Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bledy + logi problem z doladowaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam problem samochod wpada w tryb awaryjny prosze o pomoc.

17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 -
Opublikowano

Wg mnie padniety przepływomierz

Opublikowano

Bo auto po odpaleniu jezdzi normalnie czasami nawet i 80km i nic sie nie dzieje a czasem zaledwie kilka km i slabnie.Jak sprawdzic czy to przeplywomierz? nie mam skąd wziasc i na podmiane a jakbym go odlaczyl?

Opublikowano

Logami sprawdzasz, a tutaj w ogóle nie czepiałbym się przepływomierza, nie ma sensu przy nim grzebac.

Wina leży po stronie doładowania do sprawdzenia układ VNT oraz jego sterowanie czyli N75.

Opublikowano

Mialem blad zwiazany z zaworem n 75 ale udalo sie go skasowac.Czyli ktorys z wezykow moze byc uszkodzony i przez to wpada w tryb awaryjny? Czasami nawet i 80km przejade i nic a czasem zaledwie kilka i przestaje jechac.

Opublikowano

Może być uszkodzony N75 lub zapieczone kierownice w turbo. Wężyki raczej ok bo jest przeładowanie a nie niedoładowanie.

Opublikowano

I czy tak mozna jezdzic czy musze to zrobic? jak mozna sprawdzic czy n 75 jest uszkodzony.Wiem ze jak logi wstawialem na forum to byla informacja ze kierownice lekko sie przecieraja.Mozna to samemu naprawic czy trzeba oddac do czyszczenia? Obecnie jestem w NL taka trase jak 900km dam rade przejechac czy cos turbinie moze sie stac?

Opublikowano

Sprawdz tak i daj znać.

Opublikowano

Obserwacja sztangi ok. wiem dam znac jutro.

Opublikowano (edytowane)

Co prawda nie znam sie ale czasem nie jest uszodzony czujnik doładowania? w dynamicznym przy obr 1911 masz 1298 mbar a już przy obr 1951 2983 mbar i juz tak do końca...

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano

Witam.Wiesz co mi tez wydaje sie ze to czujnik doladowania bo dmucha prawie 3 ba i plus ten blad 17965.

Opublikowano

Witam.Wiesz co mi tez wydaje sie ze to czujnik doladowania bo dmucha prawie 3 ba i plus ten blad 17965.

Tak dla ścisłości to jest cisnienie atmosferyczne plus doładowanie czyli ok 2 bar, ale tak czy inaczej takie wskazania nie są możliwe jak dla mnie.

Opublikowano

Ale czy czujnik moze miec takie wahania ze raz auto jedzie normalnie a jak juz w padnie w tryb awaryjny to robi sie jak fiat 126p?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...