mateusz001mw 0 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Witam tak jak w tytule czy w mojej Audi a4 1.8 t 180 koni quattro jest dwumas? I przy jakim przebiegu można się spodziewać wymiany o ile jest? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Dwumas oczywiście jest. Upchali go nawet do ADR'a 125KM Kwestia wymiany nie jest taka oczywista bo wiadomo że każde auto jest inaczej użytkowane, może wytrzyma, 200 tysięcy, może 400. A masz jakieś objawy zużycia czy pieniądze na zbyciu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz001mw 0 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Powiem szczerze że sprzęglo łapie juz dość wysoko i przy puszczeniu sprzęgła lekko części buda to samo jest przy zmianie biegów. Jaki mniej więcej koszt dwumasy w takim benzyniaku podobnie jak jak w dieslu czy może trochę taniej ;p przebieg mam już 290 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 komplet ok 1700zł dwumas, tarcza, docisk i łozysko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz001mw 0 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Czyli podobnie jak w dieslu. Te objawy co opisałem mogą świadczyć o bliskiej wymianie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 dwumas najczesciej sie odzywa przy gaszeniu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz001mw 0 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Aha u mnie odpalanie i gaszenie cisza czyli najprawdopodobniej tylko sprzęgło się kończy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 jak masz zdrowy dwumas to docisk z tarczą bierz od AWXa, mocnieszy setup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy30 1 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 a do zwykłej 1.8 20v docisk z tarczą też podejdzie od awxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 to pytanie czy stwierdzenie, bo dziwnie napisane jeżeli pytanie lub stierdzenie to odpowiedz brzmi: tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacos 0 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Jeżeli chodzi o wysokie łapanie sprzęgła to chyba norma w audi.. U mnie łapie na samej górze, w c5 1.9 też na samej górze i niezmiennie od 130tys., mam jeszcze porównanie z c5 1.9 afn i tam to samo takze jak sie nie slizga to chyba nie ma się co przejmować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Do ADR'a sprzęgło z AWXa podchodzi bez problemu. Wiem bo sam mam założone. Ogólnie po wymianie sprzęgło może nie łapie od samego dołu ale jest wyraźna poprawa, nie łapie tak wysoko jak wcześniej. I chodzi lżej niż przez ostatnie 60 tysięcy km na starym sprzęgle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz001mw 0 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Okej dzięki koledzy czyli chyba jestem przewrazliwiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 ale po co zakladac z awx diesla d adr benzin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 A po co zakladasz adidasy ? przecież spokojnie możesz śmigać w sandałkach... (zimą) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 w sensie wiecej wytrzyma? nie lepiej wrzucic z mocniejszego 1.8t przyklad 225koni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Z AWX pasuje P2P, z innych aut niż A4 to pewnie spore przeróbki. Druga kwestia że AWX ma spory moment obrotowy, większy niż zwykłe 1.8T. Ja u siebie założyłem AWXa do ADR z myślą o swapie. Sprzęgło miałem do wymiany, a gdyby kiedyś zachciało mi się wsadzić 1.8T to oszczędzę sobie ponownej wymiany sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/266380-jednomas-z-tarcza-240mm-do-18t/?hl=%2Bjednomas+%2B240 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 To dobra opcja ale nie najtańsza i sporo gratów do skompletowania. Coś nie spasuje i d*pa. A też nie każdemu taki setup się sprawdził, niektórym szarpie, piszczy itp. Sprzęgło z AWXa to wygodne rozwiązanie, kosztuje ok. 500zł, dwumas pasuje z wszystkiego, i jest pewność że będzie pasować bez kombinacji, przeróbek, firm zewnętrznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Jak przy skladaniu mysli sie o d...ie Maryni to tak jest. zlozyłem juz 7 takich kompletów i wsio gra jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się