Kosa-00 Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 od dłuższego czasu mam dwa błędy które raz się pojawiają raz znikajązapala mi się kontrolka trakcjibłędy to 0778 i 1826ten 1826 daje kasować a 0778 zostaje nieraz oba się skasująmam tak że jak adaptuje czujnik skrętu to wszystko jest ok nic się nie zapalawystarczy że auto postoi w garażu ze dwa dni to zapala mi się pełna deskaABS ESP i poduszkajak jeżdżę cały czas to nić się nie zapalawcześniej był gwint ,ale lekko go wytłukło (wymieniony na zawias z S-line ) sztywny(poduszka to często wtyczka pod siedzeniem )daje się kasowaćale z tym esp walczę już dłuższy czaszero luzów zbieżność OKdziś trochę pojeździłem i jak zwykle piękna kontrolka z trójkątemruszam z pod garage to frajera w prawo w lewo ujadę z 50 metrów i gaśniepotem jadę wolno kilka kilometrów prosto to na bank się zapali i już nie gaśnie do następnego odpalenia autanieraz nie zapala się wcalea i jak się zatrzymam postoje z 10 min na wolnych obrotach auto zatrzymane i zapala się dla potomnych to nie była uszkodzona taśmawinny był REGULATOR NAPIĘCIA na mierniku pokazywało 14,0 v do 14,2(przy akumulatorze),ale pod obciążeniem na vcds spadało czasem chwilowo do 13,54to było przyczyną zapalania się kontrolek ABS i ESPtaśmę kodowałem milion razyczyściłem kablei wreszcie wykasował się błąd 01826 który nie znikał przyczyną była uszkodzona taśma kierownicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się