Pozioo 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 W dniu 7.04.2019 o 21:39, Dev napisał: Rozbierz to jeszcze raz i sprawdź co nie halo tak zrobię. pewnie dzis. 21 godzin temu, Pablo_s-c napisał: Tak, a potem jeszcze raz normalnie z wężykiem i słoikiem z płynem, Odpowietrzałeś wszystkie koła po wymianie? tak, wszystkie kola ale tylko tradycyjna metoda ,bez kompa. 15 godzin temu, Wandej napisał: To swap z c5. Z C6 niestety tarcze by nie pasowały do B6. aha, wlasnie cos mi nie pasowalo, ale wiedzialem ze z a6. dzieki panowie za podpowiedzi. dam znac jak rezultat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozioo 1 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 W dniu 9.04.2019 o 13:04, Pablo_s-c napisał: Tak, a potem jeszcze raz normalnie z wężykiem i słoikiem z płynem, Odpowietrzałeś wszystkie koła po wymianie? Siedze właśnie w garażu i... Niestety opcje odpowietrzania vagiem są zablokowane. Przelałem przez niego z pół litra płynu, uruchomiłem Output tests na pompie, próbowałem odkrecac jak pracowała. Odsysalem odpowietrzniki wielka strzykawka robiąc podcisnienie. Wkladalem wężyk w płyn w słoiczku I zakładałem na odpowietrznik I pompowalismy. Nic a nic nie pomaga. Chyba sobie dam spokój. W zasadzie całkowitej tragedii nie ma bo auto staje(blokuje koła) , ale dopiero przy jakichś jakby to określić 60% wciśnięcia hamulca. Wcześniej na 312stkach stawało przy 20% wciśnięcia a zaczynało hamować już przy 5% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozioo 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Wydaje mi się że znalazłem problem. Trzeba było podszlifowac zacisk, dosłownie 1mm od wewnątrz bo klocek źle się układał, ale nie było tego widać. Dopiero jak trochę pojezdizlem to na klocku dojrzałem, że trze o zacisk w miejscu, w którym nie powinien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pandzior94 0 Opublikowano 23 godziny temu Udostępnij Opublikowano 23 godziny temu Odgrzewam kotleta chce założyć do swojego passata B5 fl większe hamulce i potrzebuje pomocy oraz informacji czy do moich zwrotnic na których są obecnie tarcze 312mm da radę założyć większe hamulce np. 320mm wrazie co od jakiego audi musiał bym poszukiwać zwrotnic ?? Chętnie bym chciał aby Dev odezwał się i doradził na Priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 20 godzin temu Udostępnij Opublikowano 20 godzin temu Zwrotnice od S4 B5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pandzior94 0 Opublikowano 10 godzin temu Udostępnij Opublikowano 10 godzin temu Dev a od innego audi jakiejś a4 b6/b7 a6c5/C6 ?? A możesz mi jakość doradzić przez telefon bądź SMS bym zrobił zdj i wysłał ci dokładny numer zwrotnicy która mam to byś doradził. Bo ta zwrotnice od s4b5 chyba ciężko będzie mi znaleźć. I coś jeszcze muszę zakupić osłony tarcz i zastanawiam się nad zwiększeniem też tyłu hamulców bo obecnie mam 245 chyba a chciałbym założyć jakieś od A6 C6 coś większego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu (edytowane) mozesz dac zwrotnice z B6/7, pare rzeczy trzeba przerobic ale do ogarniecia Edytowane 8 godzin temu przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pandzior94 0 Opublikowano 4 godziny temu Udostępnij Opublikowano 4 godziny temu Możesz mi podesłać co dokładnie muszę zmienić na pv?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się