197975.html
dynamiquedci Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Wg mnie padniety przepływomierz
damian19886 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2014 Bo auto po odpaleniu jezdzi normalnie czasami nawet i 80km i nic sie nie dzieje a czasem zaledwie kilka km i slabnie.Jak sprawdzic czy to przeplywomierz? nie mam skąd wziasc i na podmiane a jakbym go odlaczyl?
kresek Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Logami sprawdzasz, a tutaj w ogóle nie czepiałbym się przepływomierza, nie ma sensu przy nim grzebac. Wina leży po stronie doładowania do sprawdzenia układ VNT oraz jego sterowanie czyli N75.
damian19886 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2014 Mialem blad zwiazany z zaworem n 75 ale udalo sie go skasowac.Czyli ktorys z wezykow moze byc uszkodzony i przez to wpada w tryb awaryjny? Czasami nawet i 80km przejade i nic a czasem zaledwie kilka i przestaje jechac.
kresek Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Może być uszkodzony N75 lub zapieczone kierownice w turbo. Wężyki raczej ok bo jest przeładowanie a nie niedoładowanie.
damian19886 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2014 I czy tak mozna jezdzic czy musze to zrobic? jak mozna sprawdzic czy n 75 jest uszkodzony.Wiem ze jak logi wstawialem na forum to byla informacja ze kierownice lekko sie przecieraja.Mozna to samemu naprawic czy trzeba oddac do czyszczenia? Obecnie jestem w NL taka trase jak 900km dam rade przejechac czy cos turbinie moze sie stac?
damian19886 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2014 Obserwacja sztangi ok. wiem dam znac jutro.
Łukasz13 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Co prawda nie znam sie ale czasem nie jest uszodzony czujnik doładowania? w dynamicznym przy obr 1911 masz 1298 mbar a już przy obr 1951 2983 mbar i juz tak do końca... Edytowane 27 Grudnia 2014 przez ?ukasz13
damian19886 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 Witam.Wiesz co mi tez wydaje sie ze to czujnik doladowania bo dmucha prawie 3 ba i plus ten blad 17965.
Łukasz13 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Witam.Wiesz co mi tez wydaje sie ze to czujnik doladowania bo dmucha prawie 3 ba i plus ten blad 17965. Tak dla ścisłości to jest cisnienie atmosferyczne plus doładowanie czyli ok 2 bar, ale tak czy inaczej takie wskazania nie są możliwe jak dla mnie.
damian19886 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 Ale czy czujnik moze miec takie wahania ze raz auto jedzie normalnie a jak juz w padnie w tryb awaryjny to robi sie jak fiat 126p?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się